Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko vetovoiman lakiin (law of attraction)?

Vierailija
13.03.2019 |

Harjoitatteko tämmöistä elämässänne ja oletteko huomanneet muutoksia/saavuttaneet haaveilemianne asioita?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tätä voisi hyödyntää epämieluisaan henkilöön, joka on kuitenkin pakko pitää elämässä? Mitä visualisoida?

Miksi tarvitsee pitää elämässä?

Yhteisiä lapsia.

Vierailija
22/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Toki myönteinen asenne edistää monia asioita, mutta paljon on kiinni aivan silkasta sattumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tätä voisi hyödyntää epämieluisaan henkilöön, joka on kuitenkin pakko pitää elämässä? Mitä visualisoida?

Miksi tarvitsee pitää elämässä?

Kyllä minä keksin paljon ihmisiä, joita on pakko pitää elämässä: alaikäisten lasten huoltaja, pomo, kollega, toisinaan myös oma vanhempi jos haluaa olla toisen vanhemman kanssa tekemisissä, tai miniä jos haluaa poikaansa nähdä.

Vierailija
24/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaikea ex, jonka kanssa on pakko olla tekemisissä.

Ensinnäkin poistin hänet tietoisuudesta. Siis kun mietin elämäni henkilöitä, niin hänen kuvansa ei ilmesty ensimmäisten joukkoon.

Sitten visualisoin, että suhteemme on neutraali. En usko positiiviseen, mutta neutraali riittää.

Tietenkin, eihän tyyppi muutu mihinkään, eli ihan fyysisessä maailmassa olen myös niinnvähän yhteydessä kuin mahdollista.

Suhteemme on nyt rauhallinen, mutta eihän se minun visualisoinnista ole kyse, jos hän leimahtaa.

Kiitos tästä. Olisiko lisää vinkkejä? Hankalaahan tuossa visualisoinnissa on juuri se, kun se toinen ei kuitenkaan muutu, vaikka oma suhtautuminen olisi parempi.

Vierailija
25/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Olen kokenut. Voisin kirjoittaa kirjan aiheesta, mutta nyt en ehdi.

Ytimenä on oma usko. Ei ajatukset, vaan usko. Haluaminen tuo vain lisää haluamista, jonkin asian puuttuminen tuo vain lisää puutetta. Usko saadusta on se ydin. Ja vaikein kohta.

Toiseksi, emme pysty vaikuttamaan elämään emmekä kuolemaan.

Kolmanneksi, pitää myös muistaa, että pelko on tehokas magneetti.

Olis kiva lukea enemmän. Kirjoita kun ehdit!

Tarkoitin lähinnä, etten jaksa. Lue kirjoja. Niitä on paljon. Salaisuus nyt on oikaistu versio.

Olen 50 v, ja kun katson elämääni taaksepäin, niin tajuan vetovoiman ainavaikuttaneen. Siksi sanoin, että pelko on myös magneetti. Olen kokenut avioeron, jota en olisi halunnut, mutta nyt tajuan, että elämäni suuri pelko siihen asti oli hylkäämisen pelko. Magneetti toimi silloinkin.

En ole niin perehtynyt asiaan, että tietäisin asiasta kaiken. Ei, en ole saanut lottovoittoa, mutta tienaan käsittämättömästi €20 k ylimääräistä joka vuosi. Ei, en ole saanut asuntoa Eiran rannasta, mutta asun kuitenkin korkealla ja näen meren. Mutta taas jälkiviisaana näen, miksi asun missä asun yms.

Sanotaan että luonne muovaa kohtalon. Jos mietit noita, huomaatkin että vika oli sinun omassa luonteessasi. Sen enempää mystiikkaa siinä ei ole.

Vierailija
26/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visualisoi, että hän sinulle ystävällinen ja asiallinen ja myös että näet hänessä hyvää ja ymmärrät taustoja. Olen tehnyt myös näin ja on toiminut kuin taika :)

Vierailija
27/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaikea ex, jonka kanssa on pakko olla tekemisissä.

Ensinnäkin poistin hänet tietoisuudesta. Siis kun mietin elämäni henkilöitä, niin hänen kuvansa ei ilmesty ensimmäisten joukkoon.

Sitten visualisoin, että suhteemme on neutraali. En usko positiiviseen, mutta neutraali riittää.

Tietenkin, eihän tyyppi muutu mihinkään, eli ihan fyysisessä maailmassa olen myös niinnvähän yhteydessä kuin mahdollista.

Suhteemme on nyt rauhallinen, mutta eihän se minun visualisoinnista ole kyse, jos hän leimahtaa.

Kiitos tästä. Olisiko lisää vinkkejä? Hankalaahan tuossa visualisoinnissa on juuri se, kun se toinen ei kuitenkaan muutu, vaikka oma suhtautuminen olisi parempi.

En ole tuo aiempi, mutta pakko vastata. On nimenomaan tärkeää uskoa, että toisen käytös sinua kohtaan muuttuu. Jos ajattelet ettei se muutu, niin tapahtuu.

Vierailija
28/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ytimenä on oma usko. Ei ajatukset, vaan usko. Haluaminen tuo vain lisää haluamista, jonkin asian puuttuminen tuo vain lisää puutetta. Usko saadusta on se ydin. Ja vaikein kohta.

Tarkoitin lähinnä, etten jaksa. Lue kirjoja. Niitä on paljon. Salaisuus nyt on oikaistu versio.

Olen 50 v, ja kun katson elämääni taaksepäin, niin tajuan vetovoiman ainavaikuttaneen. Siksi sanoin, että pelko on myös magneetti. Olen kokenut avioeron, jota en olisi halunnut, mutta nyt tajuan, että elämäni suuri pelko siihen asti oli hylkäämisen pelko. Magneetti toimi silloinkin.

En ole niin perehtynyt asiaan, että tietäisin asiasta kaiken. Ei, en ole saanut lottovoittoa, mutta tienaan käsittämättömästi €20 k ylimääräistä joka vuosi. Ei, en ole saanut asuntoa Eiran rannasta, mutta asun kuitenkin korkealla ja näen meren. Mutta taas jälkiviisaana näen, miksi asun missä asun yms.

Sanotaan että luonne muovaa kohtalon. Jos mietit noita, huomaatkin että vika oli sinun omassa luonteessasi. Sen enempää mystiikkaa siinä ei ole.

En minä tätä mystiikkana näekään, vaan lakina, vähän kuin painovoiman lakikin on olemassa. Sekin on vetovoimaa, että valittajille tulee koko ajan esiin uusia valituksen aiheita, kun positiivisille ihmisille ei vastaavia tilanteita tule esiin.

Korostan kuitenkin, että myös ”hyville ihmisille tapahtuu pahoja asioita”. En ota kantaa miksi joku näkee nälkää. En tiedä, miksi en ole saanut lottovoittoa. Mutta elämän pienissä asioissa näen koko ajan vetovoiman. En näe mystiikkaa tai kohtaloa.

Tuo ylimääräinen raha on tietysti suurelta osin seurausta omasta toiminnastani, vain osa on tippunut vain taivaasta. Mutta näen vetovoiman toimivan tarjoamalla tilanteita. Kun niihin tarttuu, niin asia menee eteenpäin.

Vierailija
29/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tätä mystiikkana näekään, vaan lakina, vähän kuin painovoiman lakikin on olemassa. Sekin on vetovoimaa, että valittajille tulee koko ajan esiin uusia valituksen aiheita, kun positiivisille ihmisille ei vastaavia tilanteita tule esiin.

Korostan kuitenkin, että myös ”hyville ihmisille tapahtuu pahoja asioita”. En ota kantaa miksi joku näkee nälkää. En tiedä, miksi en ole saanut lottovoittoa. Mutta elämän pienissä asioissa näen koko ajan vetovoiman. En näe mystiikkaa tai kohtaloa.

Tuo ylimääräinen raha on tietysti suurelta osin seurausta omasta toiminnastani, vain osa on tippunut vain taivaasta. Mutta näen vetovoiman toimivan tarjoamalla tilanteita. Kun niihin tarttuu, niin asia menee eteenpäin.

Mutta sinähän pystyt kuitenkin tuolla opilla poistamaan kärsimyksen maailmasta.

Vierailija
30/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon pitäisi siis toimia universaalisti, aina, kaikessa eikä sattumanvaraisesti. Muutenhan kyse olisi nimenomaan sattumasta. Jos ilmiö olisi olemassa, se tarkoittaisi mm. sitä että kaikki rikosten uhrit ovat aiheuttaneet itse rikoksen jotenkin houkuttelemalla sitä.

Jep. Voisikon joku hörhelö kertoa, että esimerkiksi mistä johtuvat kehitysmaiden lasten nälkäkuolemat? Lapsilla taitaa olla siellä karmea pelko, että kuolevat nälkään ja tauteihin ja sitten kuolevat nälkään ja tauteihin...? Koko tämä lässytyshän toimii pelkästään hyvinvoivassa pullamössölännessä.

Käsittääkseni ei ole kyse mistään maagisesta asiasta, sellaiseen en henk.koht. usko. Vaan yksinkertaisesti tekemällä itselleen ja muille hyvää, saa takaisin hyvää.

Vierailija
31/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinähän pystyt kuitenkin tuolla opilla poistamaan kärsimyksen maailmasta.

En pysty. Olen vain yksi ihminen.

Vierailija
32/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, vaan tiedän. Feromonit ja muut tekijät vetävät jo yksisoluisia yhteen silloin kun lisääntymiskumppani tuottaa parhaan jälkeläisen.

