Michael Jacksonin Helsingin keikka täällä 1997
Kannattaa katsoa. Hän oli tuolloin hyvässä vedossa: kukahan pääsi lavalle tanssimaan Michaelin kanssa?
Kommentit (7)
Olin paikan päällä. Uskomattoman hieno keikka.
Sitä ei mikään muuta.
Pelkästään oli kova odotus levystä 1991 mutta kukaan ei muusta puhunutkaan kuin Nirvanan levystä ja ura jo alkoi luisumaan paitsi sitten tosifanit.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei mikään muuta.
MJ on syytön, ne yrittivät putsata joka puolelta koska tahkosi rahaa ja vielä kuolleenakin. Upeaa että pääsit, minulla on yhä lippu mutta jytkäsi kuumetaudin ja lippu meni.
Kertoile kokemuksia jos voit :) Näytkö videossakin?
Olin paikalla. Vähän yli meni se itsensä korostaminen, messias joka pelastaa maailman. Minä minä minä minä...
Minäkin olin paikan päällä. Sellainen mielikuva, että ostettiin liput just ennen. Olisko tullut lisäpaikkoja tai ei ollut loppuunmyyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei mikään muuta.
MJ on syytön, ne yrittivät putsata joka puolelta koska tahkosi rahaa ja vielä kuolleenakin. Upeaa että pääsit, minulla on yhä lippu mutta jytkäsi kuumetaudin ja lippu meni.
Kertoile kokemuksia jos voit :) Näytkö videossakin?
Kokemus oli aivan unenomainen, kun keikka alkoi en voinut edes hetkeen käsittää että MJ tosiaan lauloi ja tanssi siinä edessäni. Hän näytti satuolennolta. Ihan uskomatonta lahjakkuutta, tanssi ja esiintymisen ilo näkyi hänellä silmissä asti.
Videoinnissa minua ei näy, onneksi :D
Kyseessä HIStory kiertue. 24 ja 26 elokuuta 1997.