Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit 800€

Vierailija
19.03.2013 |

Kysäisin tänään uusien moniteholasien noin hintaa, kehykset olivat 80€. Mun vahvuuksilla ja tarpeellisilla ohennuksilla yms. hinnaksi tulis 800 euroa. Toki kaupanpäälle sais aurinkolasit mutta silti aivan älytön hinta.

Taidan käydä katsomassa millainen kehysvalikoima on Specsaversilla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ois tullu Specsaversilla kalliimmaksi kuin toisessa kaupassa. Nyt maksoin 700 euroa silmälaseista ja aurinkolaseista yhteensä. Eivätkä ole monitehot, vaan olen likinänöinen pienellä hajataitolla. Olisi tuollekin rahalle ollut muuta käyttöä, mutta pakko oli saada uudet.

Vierailija
2/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 20:33"]

Mulle taas ois tullu Specsaversilla kalliimmaksi kuin toisessa kaupassa. Nyt maksoin 700 euroa silmälaseista ja aurinkolaseista yhteensä. Eivätkä ole monitehot, vaan olen likinänöinen pienellä hajataitolla. Olisi tuollekin rahalle ollut muuta käyttöä, mutta pakko oli saada uudet.

[/quote]

Ihme kusetusta. Minulla on kolmiteholasit ja designer kehykset. Maksoivat alle $300. Halvemmallakin saisi mutta tykkaan taman liikkeen palvelusta.

t.usalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Hilfigerin kehykset eli aika normi.Miinusta 7 eli rankasti ohennetut linssit. Oman kotikyläni optikolla lasit olisivat olleet yli 500 euroa, mutta täsmälleen samat Specsaversissa 350. 

Vierailija
4/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrusta sain minäkin samanlaisen noi 800 e:n arvion, kehykset 300 e. Pienessä yksityisessä optikkopuodissa samat kehykset 220 e ja kokonaishinta jäi alle 500 euron. Tosin sieltä en saanut aurinkolaseja kaupan päälle.

Vierailija
5/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linsseistä kannattaa maksaa. Itselläni on Synsamilta Essiloren linssit (aiemmin oli Hoyan, yhtä hyvät), ja voin sanoa, että maailma on todellakin erilainen näillä linsseillä. Nissenin yms euron linsseihin ero on kuin vertaisi ruostunutta 80-luvun Ladaa 200 000 euron superautoon. Mutta kukin tyylillään, jos halpa hinta on tärkein, niin jokainen tietty saa katsoa maailmaa vaikka minkä kuralasien läpi :)

Vierailija
6/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla monitehot ja kehykset maksoivat 1200.

Vierailija
7/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on monitehot specsaversilla ja maksoi 300 e ja olen käyttänyt 3 vuotta samoja eli laatu ok

Vierailija
8/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan monitehoista ihan kevyesti ton 800 euroa, jos linssit ovat parhaat mahdolliset. Niissäkin on nimittäin eroa. Samoin kehyksissä.

Jos kehykset kestävät käytännössä korkeintaan vuoden, pari, lasit tulevat paljon kalliimmiksi kuin jos pystyt pitämään niitä esim. neljä vuotta.

Vierailija
9/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä vuotta vanhat monitehot specsaversiltä. Ne maksoivat silloin vähän päälle 300 euroa. On ohennukset ja heijastuksenpoistot ja laajin mahdollinen näköalue. Kyllä olen tyytyväinen laseihin.

Vierailija
10/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jollekin usalaiselle oikeasti yllätyksenä, että suomessa on kalliimpaa kuin siellä? Voisiko se johtua siitä, että alv on 24% täällä, paljonko teillä?

Vierailija
11/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:43"]

Tuleeko jollekin usalaiselle oikeasti yllätyksenä, että suomessa on kalliimpaa kuin siellä? Voisiko se johtua siitä, että alv on 24% täällä, paljonko teillä?

[/quote]

Ei tule yllatyksena mutta ihmetyttaa etta ihmiset maksavat 1200 laseista. Ellei sitten niilla ole jotain ihmetoimintoja kuten nayttaa vastaantulijat ilman vaatteita tms.

Vierailija
12/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso specksaversin sivuilta. Siellä on koko valikoima

Vierailija
13/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kans noihin hintaluokkiin helpolla... Siksi mulla onkin 9v. vanhat rillit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä