Nettideittituttavuus hermostui, kun voin tavata vasta kuukauden päästä
Sieltä tuli viestiä, että nähdään vaikka ensi vuonna sitten. Olen nyt joka viikonloppu reissussa huhtikuun alkuun asti ja viikolla ei ole aikaa tavata. Tämä on tosin todellakin poikkeustapaus.
Nyt aloin miettiä miten voi noin voimakkaasti reagoida? Onko tuo ihan normaalia? Omasta mielestä ei.
Kommentit (44)
Minusta on ihan normaalia että voi joskus olla väliaikaisesti kiirettä sen verran, ettei ehdi treffejä pitämään. Saa olla joko tosi huono itsetunto tai sitten ihan lapsellista kusipäisyyttä, että alkaa tuollaisesta kiukutella. Varoitusmerkki tuo on minustakin. Jos mies on vetävän näköinen, niin on varmaan tottunut saamaan aina haluamansa just ja heti. Voi myös miettiä että minkä perässä hän on, jos ei jaksa yhtään odotella.
Jos minulle sanoisi nainen noin, niin vastaisin että selvä, katsellaan sitten myöhemmin. Sitten olisi naisen vastuulla ilmoitella kun aikaa rupeaisi järjestymään. Itse jatkaisin seuranhakua sillä välin, koska voisi hyvin olla ettei tapaamista koskaan tulisi puheista huolimatta.
Tapasin nykyisen mieheni netissä. Kirjoittelimme ensin 2 kuukautta ja tapasimme sitten. Mies olisi halunnut tavata jo aikaisemmin, mutta minä vastustelin, koska jännitin tapaamista aivan hirveästi. Nyt olemme olleet monta vuotta yhdessä. Mielestäni kuukausi ei ole pitkä aika odottaa, jos on kyse jostain oikeasti tärkeästä.
Asian toinen puoli on, että jotkut naiset eivät lupauksista huolimatta haluakaan ikinä tavata ja haluavat vain vedättää miestä kuukausitolkulla. Jos joku mies on kokenut monta kertaa sellaista, on ymmärrettävää että hän haluaisi tavata pian ja varmistua siitä, ettei koko juttu ole vain huijausta.
No tapaan hänet tänään viideltä heti töistä lähdettyäni. No näkeepähän arkiminän sitten ihan samointein.
Kuinka nopeasti teille on tapana tavata nettideittejä?
Tapaatte heti ja jos ei kiinnosta, seuraava mato koukkuun?