Mitä ihmettä mies tarkoittaa tällä?
Mies pyysi minua sukulaisensa viisikymppisille kk sitten ja kysyi että onko mulla sinne vaatteita. Heitin vitsillä että ei sinne voi farkuilla ja t-paidalla mennä niin mies siihen että ei tosiaan ei sun tarvi sinne välttämättä tulla.
No eilen olin etsimässä mekkoa tuonne juhliin ja laitoin viestiä miehelle että löysin kivan mekon niin mies vastasi että mä vähän pelkään sun puolesta ne ei oo ihan normaaleja ihmisiä... kysyin että kuin niin niin mies selitti jotain että älä latsoi heitä silmiin ja jos kysyvät jotain niin vastaa vaan kaikkeen joo
Tämä on niin outoa sillä ollaan tunnettu ja tapailtu jo 3v. Tavallaanhan mun ei tarvitsisi mennä tuntemattoman juhliin kun noin sanotaan?
Nyt mietin onko vika vaatteissani vai heissä vai salaako jotain ja keksii outoja syitä?? olen hoikka blondi en lihava enkä rumakaan.
Kommentit (23)
Kai tää on jotain pilaa tai sitte ne on jotain feikkejä..
Itse en menisi koko juhliin jos ei reippaasti viedä. Tuli mieleen onko teillä ikäeroa paljon
Joomies partyt. Mee mukaan vaan. Ädillinen neuvo: Älä vastaa aina, joooo. Kuuntele kysymys.
kiva jos ne on jotain lestoja kaikki mies ei ole koskaan mitään puhunut