Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahtamislääke, tuo apteekin lahja illalleni!

Vierailija
18.03.2013 |

Meinaan katosa uutiset, ehkä vähän aikaa jotain ajankohtaisohjelmaa ja sitten otan nukahtamispillerin. Menen sänkyyn, luen hetken aikaa yhtä kivaa elämänkertaa ja alta puolen tunnin voin ai-van rauhassa sammuttaa valot. Tiedän ja tunnen, että nyt mä nukahdan ja vaivun uneen. Noin 6 tunnin kuluttua herään senverran että käyn vessassa. Takaisin sänkyyn ja unta kuppaan.

Aamulla herään ilman kelloa, mukavasti jotain 9.30. Nukkunut, ei takkuinen olo. Uusi päivä ja kahvia tulemaan. Nou problem.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se annostus välttämättä nouse. Mä olen syönyt Stilnoctia vuosikausia samalla puolikkaan annostuksella, ja se toimii ihan hyvin. Sama lääkärikin on ollut koko ajan, eikä se ole sanonut mitään muuta kuin että hyvä kun noin pienellä määrällä saa avun. Miksi pitäisi kitua unettomana, jos siihen on hoito olemassa?

Nimenomaan. Ei se mitään elämää ole, kun väsymyksen takia kahlaa päivän läpi puoliteholla, nauttimatta mistään tai jaksamatta tehdä mitään. Työssä ei etene, ihmissuhteet kärsivät, itkettää. Mutta hitto - voipahan ainakin keulia sillä, ettei ole riippuvainen nukahtamislääkkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi