Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 176cm/53 kg enkä mielestäni näytä liian laihalta, mutta olenko?

Vierailija
12.03.2019 |

Ulkopuolisen silmin?
Peilistä näytän mielestäni isohkolta ym, mutta valokuvissa ja videolla todella hoikka, en tiedä näenkö itseni peilistä väärin vai miten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin isohko olet.

Vierailija
2/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa sen enempää näkemättä, mutta kyllähän tuo aika kuikelolta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi laiha mutta missä sitten menee "liian" laihan raja. Olin aiemmin suunnilleen samoissa mitoissa.

Vierailija
4/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät itseäsi isona ilmeisesti siksi, että olet pitkä. Kyllä tuolla pituudella 53kg on hyvin hoikka, et näe itseäsi realistisessa valossa jos koet, että olet iso.

Vierailija
5/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi on 16,8, vanhan laskutavan mukaan 17,1. Olet lievän ja merkittävän alipainon rajalla. Usko valokuvia! Peilistä ihminen näkee itsensä sellaisena kuin uskoo olevansa. Itse tajusin olevani merkittävästi ylipainoinen vasta valokuvista, peilikuvasta en sitä ymmärtänyt. Näytin mielestäni peilissä vain isokokoiselta, siis melkein sama sana mitä sinä käytit, vaikka olin ihan toisessa laidassa! Nyt on enää "lievä" ylipaino. Ala siis syödä enemmän tai vähennä liikuntaa tai tee molempia. Terveydenhoitajasta tms. asiantuntijasta voisi olla apua.

Vierailija
6/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hoikalta mutta jos näytät mielestäsi sopivalta ja tunnet olosi hyväksi niin sitten se on hyvä paino.

Peilistä näkee itsensä aina väärin. Minuakin katsoo peilistä komea ja timmi mies mutta valokuvat paljastivat totuuden. Vielä muutama kilo pudotettavaa ja ehkä ne valokuvatkin sitten valehtelevat vähemmän :)

Vierailija
7/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 14v hoikka urheileva teini painaa enemmän kuin sinä (ja on saman pituinen). Eli olet todella hoikka, näemmä painoindeksin mukaan alipainoinen jopa.

Vierailija
8/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alipainoinen.

Älä ainakaan laihduta!

Kuinka syöt päivittäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän