Suosittele parasta ryppyvoidettasi!
Olen käyttänyt vain näitä markettien L'oréal Revitalifteja sekä Nivean vastaavia enkä tiedä, onko niistä ollut sanottavasti mitään hyötyä vaikkei toisaalta varmaan haittaakaan. Sen sijaan L'oréalin 10 Total Repair oli jo liian tujua iholleni, joka on sentään vasta 45+ :)
Mistä anti age -tuotteesta olet ollut iloisesti yllättynyt? Saa olla vaikka vähän kalliimpikin merkki jos saat minut vakuuttuneeksi sen toimivuudesta :D
Kiitos jo etukäteen kaikista vinkeistä!
Kommentit (36)
Mä olen 35 ja käytän ajoittain Estee Lauderin Advanced Night Repair -seerumia. Kirkastaa ihoa ja virkistää.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 12:16"]
Helena Rubinsteinin Prodigy, tässä siitä arvostelu:
http://go4itvol2.indiedays.com/2010/04/27/minttu-testaa-helena-rubinstein-vs-loreal/
[/quote]
Kiitos! Tämä kyllä herätti mielenkiinnon. Käytätkö ko. tuotetta itse?
Joku täällä taannoin kehui jotain Clinique-tuotetta? Voiteet omissa purnukoissa alkavat käymään vähiin ja ajattelin nyt panostaa laatuun.
Ap
Ainut mikä oikeasti toimii ryppyihin, on a-vitamiinihappovoide (tretinoiini, kauppanimi avitcid) joka on reseptillä ja käytetään yleensä esim. akneen. Mikään voide, joka oikeasti toimisi ryppyihin (eli vaikuttaisi ihon pintakudosta syvemmälle) ei olisi enää lainsäädännöllisesti kosmetiikkaa, vaan lääke. Eli jos tulee kiva mieli rahan haaskauksesta, niin ihan vapaasti :) Toki osa noista voiteista turvottaa ihon pintasolukkoa -> vähemmän ryppyisen näköinen vaikutelma. Monet voiteet myös vain ohentavat ihoa -> enemmän ryppyjä.
Mä olen vasta 37v, mutta Lancomen Genifique-sarja on todella hyvä!
Ei noi teidän voiteenne todellisuudessa edes toimi, joten niihin on turha tuhlata rahojaan. Sen sijaan yksi ilmanen keino toimii ja se on sokerin pois jättäminen. Sokeri kun estää kollageenin uusiutumisen ja siten aiheuttaa ryppyjä.
Apteekista saatavat Vichy ja suomalainen Favora ovat huippuja..
tällä hetkellä on käytössä Eucerin, mutta paras hinta-laatusuhde on Nivean Q10:ssä.
clarinsin re-firming voide on paras. maksaa 85 e, mutta on mielestäni sen arvoinen. kun aloin käyttää sitä, sain kommentteja siitä, että iho näyttää hyvältä ja sileältä. loistava meikin alle ja aika riittoisaa myös. olen 40-v.
Kuolleen meren tuotteet ovat parhaita
Mutta noita lääkärin määräyksestä saatavia a-vitamiinivoiteita ei saa käyttää raskauden aikana, sillä ne aiheuttavat pahoja epämuodostumia sikiölle. Muutenkaan nuo reseptilääkkeet eivät ole hyväksi pitkään käytettynä. Tärkeintä on ihan kosteuttaa ihoa kunnolla ryppyjä ennaltaehkäisevästi.
Paras keino vastustaa ryppyjä on hyvät geenit ja ylipaino. Rasvat on aika tavalla rahanhukkausta.
Paras keino on LIEVÄ ylipaino, hyvät geenit ja iloinen elämänasenne.
Toki elämäntavat ja geenit vaikuttaa ikääntymiseen, mutta kyllä noilla rasvoillakin ON eroja. Lancomen genifique ainakin mulla toimii, iho on sileä ja näyttää tasaiselta. Mua luullaan usein paljon nuoremmaksi. Olen kokeillut eri merkkejä, laidasta laitaan. Tätä en vaihda. Vichyllä jotkut tuotteet ok, mutta ne ei kosteuta yhtä tehokkaasti.
T.7
Kiitos kovasti kaikille vastanneille!
Tuo A-vitamiinihappovoide kuulostaa aika rajulta... en lähtisi ihan noin kovia aineita käyttämään. Eikä tässä niin ryppyisiäkään vielä olla ;) Toki silmäkulmissa on iloisia naururyppyjä mutta haluaisin ehkäistä muualle kasvoihin tulevia ikäjuonteita.
Olen nyt laittanut muistiin Rubinsteinin ohella myös Lancomen Genifiquen sekä Clarinsin. Liputtaako joku muukin näiden puolesta tai ehkä jonkin muun vielä mainitsemattoman?
Ap
clarinsia suositellut tarkentaa vielä: se on extra-firming daycream.
sokos ja stockmann myy usein pakkauksia edullisemmin, joihin kuuluu voiteiden lisäksi esim. seerumi tai yövoide.
clarinsin olen todennut ylivoimaiseti parhaaksi sarjaksi ja aika montaa olen kokeillut.
muista myös tehdä kasvohierontaa ja voimistella kasvojen ja leuan lihaksia ääntelemällä liiotellusti vaikka ee ja oo. tuon vinkin neuvoivat plastiikkakirurgit tv:ssä, estää bulldogin poskia.
Ihan perus Nivea Soft. Kosteutus on tärkein, ryppyjä ei voi estää millään ja pois ne saa vain kirurgin veitsellä.
Pirkka-silmänympärysvoide on ihan paras, ei turvota ja imeytyy hyvin. Hinta 4€. Ei ole löytynyt parempaa! Voittaa monet kalliit merkit.
Helena Rubinsteinin Prodigy, tässä siitä arvostelu:
http://go4itvol2.indiedays.com/2010/04/27/minttu-testaa-helena-rubinstein-vs-loreal/