Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuveljeni on ihan helvetinmoinen luuseri

Vierailija
13.03.2019 |

Ottaa ihan saakelisti päähän. Porukat pyytää joka viikko mua aamusin kuskaamaan bussiin/kouluun mihinlie ja äijä on AMIKSESSA!!!! Sit ku oon valmiina lähteen ni ehei hän ei nouse ja porukat vaan lässyttää vieressä että ”nouseppas nyt” ”hei nyt sun pitäs nousta” ei jumalauta kun kiehuu. Porukat laittaa tälle nulikalle joka on tosiaan öö 16vee ni ”tossa on sulle sukat ja tossa on sulle paita” ei saakeli. Millä mä näpäytän tota luuseria?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja himassakaan ei siis tee MITÄÄN muuta kun pelaa koneella. Porukat käy välillä ovenraosta sanomassa että nyt ois ruoka ja sillonkaan harvoin tulee syömään vaan odottaa että porukat vie sille sen huoneeseen, ja nehän muuten vie.

Huoneensa siivoo vaan sillo kun käsketään ja kaverit ei kiinnosta eikä niitä ole koska pelit. (Paitsi ne kaverit joita ei koskaan ole nähnyt muutakuin peleissä juttelee keskenään). Kaiken tän vihan alta mä oon kuitenkin huolissani. Mitä mä voin tehdä?!

Vierailija
2/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi on siis AMIKSESSA, entäpä itse?Oletko töissä,koulussa,miten kerkeet veljeäsi kyydittämään? Ovatko vanhempasi kotona,kun ehtivät auttaamaan vaatteiden suhteen.

Voisin ymmärtää alotuksesi niin että veljesi on ainoa perheessänne jolla on yritystä tehdä jotain kodin ulkopuolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapsen kanssa kotona (1v) :D porukat on sairaseläkkeellä. Ja miten helvetissä se liittyy tollasen viitsimättömyyteen

Vierailija
4/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja himassakaan ei siis tee MITÄÄN muuta kun pelaa koneella. Porukat käy välillä ovenraosta sanomassa että nyt ois ruoka ja sillonkaan harvoin tulee syömään vaan odottaa että porukat vie sille sen huoneeseen, ja nehän muuten vie.

Huoneensa siivoo vaan sillo kun käsketään ja kaverit ei kiinnosta eikä niitä ole koska pelit. (Paitsi ne kaverit joita ei koskaan ole nähnyt muutakuin peleissä juttelee keskenään). Kaiken tän vihan alta mä oon kuitenkin huolissani. Mitä mä voin tehdä?!

Ei ole mitenkään epätavallinen nuori,sori vaan.

Vierailija
5/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vanhemmillesi,kun veljesi on koulussa.Joutavat itse kuljettaa,kun kerta kotona ovat.Menet kohta itse kuitenkin töihin,eivät voi odottaa että kuljetat tulevaisuudessa.

Vierailija
6/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se veli on ainoa joka ei oleile vain kotona...

Vierailija
7/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa paljon monesta aviomiehestäkään. Vaimot passaa kuin yhtä lapsistaan. Joskus on osat kyllä toisinkin päin, mies passaa.

Vierailija
8/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään epätavallinen nuori,sori vaan.

Onhan! Ja syytä on systerillä olla huolissaan. Vanhemmille ryhtiliike! Passaaminen ja lässyttäminen loppu! Jos myöhästyy koulusta, antaa myöhästyä... Itse pitää ottaa vastuu omasta elämästä. Vanhemmat voivat hyysäämisellään pistää ihan itse nuoren piloille. Vähin vaatimus on hommata itse itsensä aamuisin kouluun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi