Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
.
Kommentit (41)
Olkkarissa lasten kanssa, isommat lapset pelaa wiillä ja mies kommentoi heidän peliään ja samalla vahtii pienimmän leikkejä.
Katsoo alakerrassa hiihtoa, ainakin hetki sitten. Tuli pyörälenkiltä sitä ennen.
Koiran kanssa lenkillä. Mielellään ei sitä tee, mutta nyt on pakko. Minulla on jalka paketissa ja dogsitter on kisamatkalla.
Luultavasti kiroilee ja stressaa kun mistään ei tule mitään (valmistelee väitöksen lektiota) ja lähtee kohta bussipysäkille koska halusi ehtiä kotiin katsomaan Poliiseja.
On töissä,ja varmaan siinä samalla etsii seksiseuraa netistä ja Facebookista.Ilmoittaa sitten jäävänsä ylitöihin jos onnistaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 18:07"]
On töissä,ja varmaan siinä samalla etsii seksiseuraa netistä ja Facebookista.Ilmoittaa sitten jäävänsä ylitöihin jos onnistaa.
[/quote]
On se niin kiva kun on ahkera mies joka tienaa viikonloppunakin! ;D
Ajaa naamaansa ja menee lapsen kanssa kohta saunaan. Mä otan omaa aikaa kun miehet saunoo ja lipitän yhden oluan ja hengailen av:lla(mulla menkat joten saunominen jäi väliin)
Puhuu puhelimessa, syö jogurttia ja lukee lehteä + tv:stä pyörii lätkä taustalla.
Tuli ihan vähän aikaa sitten teinin kans leffavuokraamosta, kun tyttöjen piti saada tyttöjen iltaan tyttöjen elokuva :) Sit korjas lasten kuulapelin ja nyt lähti kuopuksen kans pihalle ampumaan ilmakivaäärillä maalitauluun.
juo tapiota toista päivää ja on ääliö!