Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H..vetti. vanhempani odottaa iltaruusua..

Vierailija
14.03.2019 |

Äiti on jo 43,isä 46. Kivaa saada tässä iässä joku sisar. Tein aika selväksi että mua ei sitten saa hoitamaan mukulaa. IKINÄ. Ne muakaan ikinä katsonut. Molemmilla aina työ tärkein.
Pahinta kun itse sain kuukausi sitten tietää olevani raskaana. No veivät senkin onnen multa. En ole katkera,mutta kuitenkin..

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti! IltaTÄHTI! 

Vierailija
42/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok systa , sä olet nyt selkeästi mustasukkainen. Et sä nyt ole menettämässä vanhempiasi vaikka he ilturuusua odottavatkin.  Itseasiasa sun sisaruksesta ja sun tulevasta lapsesta tulee todnäköisesti erottamattomat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi iltaruusu kuin narsissi

Vierailija
44/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja asun kyllä ihan omillani. Mutta odotin kyllä että kun tarvin hoitoapua olisin saanut niiltä. Tahallaan tekivät tämän. Enkä kiellä ettenkö olisi saanut taloudellista tukea niiltä. En muuta. Olin aina hoidossa omilla isovanhemmillani. Nyt olisi ollut niiden vuoro. Mutta ei piti hankkia se iltaruusu. Tai tähti. Mulle vaikka iltapaska. Ihan sama.ap

Oot 24 ja käyttäydyt noin??

Mun 13v käyttäytyy paremmin.

Jokainen saatu hoitoapu ei ole mokään itsestäänselvyys.

Toivon ettet saa kertaakaan hoitoapua, itsehän lapsesi hankit.

Vierailija
45/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osaavat kasvattaa nyt paremmin.

Sinun kasvatuksessa jokin mennyt pahasti pieleen.

Itse olisin ainakin onnellinen jos vanhempani rakastaisivat toisiaan. Ja saisin sisaren.

Sinäkin ymmärtät kun kiukku vähän laskee.

Vierailija
46/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja asun kyllä ihan omillani. Mutta odotin kyllä että kun tarvin hoitoapua olisin saanut niiltä. Tahallaan tekivät tämän. Enkä kiellä ettenkö olisi saanut taloudellista tukea niiltä. En muuta. Olin aina hoidossa omilla isovanhemmillani. Nyt olisi ollut niiden vuoro. Mutta ei piti hankkia se iltaruusu. Tai tähti. Mulle vaikka iltapaska. Ihan sama.ap

Kyllä toi ruusu on parempi. Muuten sulla on aamupaska, ja se aiheuttaa sekaannuksia.

Siinäpä työnimet. Aamupaska ja tätinsä/enonsa iltapaska, jöötit jo syntyessään.

Vierailija
47/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä varmaan hoitoapua, kun itsekin autat vuorostasi.

Vierailija
48/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet äitisi toisena aikuisena etkä vain äitinäsi, ehkä tulette toimeen.

Vierailija
49/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa välttyä lapsenlapsen hoidolta. Pannaanpa korvan taa.

Ei tule lapsia sillä konstilla.

Vierailija
50/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ap n tunteet. Varmaan aika paukku ollut ja vielä itse herkässä tilassa raskaana. Keljuttaa varmaan paljon. Mutta mutta lapsilla on ainakin seuraa babynä jos se yhtään lohduttaa. Ei tiedä miten ihana siitä tulee. Onnea sulle.

Vierailija
51/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei tarvi odottaa niiltä mitään? Haukuin molemmat ja toivoin että äiti saisi keskenmenon. Se oli ehkä väärin. En silti tule olemaan onnellinen mistään sisaruksesta. Miksi pitäisi?ap

Vierailija
52/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osaavat kasvattaa nyt paremmin.

Sinun kasvatuksessa jokin mennyt pahasti pieleen.

Itse olisin ainakin onnellinen jos vanhempani rakastaisivat toisiaan. Ja saisin sisaren.

Sinäkin ymmärtät kun kiukku vähän laskee.

No ei minun lapsi (23v.) olisi onnellinen, jos minä (45v.) saisin lapsen tämän ikäisenä ja ymmärrän oikein hyvin miksi ei olisi. Onneksi en todellakaan ole tulossa raskaaksi enää koskaan. Kuka muka haluaa yli 20 vuoden ikäeron sisarukseensa ja kuka lapsi haluaisi iäkkäät vanhemmat, jotka ovat tulossa jo isovanhemmiksi? Niin, ei kukaan.

En muutenkaan ymmärrä yli 40-vuotiaiden lisääntymisiä nykyään. Kiva sitten kun lähes eläkeikäisenä huolehdit murkku/teini-ikäisestä ja et ole yhtään samalla aaltopituudella + lisäksi omat vaivat. Todella itsekästä toimintaa.

Vierailija
53/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, siinä ne menee molemmat.

Itse olen suunnitellut muuttoa ulkomaille.

Meillä on asuntoauto. Lapsenvahteja ei pyydetä, jos niitä ei löydä. Kätevää toki tuokin.

Etkö vastaa puhelimeen, jos lapsesi soittaa? Asuntoauto on meilläkin, ei se auta oikein, kun sen hoitamisen voi sopia etukäteen.

Vierailija
54/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ettei tarvi odottaa niiltä mitään? Haukuin molemmat ja toivoin että äiti saisi keskenmenon. Se oli ehkä väärin. En silti tule olemaan onnellinen mistään sisaruksesta. Miksi pitäisi?ap

Joten käyttäydyt sitten kuin mielipuoli? Aiotko vetää samaa linjaa koko raskauden?

Vierailija
55/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi saanut aina kaiken. Nyt isukki ja äityli ei ehkä ostakkaan enää kaikkea. Se taitaa olla syy.

Eikä halua kasvaa aikuiseksi. Luotti että voi jatkaa menojaan vaikka saa oman lapsen.

Ihan oikein sulle.

Vierailija
56/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, siinä ne menee molemmat.

Itse olen suunnitellut muuttoa ulkomaille.

Meillä on asuntoauto. Lapsenvahteja ei pyydetä, jos niitä ei löydä. Kätevää toki tuokin.

Etkö vastaa puhelimeen, jos lapsesi soittaa? Asuntoauto on meilläkin, ei se auta oikein, kun sen hoitamisen voi sopia etukäteen.

Toki voidaan puhua puhelimessa. Me ollaan vähemmän paikoillaan tai lähettyvillä, joten hoitoavun on löydyttävä pääsääntöisesti muualta....ja mieluummin omasta ikäluokasta.

Vierailija
57/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako uskoa provoa, ap matkii taitavasti teinixiä ja esittää idioottia saadakseen nuoret äidit näyttämään tyhmiltä.

Mikä ongelma nuoruus joillekin on, en ymmärrä. Ilmeisesti siis ainakin tälle aloittajalle. Onko itselläsi jotain huonommuuden tunnetta lasten saamisesta 35+? Mutta sitä et osaa "sanoittaa" vaan tunne purkautuu vihana kaikkea erilaista kohtaan?

Kun, ap,  on ihan luonnollista tulla äidiksi 15-50-vuotiaana eikä sitä tarvitse enempää arvostella. Lopeta nämä provot, kiitos. Vaikka olihan tuo "vyöruusu" edes vähän hauska.

N26

Vierailija
58/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi saa kaverin. Aivan mahtavaa.

Vierailija
59/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, toivottavasti tuollaisia ihmisiä kuin ap ei ole oikeasti olemassa. Toki monet ainoat lapset ovat erittäin hemmoteltuja ja tottuneet siihen että vanhemmat ovat ikuisesti vain heitä (tai heidän lapsiaan) varten olemassa, ja kauheaa nyt olisikin sitten tulossa toinen lapsi, joka tarvitsee vanhempien huomiota enemmän ja voi hirveä, perinnönkin joutuu jakamaan. 

Vierailija
60/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvapa ap vaikka ihan ensimmäisenä aikuiseksi, se taitaa olla tällä hetkellä se tärkein/kiireellisin asia elämässäsi jos itse olet raskaana....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä