Kokisitko tämän seksuaalisena ahdisteluna?
Sanoin puolisolle, etten jaksa tänään seksiä. Hän kuitenkin saunassa jaksoi heilutella pystyssä olevaa munaansa ja valitella että kassit on liian täynnä, pyysi toistuvasti ”auttamaan”, koskettamaan tai istumaan päälle. Lopulta sanoin ettei tunnu kivalta ja tajusi lopettaa. Olisiko tuollainen ahdistavaa jos puolisonne tekisi noin, vai olenko vaan herkkä?
Kommentit (37)
Olisi se kieltämättä melko järkyttävää. Olen hetero mies.
Meinasitko oikein ahdistelusyytteen nostaa puolisoasi vastaan? Ilmeisesti olet liian herkkä miehellesi.
Onhan se ahdistelua kun kerran toinen ei halua.
Riippuu täysin siitä millainen on keskinäinen huumorinne. Jos menee puolin ja toisin roisilla huumorilla tilanne, niin olette samalla tasolla ja viivalla. Jos yhteistä huumoria ei ole, ja tilanne tuntuu painostavalta niin ette ole samalla tasolla ja viivalla. Silloin toinen on painostava ja toinen kokee olevansa puolustuskannalla.
Hän ehdotteli ehkä turhankin sinnikkäästi mutta ei ehkä suoranaisesti ahdistellut kuitenkaan.
No kyllähän mä omasta miehestäni ymmärtäisin että huumori on kyseessä. Tai jos äijä ois tosissaan niin lähinnä ärsyttäisi rasittava ja lapsellinen käytös, ärähtäisin kunnolla. En voisi koskaan kokea oman mieheni käytöstä seksuaalisena ahdisteluna, koen että olemme niin tasa-arvoisia ettei kyseinen asetelma välillämme olisi mahdollinen. Onko suhteessanne muutenkin jotain alistamista tms jos sinun täytyy tuollaista ajatella? Kannattaa pysyä kaukana sellaisista miehistä jotka saavat sinut tuntemaan olosi jotenkin heikommaksi, ahdistelluksi!
Saako mies sitten käydä vieraissa? Vai onko seksin harrastaminen vain vallankäyttöä?
Inhottavaa käytöstä mieheltäsi. Ei mielestäni ahdistelua kuitenkaan.
En kokisi ahdisteluna mutta vähän törttönä kyllä.
Tajusi lopettaa joten antaisin sinuna asian olla. Jos se on jatkuvaa eikä osaa ottaa huomioon sinun tahtoa niin laittaisin vaihtoon.
Ok, ehkä olen herkkä, kun minua on ennenkin ahdisteltu muka ”huumorilla” (ei oma puoliso). Ehkä se nyt ei ollut ahdistelua. Tuntui vaan että halusin saunoa rauhassa ilman vonkaamista. Ja aiemmalle kysyjälle: jos kävisi vieraissa, tuskin tulisi ero. Ei vaan halua käydä vaikka antaisin luvan tai vaikka pakottaisin. Tuosta äärimmäisestä uskollisuudesta olen kyllä tyytyväinen.
Ap
Ei olisi ahdistavaa, olisi vain rasittavaa, että puoliso olisi noin idiootti.
Mitä ite teet kun panettaa, mutta miehen ei tee mieli?
Kyllähän tuo ahdistelua ja seksiin painostamista on, mutta koska kyseessä on oma miehesi, ihmiset ei osaa ajatella sitä noin. Jos ahdistelija olisi kuka tahansa muu, juttu olisi aivan päivänselvä.
En kokisi ahdisteluna, mutta epämukavana ja idioottimaisena kyllä.
Hän kuitenkin lopetti kun käskit, että se nyt positiivista kuitenkin.
Ehkä voisitte jutella noista seksitarpeistanne ja niiden ilmaisemisesta vähän enemmänkin.
Ääliö mies. Onko sen kädet amputoitu? En ikinä sietäisi tuollaista.
No olisit sanonut: "jos peset mun selän niin saat nylkyttää ja laueta alaselälle".Olisit hoitanut ongelman ja hänkin olisi varmaan ollut tyytyväinen.Nyt kumpaakin nyppii onko kiva?
En tiedä mitä sanoa internetin langan päässä. Nykyään on kaiken näköisiä hulluja. Jotkut laittavat munalukon kun kivekset ovat täynä ja se sattuu niin maan perkeleesti. Kyllä tasa-arvoa pitäisi kehittää enemmän tasa-arvon eikä feminismin nimissä. Kyllä aikuisen naisen pitäisi osata miestä ohjeistaa runkkaamaan tapauksessa jos ja kun se feminismi olisi edes "tasa-arvoa".
Tuollainen olisi meillä ihan perussettiä. Mun mies on joskus esim takaa päin taputellut seisokillaan mua poskeen, jos satun olemaan sopivalla korkeudella. Otan sen kyllä sitten suuhun, runkkaan tai pannaan. Ei jaksa sitä vonkausta.
Ymmärrän kokemuksesta kyllä, että kumppani voi olla sellainenkin, ettei kiinnosta yhtään. Mutta tollasia nuo pippelieläimet vähän tahtoo kotioloissa olla.
Mulla taas olisi tehnyt mieli ruveta hyväilemään miestä kun komeasti seisoo. En tiedä mut mua kiihottaa kun ajattelen että se jöpöttää mun takia, et oon niin kaunis yms yms. Oon kai outo mut se imartelee jollain sairaalla tavalla.
Toisaalta jos mies ei suostuisi hyväileen mua koskaan vaan mentäis aina suoraan asiaan, ei tekisi kyl mieli yhtään koskea häneen ja jättäisin välistä, mut onneksi saan ite miehen kosketusta oikeastaan aina kun haluan. Ymmärrän senkin että seisoo niin et sattuu jos ei oo hetkeen rakasteltu ja tuntuisi huonolta sanoa toiselle et vedäppä käteen. Aina silloin miettii omalle kohdalle jos mies käyttäytyis noin.
Meillä tuo ap:n tilanne olisi todnäk päättynyt yhdyntään vaikka olisi käsin aloitettu, molemmat olis sitä niin halunneet.
Kädellä voi vetää. Ei muuta. Se voi tehdä sen myös itse. Voitte myös saunoa eri aikaan.