Kerran vielä peräpukamat
Kävin perjantaina peräpukamaleikkauksessa, ihan siinä kirurgisessa "suuremmassa" toimenpiteessä. Vastaan kysymyksiin.
Kommentit (8)
On tosi kipeä. Sairaslomaa määrättiin kolme viikkoa. Tehtiin uudenlaisella Hal-Ram -tekniikalla.
Mikä tekniikka tuo on?
Pitäisi varmaan itsekin hakeutua tuohon leikkaukseen...
Kirjoitin väärin: Hal-Rar oli tekniikan nimi. Siinä ei jää isoja haavapintoja, vaan suonet jotenkin laskostellaan ja ommellaan kiinni ympäröivään kudokseen. On kuulemma vähemmän kivulias paraneminen ja paremmat tulokset.
Suosittelen menemään. Olen tässä vuosia tuskaillut asian kanssa, koska on niin noloa. Nyt ei nolota enää. Huojentunut olo, vaikka ahteria poltteleekin :).
ap
Mä poistinkin edellisenä viikonloppuna itse saksilla ulkoisen peräpukaman. Mihin siinä lääkäriä tarvitaan että semmoisen "nyppylän" napsaisee pois, ei mihinkään.
Oliskin vaan nyppylä, mut kun on kukkula(t).
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 12:03"]
Oliskin vaan nyppylä, mut kun on kukkula(t).
[/quote]
Joo, mulla oli onneksi vaan semmoinen ehkä puolen sentin kokoinen pallukka peräaukon yläpuolella. Kovin isoa en varmaan olisi alkanut itse poistamaan.
Olipa mikä muodostelma vaan, niin ei kande itse saksia, kuten kuutonen veisteli. Nämähän on isoja verisuonia, joiden "napsaisusta" ei hyvä seuraa. Mulla tulee tuota verta ihan roiskimalla, vaikka kirurgin toimesta on paikattu. Saa olla suihkuttelemassa vähän päästä. Mutta mä uskon vakaasti että viikon-parin päästä koittaa onnellisemmat ajat.
Jännä miten pukamat on vähentäneet omaa naisellisen viehättävyyden tunnetta, vaikka piilossa ovatkin olleet. Tai no onhan oma mies ne havainnut. Kiltti kun on, ei ikinä mitään ole sanonut.
Onko kipeä ja kauanko toipuminen vie aikaa?