Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H..vetti. vanhempani odottaa iltaruusua..

Vierailija
14.03.2019 |

Äiti on jo 43,isä 46. Kivaa saada tässä iässä joku sisar. Tein aika selväksi että mua ei sitten saa hoitamaan mukulaa. IKINÄ. Ne muakaan ikinä katsonut. Molemmilla aina työ tärkein.
Pahinta kun itse sain kuukausi sitten tietää olevani raskaana. No veivät senkin onnen multa. En ole katkera,mutta kuitenkin..

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaisi tietää että tuon ikäiset harrastaa vielä seksiä.

Ei nelikymppiset enää yleensä harrastakaan, ap:n vanhemmat on outo poikkeus, ei ihme että ap:ta nolottaa sen vanhempien seksi. Kyllä seksi kuuluu lopettaa 39-vuotiaana!

Kerro tuo mun appiukolle, 84v.

Vierailija
62/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et hoida heidän lastaan eivätkä he sinun. Ok.

Tajusin tästä viestistä, että ap on katkera. Tajuaa, ettei voi pyytää mummoa ja pappaa hoitamaan omaa lastaan, koska niillä on oma lapsi jota pitää hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla ap miestä tai jotakin puolisoo

Vai yksinkö lapsesi kasvatat?

Vierailija
64/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuinka inhoittava olet. Toivottavasti provo. Itse sain toisen lapseni 43 vuotiaana ja lähes aikuinen tyttäreni on hänelle aivan ihana isosisko.

Vierailija
65/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo yksi pubiruusu, ja nyt ne odottaa JouluTähteä. Vähäks ärsyttäääääää !!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
66/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin kun omat vanhempani saivat "iltaruusun" olin raivoa täynnä.

Mutta kun toivat sen sairaalasta kotiin, sydämmeni suli täysin. Meillä ikäeroa 17v.

Eli jotenkin ymmärrän ap.tä

Vierailija
67/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ne teki kakaroina. Nyt jo vanhuksia. Olisi ollut kivaa kun olisi ollut nuorempana sisko tai edes veli. Enää halua sellaista. Mitä mulla olisi sen kanssa ikinä. Voisin olla sen äiti. Ja vanhemmistani piti tulla isovanhempia. Tuskin jaksavat..ap

Tässä 42 vuotias ensimmäisen nyt kaksivuotiaan lapsen äiti. Hyvin olen jaksanut. Ehkä sittenkin voin saada vielä toisenkin, mistä sitä ikinä tietää.

Vierailija
68/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku tähän tarinaan?:

"Pahinta kun itse sain kuukausi sitten tietää olevani raskaana. No veivät senkin onnen multa." "Voisin olla sen äiti. Ja vanhemmistani piti tulla isovanhempia. Tuskin jaksavat..ap"

On kyllä täysin provosoivasti kerrottu.

Vierailija
69/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mies. Mutta ei liity mitenkään vanhempieni sekoiluun. Äiti yrittää soittaa ja laittaa viestejä. En vastaa. Olen vihaa täynnä.

Jos voisin,lähtisin baariin. Sitäkään ei nyt voi.ap

Vierailija
70/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hyvin kun omat vanhempani saivat "iltaruusun" olin raivoa täynnä.

Mutta kun toivat sen sairaalasta kotiin, sydämmeni suli täysin. Meillä ikäeroa 17v.

Eli jotenkin ymmärrän ap.tä

Minä olen se iltaruusu ja siskooni on edelleen huonot välit, kun on katkera siitä, kun joutui minua niin paljon hoitamaan. Ikää meillä on minulla päälle 50v ja siskollani reilusti päälle 60v. Meistä ei ikinä tullut läheisiä.

Vierailija
71/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ehkä vanhempasi ovat nyt kypsempiä kuin sinun lapsuudessa. Tuskin ne sinua hylkäävät.

Vastaa äitillesi. Älä ole lapsellinen.

Ja varmasti rakastavat sinunkin lastasi.

Vierailija
72/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mies. Mutta ei liity mitenkään vanhempieni sekoiluun. Äiti yrittää soittaa ja laittaa viestejä. En vastaa. Olen vihaa täynnä.

Rauhoitu nyt nainen, lopeta tuo lapsellinen kiukuttelu. Vastaa äidillesi ja juttele asiallisesti. Kai vanhempasi sentään tietävät, että sinäkin olet raskaana?

Vierailija
73/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kovaa joillekkin...

Vierailija
74/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tietävät. Ja olivat olevinaan niin iloisia kun kerroin. Vaikka äiti tiesi jo silloin että on itsekkin. Ja pidemmällä kuin minä. Tänään kertoi vasta. Oli varmaan jo pakko. Alkaa kohta näkymään..

Vierailija
75/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko muuten normaali?

Vierailija
76/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aina vanhempiansa lapsi. Niin kun äidit kokevat aina olevansa lastensa äitejä, oli lapsi sitten 1 tai 50 v. Minusta on ihan LUONNOLLISTA, että ap on järkyttynyt ja pettynyt. Oma lapsi ei tulekaan olemaan se isovanhempien silmäterä vaan menee siinä sivussa isovanhemmilla omaa iltatähteä hoivatessa. Voi hyvin olla, ettei isovanhemmilla riitä aikaa ja energiaa lapsensa tukemiseen ja lapsenlapseen läheisen suhteen rakentamiseen. Ja kyllä: siihen kuuluu myös hoiva-apu. Todella monet isovanhemmat ovat todella isona apuna ja tukena perheiden arjessa. Toivottavasti myös ap:n perheessä. Ap:ltä vietiin tässä nyt monta unelmaa ja kestää hetken sopeutua ajatukseen.

Vierailija
77/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ne teki kakaroina. Nyt jo vanhuksia. Olisi ollut kivaa kun olisi ollut nuorempana sisko tai edes veli. Enää halua sellaista. Mitä mulla olisi sen kanssa ikinä. Voisin olla sen äiti. Ja vanhemmistani piti tulla isovanhempia. Tuskin jaksavat..ap

Voin luvata sulle, että kun itse olet 43- tai 46-vuotias, et pidä itseäsi vanhuksena. Tuskin vielä kymmentä tai kahtakymmentä vuotta myöhemminkään. Omat vanhempani ovat 65-vuotiaita, eivätkä tippaakaan vanhuksia.

Minä sain ainoan lapseni 43-vuotiaana, ja tuntuisi kyllä ihan uskomattomalta olla aikuisen lapsen äiti! Olen kai ollut vähän lapsellinen aina.

Vierailija
78/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vihainen koska äitisi elää omaa elämäänsä ja tekee omat päätöksensä, eikä tottele sinua suurten päätösten edessä...? Tiedä paikkasi.

Vierailija
79/81 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin vihainen. Ainakin järkyttynyt.

Vierailija
80/81 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin,Putinin tai ilmastonmuutoksen syytä tälläinen sekoilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi