Tunnitan viestit, jotka eräs sama palstalainen on kirjoittanut.
Heh, on hauskaa seurata eri ketjuissa, mitä kirjoittelee ja profiloida.
Kommentit (59)
puhutko omista viesteistäsi?
mutta vakavammin, osallistuuko tiettyjä aiheita koskeviin keskusteluihin vai kaikenlaisiin? voisit kyllä paljastaa miksi päättelet tämän kirjoittajan olevan yksi ja sama henkilö.
Arvaa hävettääkö mua nyt. Olen kirjoittanut puolet av:sta :(
23, hyvä pointti. Aloittaja puhuukin tosiaan omista viesteistään!
Mitä väliä? Joku tunnistaa jonkun viestit, uuu jee...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:21"]
En tunnista siis kuin yhden saman kirjoittajan kirjoittamat viestit. Sitä mistä ne tunnistan, en kerro. Mutta ei ole ip-osoite, kirjoitustyyli tai vastaava. Tänään olen nähnyt hänen viestejään muutamassa eri ketjussa.
t.ap
[/quote]
Ja miksiköhän et voi paljastaa näitä viestejä? Niin kauan kuin panttaat tuota "tietoa" et ole muuta kuin pelkkä provo.
[/quote]
Siksi en kerro, koska jos tämä kirjoittaja kävisi lukemassa ketjua, hän ehkä lopettaisi tämän tunnusmerkin käytön. Tässä ketjussa hän ei muuten ole kirjoitellut. Sen voin kertoa, että hän on Espoosta ja asuu alueella, jossa viikot paiskitaan töitä ja tehdään työmatkoja ulkomaille, viikonloput kokataan ruokaa.
Tässä ketjussa on:
t.ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:22"]
En tunnista siis kuin yhden saman kirjoittajan kirjoittamat viestit. Sitä mistä ne tunnistan, en kerro. Mutta ei ole ip-osoite, kirjoitustyyli tai vastaava. Tänään olen nähnyt hänen viestejään muutamassa eri ketjussa.
t.ap
[/quote]
Ja miksiköhän et voi paljastaa näitä viestejä? Niin kauan kuin panttaat tuota "tietoa" et ole muuta kuin pelkkä provo.
[/quote]
Siksi en kerro, koska jos tämä kirjoittaja kävisi lukemassa ketjua, hän ehkä lopettaisi tämän tunnusmerkin käytön. Tässä ketjussa hän ei muuten ole kirjoitellut. Sen voin kertoa, että hän on Espoosta ja asuu alueella, jossa viikot paiskitaan töitä ja tehdään työmatkoja ulkomaille, viikonloput kokataan ruokaa.
Tässä ketjussa on:
t.ap
[/quote]
Ei kai kukaan sua pyytänytkään sitä tunnusmerkkiä kertomaan vaan näyttämään, mitkä viestit ovat hänen.
pointtisi?? kyllä mäkin pari kirjoittajaa tunnistan jutuista. "ainiin tää on se tyyppi" mutta siinä se. miksi aloitus tämmöisestä asiasta?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:47"]
pointtisi?? kyllä mäkin pari kirjoittajaa tunnistan jutuista. "ainiin tää on se tyyppi" mutta siinä se. miksi aloitus tämmöisestä asiasta?
[/quote]
Ihan vaan huvikseni, kun on hauskaa, kun koko ajan saa uutta tietoa tyypistä.:D
t.ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:47"]
[/quote]
Ihan vaan huvikseni, kun on hauskaa, kun koko ajan saa uutta tietoa tyypistä.:D
t.ap
[/quote]
Jos et tunnista häntä minkään kirjoitustyyliin liittyvän jutun perusteella, niin tunnistat tai "tunnistat" hänet jonkin konkreettisen hänen elämäänsä liittyvän jutun perusteella. tyyliin it-alalla, asuu omakotitalossa ja on kaksi lasta. Tuossa taasen on se ongelma, että sä saatat vaan kuvitella joidenkin olevan sama henkilö. Tuo "tunniste" tuskin on NIIN yksilöllinen juttu ettei se voisi päteä johonkuhun muuhunkin.
Voix profiloida mut, pliiiiiiiiiideeeeee!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:28"]
[/quote]
hitto, onko meitä vain kaksi täällä?
Voi olla, että mäkin tunnistan saman tyypin kuin ap. Hänet on niin helppo tunnistaa yhden maneerin ja kirjoitustyylin perusteella. Huomautin hänelle siitä yhdessä ketjussa, ihan sen takia, että hänestä on melkoisen helppo kerätä aika paljon tietoa, koska on kertonut itsestään aika paljon, ja ne on tuon maneerin avulla taas helppo yhdistää toisiinsa. Mä ymmärsin jostain ketjusta, että tämä tyyppi on kertonut itsestään aika paljon asioita täällä.
Voi tietenkin olla, että puhutaan ihan eri tyypistä ap:n kanssa.
Oletteko ihan varmoja, että sillä ihmisellä on edes mitään tunnistusta vastaan?
Minäkin tunnitan. Merkitsen tunnittain ne tiimarinvihkooni.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:28"]
[/quote]
hitto, onko meitä vain kaksi täällä?
[/quote]
On joo voitteko lopettaa tappelemisen imetyksestä, Sirvasta ja pimpulikarvoista, kiitos :)
Niin onko sillä mitään väliä?
Teidät, että sama ihminen on luultavasti kirjoittanut moneen eri ketjuun OK!
Eikö se ole tarkoituskin???
AP on omituinen ihminen. Eikös suurin osa meistä kirjoita useaan ketjuun, joskus jopa päivittäin?
Vai meinasko AP et vauva palstalle kirjoitetaan vain kerran elämässä?
Heh, joku tunnistelee toisetnkin tekstejä, minä taas en aina edes omiani :D Pari kertaa oon katsonut jotain ketjua ja miettinyt jonkun vastauksen kohdalla, mahtaakohan tämä olla mun vai ei.
AP taitaa olla hyvin ahdaskatseinen koska ei ole ottanut huomioon et kuka hyvänsä eli kaikki saattaa valehdella ja ainakin muuntaa totuutta.
Tämä hänen tunnistamansa espoolainen työmatkailija todennäköisesti asuukin jyväskylässä ja on lapseton lähihoitaja joka syö valmisaterioita.
t.ap
[/quote]