Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H..vetti. vanhempani odottaa iltaruusua..

Vierailija
14.03.2019 |

Äiti on jo 43,isä 46. Kivaa saada tässä iässä joku sisar. Tein aika selväksi että mua ei sitten saa hoitamaan mukulaa. IKINÄ. Ne muakaan ikinä katsonut. Molemmilla aina työ tärkein.
Pahinta kun itse sain kuukausi sitten tietää olevani raskaana. No veivät senkin onnen multa. En ole katkera,mutta kuitenkin..

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kummelista perintöä odotellessa sketsin jostain syystä.

Vierailija
22/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa välttyä lapsenlapsen hoidolta. Pannaanpa korvan taa.

Niin, paitsi että kun tämä iltaruusu tulee aikanaan vaatimaan hoitoapua, olet itse ikivanha.

Saa kahdesti: saa pyytää ja saa jäädä ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kyllä helvatan itsekkäitä. Symppaan sua AP

Vierailija
24/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ne teki kakaroina. Nyt jo vanhuksia. Olisi ollut kivaa kun olisi ollut nuorempana sisko tai edes veli. Enää halua sellaista. Mitä mulla olisi sen kanssa ikinä. Voisin olla sen äiti. Ja vanhemmistani piti tulla isovanhempia. Tuskin jaksavat..ap

Sisaruksestasi tulee omalle lapsellesi tärkeä ja saman ikäinen kaveri, siihen suhteeseen kannattaa panostaa. Molemminpuolinen hoitoapukin on kaikille hyödyksi.

Vierailija
25/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa välttyä lapsenlapsen hoidolta. Pannaanpa korvan taa.

Päinvastoin, siinä ne menee molemmat.

Itse olen suunnitellut muuttoa ulkomaille.

Meillä on asuntoauto. Lapsenvahteja ei pyydetä, jos niitä ei löydä. Kätevää toki tuokin.

Vierailija
26/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin ketjun, ja luulin että kyseessä on joku vaatimus saada ruusukimppu synttärilahjaksi.

Vierailija
27/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa sä olet katkera kun ajattelit että sun tuleva vauveli on kaiken kiinnostuksen ja huomion kohde. Ja nyt sen onkin jakamassa toinen samanlainen. Nyt pitäisi kasvaa aikuiseksi kun äidiksi olet tulossa!

Vierailija
28/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ne teki kakaroina. Nyt jo vanhuksia. Olisi ollut kivaa kun olisi ollut nuorempana sisko tai edes veli. Enää halua sellaista. Mitä mulla olisi sen kanssa ikinä. Voisin olla sen äiti. Ja vanhemmistani piti tulla isovanhempia. Tuskin jaksavat..ap

Voin luvata sulle, että kun itse olet 43- tai 46-vuotias, et pidä itseäsi vanhuksena. Tuskin vielä kymmentä tai kahtakymmentä vuotta myöhemminkään. Omat vanhempani ovat 65-vuotiaita, eivätkä tippaakaan vanhuksia.

Vierailija
29/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUIPPU PROVO taas

Vierailija
30/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 ja asun kyllä ihan omillani. Mutta odotin kyllä että kun tarvin hoitoapua olisin saanut niiltä. Tahallaan tekivät tämän. Enkä kiellä ettenkö olisi saanut taloudellista tukea niiltä. En muuta. Olin aina hoidossa omilla isovanhemmillani. Nyt olisi ollut niiden vuoro. Mutta ei piti hankkia se iltaruusu. Tai tähti. Mulle vaikka iltapaska. Ihan sama.ap

Vierailija
31/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja asun kyllä ihan omillani. Mutta odotin kyllä että kun tarvin hoitoapua olisin saanut niiltä. Tahallaan tekivät tämän. Enkä kiellä ettenkö olisi saanut taloudellista tukea niiltä. En muuta. Olin aina hoidossa omilla isovanhemmillani. Nyt olisi ollut niiden vuoro. Mutta ei piti hankkia se iltaruusu. Tai tähti. Mulle vaikka iltapaska. Ihan sama.ap

Tuo "iltaruusu" käsite onkin ihan uusi, ainakin minulle :)

Mutta asiaan.. lapsellinen olet ap! Kasva aikuiseksi ja sivistä vaikka itseäsi hieman. Ja opi itse huolehtimaan asioistasi.

Vierailija
32/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi ruusu on parempi. Muuten sulla on aamupaska, ja se aiheuttaa sekaannuksia.

Vierailija
33/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ja mieti vähän. Olisit onnelinen. Ja oletkin vielä. Ehkä jurppii nyt. Tavallaan ymmärrän.

Kohta tuntuu paremmalta. Eikö ole hienoa kun voit jakaa noin paljon äitisi kanssa?

Vierailija
34/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaisi tietää että tuon ikäiset harrastaa vielä seksiä.

Vierailija
35/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppiset enää yleensä harrastakaan, ap:n vanhemmat on outo poikkeus, ei ihme että ap:ta nolottaa sen vanhempien seksi. Kyllä seksi kuuluu lopettaa 39-vuotiaana!

Vierailija
36/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä ajattelit lopettaa oman seksielämäsi? 30? 35?

Vierailija
37/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja noin nuoret. Pitäisi laki olla että seksiä saa harrastaa vain 30-40 vuotiaat.

Vierailija
38/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vähääkään normaali

aikuinen tuu tänne itkeen vanhempiensa päätöksiä, jotka ei valittajalle kuulu.

Jaa että oot raskaana, ap?

Pikku prinsessa jonka navan ympärillä elämä hienosti mukamas pyörii.

Säälittävä oot. Sääliksi käy tuleva lapsesi.

Vierailija
39/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin otsikon, niin innostuin, että ehkä kohta töistä kotiin palaava miehenikin toisi minulle iltaruusun! Maljakossa ei ole nyt mitään. Mutta tämä olikin joku seksiaiheinen lanka :( . Ällöttävää. Eikö teillä ole mitään muuta elämässä kuin seksi!

Vierailija
40/81 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä ajattelit lopettaa oman seksielämäsi? 30? 35?

Ei sitä tarvitse lopettaa koskaan, mutta ei sitä sitten vanhana tarvitse tuolla tavalla ilmoitella, että oikein vauvatodisteen kanssa. Yäk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä