Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

töissä ihmiset nauraa tälle palstalle

Vierailija
17.03.2013 |

sanovat että täällä on suomen tyhmimmät ämmät, mitä sanotte ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan nuo puhuvat

Vierailija
2/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta on tosi tyhmä, mutta minä en ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että sun työkaverit kuuluu niihin suomen tyhmimpiin ämmiin ;D

Vierailija
4/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittekö tällä hetkellä uusia työntekijöitä? Voisin olla kiinnostunut...

Vierailija
5/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tyhmimpien lisäksi myös ilkeimmät ämmät.

Vierailija
6/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työkaverit on AV-mammoja :D Samaa porukkaa mutta vielä tyhmempiä, kun eivät tajunneet, että puhuivat itsensä pussiin.

Vierailija
7/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä  kaikkein tyhmimmät pitää suurinta ääntä ja haukkuu toisia

Vierailija
8/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:50"]

sanovat että täällä on suomen tyhmimmät ämmät, mitä sanotte ?

[/quote]

Hakeutuvat siis tänne palstalle kaltaistensa seuraan? Ei kai ne muuten tietäis ketä täällä on.

Vierailija
9/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun duunikaverit on niin paljon fiksumpaa porukkaa, ne ei täällä roiku, olen siitä aivan vakuuttunut

Vierailija
10/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että työkaverisi ovat käyneet täällä muutaman kerran lukemassa jotain alapääaiheisia provoketjuja ja nielleet kaikki provot hampaineen karvoineen (pun intended). 

Toki täällä käy tyhmiä ämmiä siinä missä viisaitakin, mutta mielestäni osoittaa aikamoista kritiikittömyyttä ja asenteellisuutta sanoa noin. Kritiikittömyyttä sikäli, että todennäköisesti työkaverisi ovat lukeneet vain ketjuja, joilla on raflaavimmat otsikot ja tosiaan luulleet AV:lla niin tavallista trollailua vakavassa mielessä käydyksi keskusteluksi. Asenteellista sikäli, että olen huomannut tosi monen pitävän äitejä jotenkin kollektiivisen tyhjäpäisenä joukkona, jotka kaahottavat älyttömyyksiä mölyten milloin minkäkin suuntauksen perässä. Mulla on teoriakin siitä, miksi äitejä pidetään typeränä, mutten jaksaisi tässä ketjussa siitä paasata.

Vierailija
11/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:59"]

Sun työkaverit on AV-mammoja :D Samaa porukkaa mutta vielä tyhmempiä, kun eivät tajunneet, että puhuivat itsensä pussiin.

[/quote]

Niin, myös SINÄ olet AV-mamma, kun palstailet ja kirjoittelet täälä, hölmö. Mikä tekee Sinusta erilaisen, kuin muista palstalla kävijöistä? Voisitko valoittaa tätä eroa? Koska itsehän määrittelet AV-mammoiksi jopa ne, jotka tästä palstasta puhuvat (ja ovat joskus siis edes käyneet tällä palstalla), joten sinun pitää itsekin olla AV-mamma oman määrityksesi mukaan... Kuka tässä hölmö on??

Vierailija
12/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 21:03"]

Sanon, että työkaverisi ovat käyneet täällä muutaman kerran lukemassa jotain alapääaiheisia provoketjuja ja nielleet kaikki provot hampaineen karvoineen (pun intended). 

Toki täällä käy tyhmiä ämmiä siinä missä viisaitakin, mutta mielestäni osoittaa aikamoista kritiikittömyyttä ja asenteellisuutta sanoa noin. Kritiikittömyyttä sikäli, että todennäköisesti työkaverisi ovat lukeneet vain ketjuja, joilla on raflaavimmat otsikot ja tosiaan luulleet AV:lla niin tavallista trollailua vakavassa mielessä käydyksi keskusteluksi. Asenteellista sikäli, että olen huomannut tosi monen pitävän äitejä jotenkin kollektiivisen tyhjäpäisenä joukkona, jotka kaahottavat älyttömyyksiä mölyten milloin minkäkin suuntauksen perässä. Mulla on teoriakin siitä, miksi äitejä pidetään typeränä, mutten jaksaisi tässä ketjussa siitä paasata.

[/quote]

anteeksi siskot kun vähän provosin teitä, LOL

Vierailija
13/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas hiljasta yht äkkiä, ainakin löysin ne kaikkein tyhmimmät LOL, AP

Vierailija
14/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:59"]

[/quote]

Niin, myös SINÄ olet AV-mamma, kun palstailet ja kirjoittelet täälä, hölmö. Mikä tekee Sinusta erilaisen, kuin muista palstalla kävijöistä? Voisitko valoittaa tätä eroa? Koska itsehän määrittelet AV-mammoiksi jopa ne, jotka tästä palstasta puhuvat (ja ovat joskus siis edes käyneet tällä palstalla), joten sinun pitää itsekin olla AV-mamma oman määrityksesi mukaan... Kuka tässä hölmö on??

[/quote]

Kuka on hölmö? Sinä! Missä kohdassa lukeuduin AV-mammojen ulkopuolelle? Mitä muuta pystyt lukemaan näistä viesteistä, mitä muut eivät? Saatko viestejä myös muuta kautta? Toiset kuulevat ääniä, toiset näkevät tekstiä...

Vierailija
15/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mitä provoa tässä nyt on? Jatkuvastihan täällä joku toitottaa, miten täällä on Suomen tyhmimmät ämmät. En mä vastannut varsinaisesti sulle, vaan siihen jatkuvaan toitotukseen, miten AV-mammat ovat tyhmiä. LOL.

PS. Mun mielestä tällaista provoa ei kannata edes aloittaa, jos keskustelutaidot loppuvat heti alkumetreillä.

Vierailija
16/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka toista haukkuu on ite!

Vierailija
17/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ymmärrä jotain asiaa, se ei tarkoita muuta kuin että saattaa olla tyhmä. Jos ei ymmärrä av-palstaa, ymmärrystaidot ovat aika alhaiset.

Vierailija
18/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 21:24"]

[/quote]

[/quote]

Mitä provoa tässä nyt on? Jatkuvastihan täällä joku toitottaa, miten täällä on Suomen tyhmimmät ämmät. En mä vastannut varsinaisesti sulle, vaan siihen jatkuvaan toitotukseen, miten AV-mammat ovat tyhmiä. LOL.

PS. Mun mielestä tällaista provoa ei kannata edes aloittaa, jos keskustelutaidot loppuvat heti alkumetreillä.

[/quote]

sikäli provoa että an ole nainen, enkä kay töissä LOL, sorry ei pahalla

Vierailija
19/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti musta täällä on monen moista värikästä porukkaa oikeiden ongelmien kanssa, musta ootte hyvää porukkaa, tuli vaan tommonen lapsus provo, love ya

Vierailija
20/25 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minua naurattavat palstalaisten hupaisat kirjoitusvirheet.

Huutomerkki tulee lauseen loppuun. Ei edeltävää välilyöntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi