Treffailumies käänsi kelkkansa
Vain mies voi pystyä tähän: aluksi innoissaan kaipaili ja suunnitteli ja sitten ilman selkeää syytä alkoi etsiä vikoja, jotka tuulesta temmattuja. Miksi? Eikö riittäisi todeta, ettei kiinnosta enää?
Kommentit (9)
Naiset ei osaa tosiaan katsoa sinne peiliin....
Eli miehen löytämät viat osuivat maaliinsa?
Olen koulutetumpi kuin hän. Ei ikinä ollut puhetta siitä. Alkoi viitata kuinka mun seuraava työ on työ X, eli työ joka on täysin aliarvostettu ja jota en ole tehnyt ikinä. Halveksi kotikaupunkiani ja muutenkin kykyjäni.
Totesi myös sängyssä, että voisin pestå hänen tiskinsä (en ollut käyttänyt yhtäkään astiaansa). Ilmoitti, ettei ole mitään tarjottavaa kun ei muistanut käydä kaupassa. En pyytänyt mitään tarjottavaa eikä kahviakaan kai ollut.
Mitkä sinun fiiliksesi tyypistä sitten olivat? Eikö se asia ole tärkeämpi kuin miehen innostuneisuus?
Vierailija kirjoitti:
Olen koulutetumpi kuin hän. Ei ikinä ollut puhetta siitä. Alkoi viitata kuinka mun seuraava työ on työ X, eli työ joka on täysin aliarvostettu ja jota en ole tehnyt ikinä. Halveksi kotikaupunkiani ja muutenkin kykyjäni.
Totesi myös sängyssä, että voisin pestå hänen tiskinsä (en ollut käyttänyt yhtäkään astiaansa). Ilmoitti, ettei ole mitään tarjottavaa kun ei muistanut käydä kaupassa. En pyytänyt mitään tarjottavaa eikä kahviakaan kai ollut.
Vai niin, vakka on kantensa valinnut.
Oliko pakko avata reitensä heti?
Miksi olisit kiinnostunut tuollaisesta tyypistä? MInulla oli tällainen tuttu. Löysi kaikista naisista jonkun vian esim. pyöreyden jne. Itse oli harvahiuksinen ja kaljamahainen. Luulen että hän on loppuelämän yksin koska kaikissa oli joku vika ja hänessä ei tietysti yhden ainutta. Tai jos oli se esitettiin siinä muodossa että se ei ole hänessä vika vaan häntä piti jotenkin sääliä esim. sen kaljamahaisuuden takia. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit kiinnostunut tuollaisesta tyypistä? MInulla oli tällainen tuttu. Löysi kaikista naisista jonkun vian esim. pyöreyden jne. Itse oli harvahiuksinen ja kaljamahainen. Luulen että hän on loppuelämän yksin koska kaikissa oli joku vika ja hänessä ei tietysti yhden ainutta. Tai jos oli se esitettiin siinä muodossa että se ei ole hänessä vika vaan häntä piti jotenkin sääliä esim. sen kaljamahaisuuden takia. Ei jatkoon!
En toki enää olekaan. Ihmettelen vaan kuinka moukkia miehiä voi maa päällään kantaa ja ymmärsin miksi mies oli laitettu kiertoon avioliitoistaan.
Älkää kirjoittako niille ärsyttäville miehille ollenkaan. Siitä ei seuraa mitään muuta kuin pahaa mieltä. Olkaa niiden yläpuolella.
Sinkkunaisen ensimmäinen tehtävä on hankkia sellainen elämä, jossa on ihmisiä ja sosiaalisuutta sekä yhteisöä nìin paljon että miehet ovat tarpeettomia.
Miehissähän on usein hirveesti työtä, sotkevat, vaativat, laiskottelevat, tekevät meteliä.
Siinä vaihessa kun et tarvitse miehiä, olet siinä asemassa että voit rakastua jos tulee vastaan sellainen mies jota ei voi ohittaa.
Jos et pärjää yksin, sinulla on ärsyttävä mieslapsi hoidettavana kun se oikea tulee vastaan, ja menee ohi.
Mitä vikoja mies kertoi löytäneensä?