Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noh, millainen mies sitten teille mammoille kelpaa?

Vierailija
12.03.2019 |

Kun mikään ei näytä kelpaavan. Jopa hollywoodin universaalisesti komeasti pidetyt näyttelijät lytätään tällä palstalla (dicapro, pitt jne).

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Bieber

Vierailija
2/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen lutunen alkoholisti sikamies kelpaa.

Vierailija
4/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma makunsa. Yksi ja sama ei kelpaa kaikille. Jos joskus kehityt tuosta naisten esineellistämisestä ja kaikkien kuvittelemisesta samanlaisiksi ja alat nähdä heidät ihmisyksilöinä, ymmärrät senkin.

Vierailija
5/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Lompakko- lasse

Vierailija
6/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, vastuuntuntoinen, joustava, ei päällepäsmäröivä ja dominoiva, se on vastenmielistä. Mies saa miehekkäällä tavalla olla jopa ruma, kunhan ei neiteile tai ole epähygieeninen.

Vierailija
7/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Vierailija
8/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti, vastuuntuntoinen, joustava, ei päällepäsmäröivä ja dominoiva, se on vastenmielistä. Mies saa miehekkäällä tavalla olla jopa ruma, kunhan ei neiteile tai ole epähygieeninen.

Joustavuus etenkin miehessä tärkeää. Komppaan edellistä kirjoittajaa. 

Vierailija
9/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ööö

-Tatuoitu

- Pitkä

- Isot lihakset

- Rikrek

- Käyttää alkoholia ja välillä huumeitakin

- Iso muna minimi on 23cm (tästä en tingi)

- Tumma ja tulinen

- Murahtelee

- Kalju tai siilitukka, plussaa jos päässä on tatuointeja

Vierailija
10/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lompakko- lasse

Syö akka pääsi, mene haromaan niitä keleen verhojas ja tönimään niitä stanan tuikkukuppejas !

Vierailija
11/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi jollain tavalla miellyttävän näköinen SUOMALAINEN 22-45v (itse olen 24) saa olla ylipainoinen tai hieman alipainoinen jos silti mielyttvän näköinen, ei mielellään silmälaseja, saa olla tatuointeja ja vaikka kulmakorukin, ehdottomasti väkivallaton minua kohtaan, ja pitäis rakastaa minua, hyväksyä lapseni, ei mielellään alle 160cm, ei mitään mikropenistä, pitäisi pitää mua haluttavana ja seksiä olla useammin kuin kerran kuussa, saa polttaa kannabista, kehuisi minua joskus myös pitemmän suhteen aikana, joku pieni romanttinen ele olisi ainakin kerran vuodessa kiva, ei haittaa työttömyys, luottotiedottomuus, autottomuus, omistusasunnottomuus, rahattomuus, vankilatuomio (kaikki exätkin sellaisia) , viikonloppujuopottelu, tupakanpoltto (nämä tietenkin pientä miinusta) tai jos on lapsia tai lemmikkejä, kohtelisi mua hyvin ja kumpikin tekisi kotitöitä, ei valittaisi usein, puhuisi totta eikä pettäisi.

Niin ja olen jo varattu.

Vierailija
12/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kovin moni suomalainen nainen on Di Capriolle tai Pittille pakkeja antanut. Ovatko Suomessa edes käyneet?

Vain teinix kuvittelee, että parisuhde on yhtä kuin julkkisten ulkonäöstä tykkääminen tai tykkäämättömyys. Mutta ei se mitään, kaikki me olemme joskus olleet tuossa kehitysvaiheessa. Tosin emme silloin vielä kirjoitelleet aikuisten keskustelupalstoille.

Vierailija
13/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ollu ap.

T. ap.

Vierailija
14/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kovin moni suomalainen nainen on Di Capriolle tai Pittille pakkeja antanut. Ovatko Suomessa edes käyneet?

Vain teinix kuvittelee, että parisuhde on yhtä kuin julkkisten ulkonäöstä tykkääminen tai tykkäämättömyys. Mutta ei se mitään, kaikki me olemme joskus olleet tuossa kehitysvaiheessa. Tosin emme silloin vielä kirjoitelleet aikuisten keskustelupalstoille.

Aika moni täällä on kyllä jäänyt tolle asteelle. 

Vierailija
15/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi jollain tavalla miellyttävän näköinen SUOMALAINEN 22-45v (itse olen 24) saa olla ylipainoinen tai hieman alipainoinen jos silti mielyttvän näköinen, ei mielellään silmälaseja, saa olla tatuointeja ja vaikka kulmakorukin, ehdottomasti väkivallaton minua kohtaan, ja pitäis rakastaa minua, hyväksyä lapseni, ei mielellään alle 160cm, ei mitään mikropenistä, pitäisi pitää mua haluttavana ja seksiä olla useammin kuin kerran kuussa, saa polttaa kannabista, kehuisi minua joskus myös pitemmän suhteen aikana, joku pieni romanttinen ele olisi ainakin kerran vuodessa kiva, ei haittaa työttömyys, luottotiedottomuus, autottomuus, omistusasunnottomuus, rahattomuus, vankilatuomio (kaikki exätkin sellaisia) , viikonloppujuopottelu, tupakanpoltto (nämä tietenkin pientä miinusta) tai jos on lapsia tai lemmikkejä, kohtelisi mua hyvin ja kumpikin tekisi kotitöitä, ei valittaisi usein, puhuisi totta eikä pettäisi.

Niin ja olen jo varattu.

Ai niin joo miehekäs eikä neiteile, niinkuin joku jo sanoi.

Vierailija
16/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttukaveri kelpaa. Kaikista ei ole juttukavereiksi.

Muuten yleensä miesten kanssa on kiinnostavampaa keskustella eri asioista kuin naisten kanssa. Kerrankin saatte minulta jostain pisteitä.

Vierailija
17/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen kunnon siitossonni.

Vierailija
18/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-yli 185cm

-lihaksikas, leveäharteinen

-isot kädet ja jalat

-yliopistokoulutus

-tienaa yli 4000€ kuussa

-yli 18cm penis, paksuutta sen verran ettei mahdu tyhjän vessapaperirullan läpi

-sosiaalisesti taitava ja itsevarma, naisten ja miesten naurattaja ja juhlien keskipiste

-dominiova, paitsi kotona minun kanssani, paitsi makuuhuoneessa

Vierailija
19/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lompakko- lasse

Syö akka pääsi, mene haromaan niitä keleen verhojas ja tönimään niitä stanan tuikkukuppejas !

Sinä et kelpaa. Puuttuu kaikki, mitä miehessä pitää olla: äly, sydän, käytöstavat, lähimmäisen kunnioitus, rohkeus, sivistys.

Vierailija
20/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täällä on kyllä jäänyt tolle asteelle. 

Täällä harakanvarpailla kirjoittamaan opettelevat vanhat akat, ovat jumittuneet anaali vaiheeseen.

Ainakin me vanhat akat osaamme kirjoittaa anaalivaiheen oikein. Sinä lienet vielä oraalivaiheessa, jolloin kaikki tungetaan suuhun, mukaanlukien omat ulosteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän