Tunnitan viestit, jotka eräs sama palstalainen on kirjoittanut.
Heh, on hauskaa seurata eri ketjuissa, mitä kirjoittelee ja profiloida.
Kommentit (59)
Tunnistatko siis jonkun, joka vastailee vai jonkun, joka tehtailee aloituksia? (Jälkimmäinen selvästi helpompaa mielestäni.)
Mistä tunnistat? Aiheet, kirjoitustyyli, kielioppivirheet, lauserakenne? Mäkin oon yrittänyt, mutta tuntuu liian hankalalta :)
Mä tunnistan kans yhden provoilijan tyylistä
IP-osoitteen vai minkä avulla? Noihin IP-osoitteisiin ei ainakaan kannata luottaa. Minullakin on useamman naapurin ja kämppiksen kanssa sama IP :)
Jos jonkun muun keinon olet keksinyt, niin kerro ihmeessä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 22:43"]IP-osoitteen vai minkä avulla? Noihin IP-osoitteisiin ei ainakaan kannata luottaa. Minullakin on useamman naapurin ja kämppiksen kanssa sama IP :) Jos jonkun muun keinon olet keksinyt, niin kerro ihmeessä.[/quote]
Siis mistä täältä mukaa näkee muiden palstailijoiden ip-osoitteet??
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 22:43"]IP-osoitteen vai minkä avulla? Noihin IP-osoitteisiin ei ainakaan kannata luottaa. Minullakin on useamman naapurin ja kämppiksen kanssa sama IP :) Jos jonkun muun keinon olet keksinyt, niin kerro ihmeessä.[/quote]
Ja eikö se vaihdu mobiililaajakaistassa aina kun yhteys katkeaa?
Hei! Onko sinulla todettu pakko-oireinen häiriö, OCD? Jos et ole vielä käynyt keskustelemassa asiasta, suosittelen todella. Monelle varsinkin nykyinen media ja sen mahdollisuudet aiheuttavat riippuvuutta ja pakonomaista toimintaa. Jotkut tarkistavat koko ajan sähköpostia tai jotain nettipalstaa esimerkiksi. Olen joskus aiemmin törmännyt tuohon ilmiöön, että jotkut tekevät tilastoja ja kellottavat sinänsä ihan merkityksettömiä asioita. Aikaa tällaiseen "harrastukseen" voi mennä huomaamatta tunteja, minkä takia se aiheuttaa monissa ahdistusta. Jos koet, että sinulla on ongelma, älä epäröi hankkia apua. Hauskaa illanjatkoa sinulle :)
Millä perusteella luulet tunnistavasi? :) Esim. Pipsa-ketjuja luullaan aina saman ihmisen aloittamiksi, mutta minä olen aloittanut vissiin kaksi tai kolme niistä. Silti yksi ja sama ihminen saa aina syyt niskoilleen.
Montahan tuntia päivässä käytät tähän kellokallena toimimiseen?
Laitapa joku esimerkki viesti tuolta seuraamaltasi henkilöltä :)
Tunnitan, onko se kirjoitusvirhe, vai aiotko läväyttää tämän yhden kirjoittajan kootut viestit eri ketjuista tasatunnein eteemme? Kuten ensin ymmärsin :D
(ja näköjään joku muukin)
Siistiä, kun joku rupee oikeen tutkailemaan :O
laitapa pari ketjua mitkä on saman henkilön kirjoittamia! sitten näemme oletko oikeassa. jos listaat mun ketjut (niitä on aina monta etusivulla) niin myönnän kyllä!!!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 23:22"]
laitapa pari ketjua mitkä on saman henkilön kirjoittamia! sitten näemme oletko oikeassa. jos listaat mun ketjut (niitä on aina monta etusivulla) niin myönnän kyllä!!!
[/quote]
Kyllä, tämä aloitus on vakuuttavuudessaan yhtä tyhjän kanssa ellei ole heittää konkreettista näyttöä.
Niin kulunutta. Aina silloin tällöin joku tulee pistämään tämän saman provon palstalle, ja aina yllättäen katoaa kun pyydetään antamaan konkreettisia esimerkkejä. TYLSÄÄ, keksi jo jotain uutta! Luuletko aiheuttavasi suurtakin kohinaa tuolla provollasi?
En tunnista siis kuin yhden saman kirjoittajan kirjoittamat viestit. Sitä mistä ne tunnistan, en kerro. Mutta ei ole ip-osoite, kirjoitustyyli tai vastaava. Tänään olen nähnyt hänen viestejään muutamassa eri ketjussa.
t.ap
No kerro profilointisi tulokset?