Palasin hiukseni suoristusraudalla!
Ennen mulla ollut aina kiharat hiukset, nyt innostuin suoristamaan hiukset raudalla.
nyt ne ovat hamppuiset ja täynnä kaksihaaraisia.
kiharat olen tehnyt aina "sormikiharoilla" ja suihkutettavan hoitoaineen avulla, eli hiustenkuivaajaa tai muuta kuumaa en ole hiuksiin laittanut. hiukset ovat olleet tosi hyväkuntoiset.
mikä auttaisi, pitkistä hiuksistani en haluaisi luopua???
Kommentit (7)
Ota permanentti. Jos löydät hyvän ja osaavan kampaajan, joka tekisi sinulle vaikka sellaiset luonnonkiharan näköiset kiharat. Nykyiset permanenttiaineet ovat aika hellävaraisia ja tukka säilyy hyväkuntoisena koska sitä ei tarvitse kuin pestä harvakseltaan, kosteuttaa ja antaa kuivua itsestään. Ei siis tarvitse föönailla eikä käyttää paljoa edes muotoilutuotteita. Leikkautat samalla pahiten kuivuneet latvat.
Älä ota permanenttiä! Voin sanoa suoraan, ettei kannata, sitten ne hiukset vasta pilalla onkin :(
En nimenomaan halua siis kiharaa, vaan ihan suoran tukan.
mulla ollut kohta 10v kihara tukka ja oon ihan kyllästynyt siihen!
Rauta vaan pilaa ne, onko muita tapoja saada sleekkiä, suoraa hiusta?
Kai käytit jotain lämpösuojaa hiuksiisi ennen suoristusta?
Mistä lämpösuojaa saa? Miten käytätte suoristinta "oikein". Vasta sellaisen hankin ja mietin nyt, oliko turha ostos.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 21:24"]
Mistä lämpösuojaa saa? Miten käytätte suoristinta "oikein". Vasta sellaisen hankin ja mietin nyt, oliko turha ostos.
[/quote]
Ei siis ihme että kuivatit tukkasi kun suoraan raudalla vedit. (oletan vielä että hoitoaine sisälsi mm. alkoholia). Hiuksesi olisivat huonossa lykyssä voinut jopa palaa.
Lämpösuojaa saat isommista ruokakaupoistakin, mutta kampaajat+sokokset+stokka myy varmasti. Kannattaa ostaa kerralla hyvä, eli ei halvinta vaihtoehtoa.
Lämpösuoja ensin, sen jälkeen vasta raudalla, eikä kaikkein kuumimmalla asetuksella.
Otsikossa siis virhe, eli pilasin!!