Kävin pitkästä aikaa Lidlissä. Surullista huomata, että suurin osa asiakkaista on huono-osaisia :(
Selkeästi köyhää väkeä joilla on elämänhallinnan ongelmia. Eipä näkynyt pukumiehiä asiakkaina. Enkä itsekään toki ole kroisos.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa tyhmempää sakkia siellä kyllä käy.
Tyhjäkäyttävät autojaan ja pysäköivät ne kulkutielle.
Ja ne jotka menevät niistä kääntöporteista sisään, pysähtyvät vierekkäin siihen ostoskorien eteen ja alkavat niistämään nenää. Suurella osaa heistä on harmaat hiukset.
Ns. huono-osaiselta voi näyttää kuka tahansa ilman, että oikeasti on sellainen. Mainittakoon esimerkkinä vaikka Niklas Herlin.
Itse olen Suomen mittapuulla kohtalaisen suurituloinen, ja varallisuuteni puolesta minun olisi halutessani mahdollista vetäytyä työelämästä lopullisesti vaikka tänään. Teen useimmat arkiset ostokseni Lidlissä. Ulkoiselta olemukseltani muistutan huono-osaista.
Mulla ja miehellä molemmilla hyvä liksa ja Lidlissä käydään. Miksi ihmeessä käytäisiin jossain kalliimmassa kaupassa, kun kerta halvemmallakin saa? Mun läheiset joilla millin hintanen kämppä, käyvät myös Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Se rikkaus kun ei aina näy ulospäin :)) Voi olla hyvinkin rikas ja ajella vaan ihan perus autolla jne....
Kylä ne köyhät käy noissa muissa kaupoissa joihin saa maksusitoumuksia, lidliin ei saa.
Mikä on maksusitoumus ja miten voit tietää sellaisista?
Vierailija kirjoitti:
Lidl-fanit ovat palstan herkkäuskoisinta sakkia, eivät selvää provoa tunnista😂
Taitaa olla jo palstahullu. Niin usein ap tätä samaa soopaa sepittelee.
Että sellainen provo tänään.
Katsootaas ap:n oletettua viikkolistaa provojen aiheista:
1. Dissaa läskejä - check
2. Dissaa työttömiä - check
3. Dissaa suomalaisnaisia - check
4. Dissaa köyhiä - check
5. Dissaa Lidlin asiakkaita - check
6. Dissaa huonoja äitejä - (tulossa piakkoin)
7. Dissaa hajusteyliherkkiä - (aina varalla oleva aihe)
Rikkaus ei näy ulospäin. Tiedoksi vaan ap:lle.... Yleensä sellaiset vaatimattoman näköiset on rikkaita. Mieti nyt vaikka Sipilääkin.. ihan tavallisen miehen näköinen. Tai Niinistö.
Yleensä ne jotka pukeutuu tosi rikkaan oloisesti, on niitä joiden kumppani maksaa tai pappa betalar.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Suomen mittapuulla kohtalaisen suurituloinen, ja varallisuuteni puolesta minun olisi halutessani mahdollista vetäytyä työelämästä lopullisesti vaikka tänään. Teen useimmat arkiset ostokseni Lidlissä. Ulkoiselta olemukseltani muistutan huono-osaista.
Miksi? Mihin sinä sitä rahaa sitten säästät? Mällää nyt pois ennen kuin maallinen taipaleesi päättyy. En tajua heitä, joilla olisi varaa ostaa laatua, mutta elävät kuin kitupiikit kauhtuneissa vaatteissaan.
Rikkaus ei näy ulospäin vaan se näkyy pankkitilillä.
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen provo tänään.
Katsootaas ap:n oletettua viikkolistaa provojen aiheista:
1. Dissaa läskejä - check
2. Dissaa työttömiä - check
3. Dissaa suomalaisnaisia - check
4. Dissaa köyhiä - check
5. Dissaa Lidlin asiakkaita - check
6. Dissaa huonoja äitejä - (tulossa piakkoin)
7. Dissaa hajusteyliherkkiä - (aina varalla oleva aihe)
Ap nöyrästi ottaa 4. ja 5. kontolleen, muita ei. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mihin sinä sitä rahaa sitten säästät? Mällää nyt pois ennen kuin maallinen taipaleesi päättyy. En tajua heitä, joilla olisi varaa ostaa laatua, mutta elävät kuin kitupiikit kauhtuneissa vaatteissaan.
Tässä näkyy täydellisesti se ero. Nimenomaan nämä varakkaammat ihmiset tajuavat sen, miten sitä rahaa kulutetaan. He tekevät järkeviä valintoja eivätkä tuhlaile. Ja tadaa, heillä on talous kunnossa.
Kampradin Ingvari osti vaatteensa kirppikseltä. Kävi varmaan liidissä.
Iha paskaa. Asiakaskunta riippuu täysin sijainnista. Esim. Roihupellossa ei vähäosaisia, ei juuri mustanaamojakaan.
Ei se rikkaus näy ulospäin. Kaupan rikkain asiakas saattaa olla se,.joka ostaa kaupasta yhden 80sentin maitotölkin.
Kävin Kampin ostoskeskuksessa olevassa Lidlissä muutama kuukausi sitten. Siellä pyöri kolmekymppinen pariskunta, satuin menemään ohi kun mallasivat miehelle jotain vaatteita. Myönnän että mietin että jaa, nuokin vähävaraiset joutuvat vaatteensa täältä hankkimaan.
Kymmenen minuuttia myöhemmin he tulivat kanssani samaan hissiin, eli siis asuvat siinä ostoskeskuksen päällä olevassa talossa. Sieltä ei asunto alle 9000 euron per neliö lähde. Vuokra kaksiosta on jotain siinä 1500 euron luokkaa.
Joten eivät he ihan köyhiä olleetkaan sitten. Nähtävästi vain tarkkoja rahoistaan.
Vähäosaiset ja mustanaamat ostaa sossun lapulla. Ei niiden tarvitse liidissä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan kirjakansaa, he käyttäytyvät noin melkein aina
Vierailija kirjoitti:
Roskasakki alapeukuttaa.
Lidlissä käyvät ovat ilmastonmuutoksen kieltäjiä.
Kunnes Helsinki on meren alla.
Lidl-fanit ovat palstan herkkäuskoisinta sakkia, eivät selvää provoa tunnista😂