Kävin pitkästä aikaa Lidlissä. Surullista huomata, että suurin osa asiakkaista on huono-osaisia :(
Selkeästi köyhää väkeä joilla on elämänhallinnan ongelmia. Eipä näkynyt pukumiehiä asiakkaina. Enkä itsekään toki ole kroisos.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kävin Kampin ostoskeskuksessa olevassa Lidlissä muutama kuukausi sitten. Siellä pyöri kolmekymppinen pariskunta, satuin menemään ohi kun mallasivat miehelle jotain vaatteita. Myönnän että mietin että jaa, nuokin vähävaraiset joutuvat vaatteensa täältä hankkimaan.
Kymmenen minuuttia myöhemmin he tulivat kanssani samaan hissiin, eli siis asuvat siinä ostoskeskuksen päällä olevassa talossa. Sieltä ei asunto alle 9000 euron per neliö lähde. Vuokra kaksiosta on jotain siinä 1500 euron luokkaa.
Joten eivät he ihan köyhiä olleetkaan sitten. Nähtävästi vain tarkkoja rahoistaan.
Nimenomaan hyväosaiset käyvät Lidlissä. Tietävät, miten rahoista saa pidettyä kiinni.
Hetkonen, ap? Missä sitten huono-osaisten pitäisi käydä ostoksilla ellei Lidlissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Suomen mittapuulla kohtalaisen suurituloinen, ja varallisuuteni puolesta minun olisi halutessani mahdollista vetäytyä työelämästä lopullisesti vaikka tänään. Teen useimmat arkiset ostokseni Lidlissä. Ulkoiselta olemukseltani muistutan huono-osaista.
Miksi? Mihin sinä sitä rahaa sitten säästät? Mällää nyt pois ennen kuin maallinen taipaleesi päättyy. En tajua heitä, joilla olisi varaa ostaa laatua, mutta elävät kuin kitupiikit kauhtuneissa vaatteissaan.
Asioita joita provikkapalkalla olevat "sijoitusneuvojat" sanovat.
Käytä sinä omat rahasi kuten parhaaksi näet, kuten muutkin. Siinä vaiheessa kun ne on omia eikä lainarahoja, ei tarvitse selitellä joillekin pikkusieluille miksei toimi kuten muut odottavat.
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, ap? Missä sitten huono-osaisten pitäisi käydä ostoksilla ellei Lidlissä?
anton & antonissa varmaan, saa päivän ruuat 39e paperipussissa. Ihanan kallista :)
Köyhät pysyy köyhinä ja yhteiskuntarauha ei järky.
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällä Espoossakin Lidlin parkkipaikalla oli tänään vain yksi Cayenne ja Tesla. Köyhillä ei ole varaa kunnon kalustoon, ajetaan sillä mihin rahat riiittää.
Nuoko sitten muka loistoautoja? :D
Varmaan noi paremmatkin autot siellä on jotain mamujengien kolarikorjattuja saksan tuonteja jolla groomaavat pikkulikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kampradin Ingvari osti vaatteensa kirppikseltä. Kävi varmaan liidissä.
Tuo nyt paljastui semivalheeliseksi pr-tempuksi aikoja sitten. Samoin kuin tuo mukamas pihi warren buffett.
Omissa nimissä on joku autorämä jota käytetään pari kertaa vuodessa kuvauksia varten ja sitten päivittäin firman autokuskit kuskaavat toimarin luksusautoissa kaikkialle, käytetään firman suihkaria, firman michelin kokki tekee safkat jne.
Minäkin kävin tänään Lidlissä. Voi sitä valkoroskan määrää, ihan ahdistuin.
Tervetttä hintakilpailuuua suomen maallle.
Olutsalkkuun silti on aina varaa.
joono mulla vaatteet päällä kunnes hajoavat riepaleiksi, nettovarallisuutta puoli milliä josta asunto alle kolmasosa. Kertyny nimenomaan ku en törsää. 68v äitikin vähän luovuttanu mun kohdalla ja toteaakin vain että pidän kiinni tyylistäni missä tulot tai älyllisyys ei vahingossakaan näy päälle päin.
Katoitko muuten mitä ostivat? Olutta ostaa noi uono-osaiset.. parempi väki kerää juustoja, pihvejä yms kastikematskua.