Vierailija
33/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon pitäisi siis toimia universaalisti, aina, kaikessa eikä sattumanvaraisesti. Muutenhan kyse olisi nimenomaan sattumasta. Jos ilmiö olisi olemassa, se tarkoittaisi mm. sitä että kaikki rikosten uhrit ovat aiheuttaneet itse rikoksen jotenkin houkuttelemalla sitä.

Jep. Voisikon joku hörhelö kertoa, että esimerkiksi mistä johtuvat kehitysmaiden lasten nälkäkuolemat? Lapsilla taitaa olla siellä karmea pelko, että kuolevat nälkään ja tauteihin ja sitten kuolevat nälkään ja tauteihin...? Koko tämä lässytyshän toimii pelkästään hyvinvoivassa pullamössölännessä.

Käsittääkseni ei ole kyse mistään maagisesta asiasta, sellaiseen en henk.koht. usko. Vaan yksinkertaisesti tekemällä itselleen ja muille hyvää, saa takaisin hyvää.

No siinä tapauksessa et usko "vetovoiman lakiin" siinä muodossa kuin se näissä kirjoissa esitellään ja hyvä niin.

Vierailija
34/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty vaikuttamaan elämään niin mihin voi vaikuttaa? Onko elämän ja kuoleman ulkopuolella joku juttu mihin tällä sitten vaikutetaan ja sen huomaa sitten kun ei ole enää elävä eikä kuollut?

Vierailija
35/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ytimenä on oma usko. Ei ajatukset, vaan usko. Haluaminen tuo vain lisää haluamista, jonkin asian puuttuminen tuo vain lisää puutetta.

Minä olen puolitoistametrinen. Halusin lentoemännäksi, mutta aina vain väitettiin, ettei näin pieni voi siihen työhön ryhtyä. Mutta sitten kun vain uskoin ja halusin, niin nyt olen Finnairin lentoemäntä. 

Vierailija
36/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty vaikuttamaan elämään niin mihin voi vaikuttaa? Onko elämän ja kuoleman ulkopuolella joku juttu mihin tällä sitten vaikutetaan ja sen huomaa sitten kun ei ole enää elävä eikä kuollut?

Tarkoitin, että emme pysty vaikuttamaan kuka syntyy ja kuka milloinkin kuolee. Joskus joku sanoo, ettei saanut lasta visualisoinnista huolimatta. En usko, että se on meidän käsissämme.

Vierailija
37/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Voi saada myös kasan paskaa.

Vierailija
38/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että emme pysty vaikuttamaan kuka syntyy ja kuka milloinkin kuolee. Joskus joku sanoo, ettei saanut lasta visualisoinnista huolimatta. En usko, että se on meidän käsissämme.

Jos mä laitan mun vetovoiman melan jonkun toisen vetovoimaiseen reikään niin kyllä siitä joku vaan syntyy.

Vierailija
39/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ytimenä on oma usko. Ei ajatukset, vaan usko. Haluaminen tuo vain lisää haluamista, jonkin asian puuttuminen tuo vain lisää puutetta.

Minä olen puolitoistametrinen. Halusin lentoemännäksi, mutta aina vain väitettiin, ettei näin pieni voi siihen työhön ryhtyä. Mutta sitten kun vain uskoin ja halusin, niin nyt olen Finnairin lentoemäntä. 

Puolitoistametrisen pitää eritellä, mitä hän todellisuudessa tavoittelee. Mikä on se, mitä lentoemännän työ hänelle merkitsee. Matkustamista? Tavaroita? Univormua? Asiakaspalvelua? Ja kun puolitoistametrinen uskoo vetovoiman lakiin, hän saa sen mihin uskoo. Ei lentoemännän työtä, mutta sen matkustelun tai univormun toista kautta.

Vierailija
40/75 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu ihmiskunnan yleisestä tietoisuudentilasta, jossa kollektiivisesti uskotaan tällaisiin asioihin. Luonnostaanhan ihminen ei osaa tietoisesti muokata elämäänsä Vetovoiman lailla, varsinkin kun hänet kasvatetaan siihen, että materia ja ulkoinen on määräävässä asemassa, että näillä on lakeja ja voimia joihin ei voi vaikuttaa jne. Ja mitä vähemmän ihminen voi hallita manifestaatioita tietoisesti, sitä enemmän hän on kollektiivisen uskomusilmapiirin armoilla. Kollektiiviseen uskomusilmastoon kuuluu esimerkiksi se, että kuka tahansa voi koska tahansa sairastua, että on nälänhätiä ja sotia, kidutusta ja julmuutta.

Mutta ei pidä paikkaansa että olisi vain länsimaisten hyvinvoivien juttu. Exäni uusi vaimo on Nigeriasta, ja siellä kuulemma sekä Law of Attraction että kristilliset ns. menestysteologiasuuntaukset, jotka on käytännössä LoA höystettynä uskolla persoonalliseen Jumalaan, ovat kova juttu. Kun köyhät kuulemma tarvii toivoa ja olonn että voi vaikuttaa elämäänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan