Nettideittituttavuus hermostui, kun voin tavata vasta kuukauden päästä
Sieltä tuli viestiä, että nähdään vaikka ensi vuonna sitten. Olen nyt joka viikonloppu reissussa huhtikuun alkuun asti ja viikolla ei ole aikaa tavata. Tämä on tosin todellakin poikkeustapaus.
Nyt aloin miettiä miten voi noin voimakkaasti reagoida? Onko tuo ihan normaalia? Omasta mielestä ei.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Aikaa on kirjoitti:
Mitä se turhaan suuttui. Sillähän on kuukausi aikaa deittailla muitakin.
Tämä oli hyvä. Tiedä vielä vaikka löytäis minua paljon parempaa tuona aikana. Pitää aina ajatella positiivisesti joka asiassa.
Terveisin ap.
Harva hirttäytyy nykyisin ihmiseen, jota ei ole vielä edes tavannut.
En haluaisi tavata ihmistä joka ei ehdi kuukauteen nähdä, jos siis asuttaisiin esim. samassa kaupungissa tai muuten kohtuullisen matkan päässä. Jos kuukauteen ei löydä edes. yhtä vapaata tuntia kahvilla käymiseen, niin ei varmaankaan muutenkaan elämäntyyleiltä sovita lainkaan yhteen, ja kiireistä ei selvästikään juurikaan kiinnosta löytää sitä yhtä tuntia.
Ja onhan deittailumaailmassa kaikenlainen roikottaminen yleistä, joten se varmaan tuossa ekana tulisi mieleen.
Tyyppi on tällainen ”kaikki mulle heti tänne nyt”. Pätee varmaan tuo tyyli muuhunkin hänen elämässään, arvelisin.
Miksei sulle sitten sovi tavata ensi vuonna, niinkuin se mies ehdotti?
Ei kannata aloittaa mitään, jos ei kuukauteen voi nähdä. Ei nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi on tällainen ”kaikki mulle heti tänne nyt”. Pätee varmaan tuo tyyli muuhunkin hänen elämässään, arvelisin.
Totta, varmaan narsku ja psykopaatti. Ja luonnehäiriöinen.
Ihme vastauksia täälläkin. Jos pystyy tavata vasta kuukauden päästä niin pystyy tavata vasta kuukauden päästä ja sillä selvä. Ei se ole mitään pelaamista tai kieroilua. Itse ymmärtäisin tilanteen, mutten jäisi erityisesti odottelemaan, vaan palaisin asiaan jos enää ajankohtaista.
Ei toisen menot inttämällä peruunnu
Ihme vastauksia täälläkin. Jos pystyy tavata vasta kuukauden päästä niin pystyy tavata vasta kuukauden päästä ja sillä selvä. Ei se ole mitään pelaamista tai kieroilua. Itse ymmärtäisin tilanteen, mutten jäisi erityisesti odottelemaan, vaan palaisin asiaan jos enää ajankohtaista.
On normaalia harmistua itsekseen siitä, että asiat ei mene just niinku itse haluaa, mutta avoin suuttuminen melko pikkuseikasta ihmiselle, jota ei ole edes tavannut, on vakava hälytysmerkki.
Aikaa on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa on kirjoitti:
Mitä se turhaan suuttui. Sillähän on kuukausi aikaa deittailla muitakin.
Tämä oli hyvä. Tiedä vielä vaikka löytäis minua paljon parempaa tuona aikana. Pitää aina ajatella positiivisesti joka asiassa.
Terveisin ap.
Harva hirttäytyy nykyisin ihmiseen, jota ei ole vielä edes tavannut.
Nimenomaan ja se on juurikin hyvä asia ja toivottavasti on niin.
Pillua kandee odotella kärsivällisyydellä. Poikamiesvuosinani taisin pisinmillään lämmitellä yhtä.neitoa 2.5 vuotta, toki siinä sivussa oli muitakin. "Turha yrittää, pilluhaukka!"-ärähdys muuttui tuon ajan myötä "mentäiskö mun kämpille..."-kutsuksi....
No näin naisena vastaan, että minun mielestä kuukausi ON pitkä aika odotella. En jaksaisi itsekään odotella, vaikka mies olisi kuinka kiinnostava tahansa. Ja vaikka kuinka vannoisi, että juu poikkeustapaus tällainen kiire on, niin olettaisin kuitenkin, että tulee näitä "kiireitä" jatkossakin ja minä olisin se odotteleva osapuoli. Eli, ei kauhean mairittelevaa heti alussa ole tuollainen kiireestä mainitseminen, koska se tulee jatkumaan ap, sanoit mitä tahansa.
En itse alottaisi tutustumista keheenkään, jos tiedossa olisi se, että tapaamisiin ei ole aikaa. Ihan turhaa stressiä lisää ja pahaa mieltä, kun toinen osapuoli ei oikein jaksa ymmärtää tuollaista kiire-elämää, mikä on ymmärrettävää, jos itsellä olisi enemmän aikaa tutustumisen aloittamiseen ja elämä levollisempaa.
En kuitenkaan kuvittele, että heti pitäisi tavata ensi kertaa, mutta viikon/puoltoista sisällä kuitenkin olisi minulle sopiva aikataulu. Ja omalla kohdallani jäisi tällaiset kiireihmiset/elämä aikataulutettu-ihmiset väliin, koska en tulisi toimeen sellaisen kanssa, koska minä vietän rauhallista työ 8-16, viikonloput vapaa, ei harrastuksia elämää, kalenterissa korkeintaan muistutus lääkäriajasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulle sitten sovi tavata ensi vuonna, niinkuin se mies ehdotti?
Kyllä sopii oikein hyvin, jos olen silloin vapaa, mutta muuten en. Who knows.
Jos kuukauteen ei ole aikaa lainkaan tavata, viestit sillä kyllä aivan selvästi että sinua ei riittävästi kiinnosta tavata. Millä muulla tavalla tuota kukaan voisi tulkita? Sinänsä kyllä typerää alkaa kiukuttelemaan vieraalle ihmiselle. Itse en vaivautuisi vastaamaan mitään vaan jättäisin toisen rauhassa elämään kiireellistä elämäänsä. N39
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tätä olen yrittänyt sanoa. Ei todellakaan ole pelaamista ja kieroilua vaan ihan oikeasti vain poikkeukssellisia kiireitä. Ja nimenomaan poikkeukssellisia.
No kyllä minulla on esim.iltaisin sellaisia harrastuksia, joista en jää pois vaikka yöunia olisi kaksi tuntia nukuttuna ja vaikka miten tympäisisi mennä. Pahasti sairaana en menisi etten tartuttaisi muihin tautia.
Mutta vaikka nuo harrastukset ovat tärkeitä, niin kiinnostavan ihmisen löytyessä sitä aikaa löytyy vaikka kiven kolosta ja en todellakaan jättäisi treffejä sopimatta jonkun harrastuksen takia. Se sama harrastus odottaa siellä ensi viikollakin, mutta uudet tuttavuudet ovat ihan eri asia.
Lähtökohtaisesti en usko kiireselityksiin. Kiire = ei kiinnosta 99% tapauksissa.
Ei hyödytä suuttua asiasta, mutta henkisesti sanoisin mielessäni "Next!" heti kun kiireselityksiä alkaisi tulla ja alkaisin miettiä varasuunnitelmia.
Kai tuossa voi olla myös joku samaistumisongelma eli ilmeisesti stressaantuneina naiset eivät ajattele seksiä ja läheisyyttä ja miehen lämpöä, koska eivät tunne itseään seksikkäiksi ja eivät pääse fiiliksiin jne. kun taas miehillä asia menee päinvastoin eli mies kaipaa naisen kosketusta tullessaan taistelukentiltä kotiin.
Mies ei voi vain siirtää biologiaansa johonkin toiseen kalenterikohtaan, vaan naisen kanssa oleminen on juuri sitä rentoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet Tinderissä, niin se on panosovellus eikä kirjekaverikerho.
Muutoinkin on naurettavaa roikottaa tuntemattomia ihmisiä, joilla on kaikki mahdollisuudet sinkkuina.
Vaikka kuvittelet olevasi prinsessaharhoissasi maapallon keskipiste, niin voin kertoa että et ole.
Mikä on ratkaisu, se että ap peruu matkansa miehen vuoksi? Kyllähän sinäkin toki peruisit eikö vaan, vai mitenhän tuo olisi. Ettei sulla sittenkin olisi mitään prinssiharhaa.
Terveisin ap.