Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinätarrat

Vierailija
16.03.2013 |

Todays moments are tomorrows memories. Ihana teksti, eikö? Laittaisitko seinällesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,,, kauhee tappelu, että saa tilaamansa kaltaiset tarrat. Tarjoavat juuri noita, lisäkommentein "mitä väliä heittomerkeillä"... Opeta siinä sitten lapsille englantia!!

Vierailija
2/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm no meillä on tuollaiset kuten eka viestissä... onko ne jotenkin väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomorrows?

Vierailija
4/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja todays. Muuan tarratulostustusinstanssi deletoi viestit, joissa kysytään tarroja OIKEIN kirjoitettuna. Porukat räimii sitten seinilleen noita väärin kirjoitettuja sloganeita. Joku myötähäpeää, joku ei huomaa. Itse ihmettelen, miksi ei voisi samalla vaivalla kirjoittaa oikein?

tomorrows?

[/quote]

Vierailija
5/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tekstit on niin last season.....älkää laittako oikeesti...

Vierailija
6/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 00:35"]

Juu ja todays. Muuan tarratulostustusinstanssi deletoi viestit, joissa kysytään tarroja OIKEIN kirjoitettuna. Porukat räimii sitten seinilleen noita väärin kirjoitettuja sloganeita. Joku myötähäpeää, joku ei huomaa. Itse ihmettelen, miksi ei voisi samalla vaivalla kirjoittaa oikein?

tomorrows?

[/quote]

[/quote]

kappas vaan, NYT kun sanot, että olihan se todayskin siinä. :D Mulla on enkku kovin pientä ja keskinkertaista, sillä vaan... että bongasin edes jotain. ;)

Mun mielestä noi tekstit on niin jotenkin noloja.. sitä yritetään olla niin syvällistä ja harmoonista, mutta paskanmarjat. Jos haluaa, niin tekee sitten itse. Myös tekstin ja suunnitelunkin. onhan noita työstötapoja ja se tuo taas reippaasti kodikkuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän