Nettideittituttavuus hermostui, kun voin tavata vasta kuukauden päästä
Sieltä tuli viestiä, että nähdään vaikka ensi vuonna sitten. Olen nyt joka viikonloppu reissussa huhtikuun alkuun asti ja viikolla ei ole aikaa tavata. Tämä on tosin todellakin poikkeustapaus.
Nyt aloin miettiä miten voi noin voimakkaasti reagoida? Onko tuo ihan normaalia? Omasta mielestä ei.
Kommentit (44)
Ei ole normaalia, mutta on yleistä. Mullakin yksi alkoi parkumaan, kun en halunnut tavata välittömästi. Hihkui, että sulla on toinen mies! Täytyy olla! Aina sama juttu!
Blokkasin ääliön. Minun seurustelemisiani eivät miehet päätä, eivät entiset, nykyiset eivätkä tulevat. Itse valitsen ja päätän ja hullut karsin heti.
Eihän se normaalia ole deittailla jos siihen ei ole aikaa.
Sinccis
No hermostuisit sinäkin jos sinua panettaisi nyt ja joku lupailisi vasta kuukauden päästä.
Jos olet Tinderissä, niin se on panosovellus eikä kirjekaverikerho.
Muutoinkin on naurettavaa roikottaa tuntemattomia ihmisiä, joilla on kaikki mahdollisuudet sinkkuina.
Vaikka kuvittelet olevasi prinsessaharhoissasi maapallon keskipiste, niin voin kertoa että et ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Aikaa on kyllä muuten, mutta nyt sattuu olemaan poikkeustapaus. Huhtikuun alusta on aikaa vaikka kuinka paljon. Vaikka nähtäisiin joka ilta ja viikonloppu. Ja kerroin tämän olevan poikkeustapaus ja siksi ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Muutoinkin on naurettavaa roikottaa tuntemattomia ihmisiä, joilla on kaikki mahdollisuudet sinkkuina.
Vaikka kuvittelet olevasi prinsessaharhoissasi maapallon keskipiste, niin voin kertoa että et ole.
Roikottaa :D No kuka käskee roikkumaan. Antaa palaa treffaillen muita sillä välin, kun odottelee tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Tinder tai muukaan panosovellus.
Vierailija kirjoitti:
No hermostuisit sinäkin jos sinua panettaisi nyt ja joku lupailisi vasta kuukauden päästä.
Sitten ei oltu samoilla linjoilla eka tapaamisesta. En ajatellut hypätä samantien sänkyyn vaikka seksistä tykkään tosi paljon. On kyllä todella hyvännäköinen mies ja erittäin haluttava, mutta haluan ensin tutustua vaikka kahvilassa käydessä ja sen jälkeen katsotaan jatkoa. Nyt tuli olo, että on tosi kuumakalle, jos ei saa heti mitä haluaa. Tosin nyt hän soitti minulle ja vaikutti ihan normaalilta. Ehkä tajusi itsekin miltä viesti näyttivät.
Juu tuttu juttu. Nainen roikottaa miestä miten lystää. Haluaa tavata, mutta ei ole aikaa tavata. On aikaa kuitenkin nähdä ystäviä ja käydä salilla. Tulee olo, että olet täysin mitätön kun ei liikene edes paria tuntia aikaa. Vastaukseksi tulee sitten kun ystävät on niin tärkeitä etc. No mihin sinä sitten tarvitset miestä? Niimpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Aikaa on kyllä muuten, mutta nyt sattuu olemaan poikkeustapaus. Huhtikuun alusta on aikaa vaikka kuinka paljon. Vaikka nähtäisiin joka ilta ja viikonloppu. Ja kerroin tämän olevan poikkeustapaus ja siksi ihmettelen.
Mulla on sillon kiireitä. Sori.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei oltu samoilla linjoilla eka tapaamisesta. En ajatellut hypätä samantien sänkyyn vaikka seksistä tykkään tosi paljon. On kyllä todella hyvännäköinen mies ja erittäin haluttava, mutta haluan ensin tutustua vaikka kahvilassa käydessä ja sen jälkeen katsotaan jatkoa. Nyt tuli olo, että on tosi kuumakalle, jos ei saa heti mitä haluaa. Tosin nyt hän soitti minulle ja vaikutti ihan normaalilta. Ehkä tajusi itsekin miltä viesti näyttivät.
Ei miehillä ole kärsivällisyyttä leikkiä ja pelata teidän pelejä. Mies tietää mitä haluaa ja jos sitä ei saa muualta saa. Ota joku viherpeippo minkä kanssa ryystää teetä kahviloissa.
Vierailija kirjoitti:
Juu tuttu juttu. Nainen roikottaa miestä miten lystää. Haluaa tavata, mutta ei ole aikaa tavata. On aikaa kuitenkin nähdä ystäviä ja käydä salilla. Tulee olo, että olet täysin mitätön kun ei liikene edes paria tuntia aikaa. Vastaukseksi tulee sitten kun ystävät on niin tärkeitä etc. No mihin sinä sitten tarvitset miestä? Niimpä.
Olen joka viikonloppu poissa kaupungista. Viikolla teen pitkää työpäivää poikkeuksellisesti. Ei ole aikaa tavata ystäviä tai käydä salilla tai tehdä yhtään mitään muutakaan. Yritin selittää, että tämä on poikkeustapaus, joka tapahtuu max kerran vuodessa. Ihanko oikeasti tästä on aihetta hermostua?
Joo en enää tuhlaa aikaa ihmisiin jotka eivät halua suht pian tavata. En nyt mitään parin päivän sisällä tapaamista tarkoita mutta joku viikkojen odottelu on kyllä typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joka viikonloppu poissa kaupungista. Viikolla teen pitkää työpäivää poikkeuksellisesti. Ei ole aikaa tavata ystäviä tai käydä salilla tai tehdä yhtään mitään muutakaan. Yritin selittää, että tämä on poikkeustapaus, joka tapahtuu max kerran vuodessa. Ihanko oikeasti tästä on aihetta hermostua?
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että suuttuu jos sattuu tykkämään toisesta. Mies mikä ei suuttuisi niin hänellä on varmaan muita naisia varalla joilla voi viihdyttää itseään sinua odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole kärsivällisyyttä leikkiä ja pelata teidän pelejä. Mies tietää mitä haluaa ja jos sitä ei saa muualta saa. Ota joku viherpeippo minkä kanssa ryystää teetä kahviloissa.
Eli nyt ja heti tai ei mitään ottamatta huomioon toisen poikkeuksellista aikataulua. Aika joustamaton kaveri, johon olen mieluummin tutustumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt ja heti tai ei mitään ottamatta huomioon toisen poikkeuksellista aikataulua. Aika joustamaton kaveri, johon olen mieluummin tutustumatta.
Sitä kutsutaan intohimoksi. Sun valinta.
Mitä se turhaan suuttui. Sillähän on kuukausi aikaa deittailla muitakin.
Bravehearth - Taipumaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan intohimoksi. Sun valinta.
Joka menee kaikkien velvollisuuksien yläpuolelle? Kyseessä on kuitenkin vielä ihan tuntematon henkilö loppujen lopuksi. Jätän väliin.
Mielestäni ei, mutta suurin osa ihmisistä tuntuu olevan tuollaisia joilla ei ole yhtään kärsivällisyyttä. Luiskaan lähtee mullakin tuollaiset riippakivet.