Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Koko Britannia kannusti”, ”koko Britannia tuki”, ”Suomi kirjoittaa”, ”Suomi ei kannusta”...

Vierailija
12.03.2019 |

Onko tämä Aalto maailman napa, vai taitava oman itsensä korostaja?

Koskaan hän ei kirjoita esim. ”Minua on kannustettu”. Vaan se on aina muodossa tyyliin ”koko Britannia on kannustanut minua”.

Eli samalla kun korostaa itseään, niin luo myös jakoa ”nämä” ja ”nuo muut”.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallon jako:

Suomi= täyttä passkaa

Muu maailma= ihanahalihalipusipusikaikkirakastaamua!

Peräänkuuluttaa positiivisuutta, mutta itse aina haukkuu suomen ja suomalaiset.

Vierailija
2/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuossa tottakin. Suomalaiset itse kantelivat Forbesiin virheistä, kun olisi voitu olla ylpeitä Saaran saamasta huomiosta. Todella kateellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut sellaiseen käsitykseen että kaiken iloisuuden, positiivisuuden, prisessajuttujen ja muun takana on kuitenkin varsin negatiivinen asennoituminen.

Vierailija
4/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on narsisti. Narsistin maailma on mustavalkoinen, jakautunut hyviin ja pahoihin (siis hänen mielestään). Ja siksi myös hän on näin suureellinen.

Vierailija
5/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pashaa on italialaislehdistökin kirjoittanut Räikkösestä, mutta onko Kimi sitä kommentoinut tai ottanut nokkiinsa. Niinpä, ei ole.

Vierailija
6/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuossa tottakin. Suomalaiset itse kantelivat Forbesiin virheistä, kun olisi voitu olla ylpeitä Saaran saamasta huomiosta. Todella kateellista.

En ymmärrä mitä ylpeilemistä on huomiolla, kun teksti on täynnä valheellisia "faktoja". Ylpeilisi oikeilla ansioillaan. Mulla ainakin hävetti hänen puolesta.

Vierailija
7/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tälle Väyryselle antaa palstatilaa?

Vierailija
8/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kukaan kannellut. Journalistit kysyivät taustatietoja järjettömän kuuloisiin väitteisiin. Siitä sitten selvisi, että Saara itsehän siellä valheiden takana oli ja että muutenkin oli moraalitonta toimintaa.

Ja tekstiähän ei siis julkaistu Forbes-lehdessä.

Kateuden kanssa ei tuolla kaikella ollut mitään tekemistä.

Vierailija
9/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi aloitus. Olet kyltymätön vihassasi.

Vierailija
10/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy, Saara saa huomiota.

Vierailija
11/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kukaan kannellut. Journalistit kysyivät taustatietoja järjettömän kuuloisiin väitteisiin. Siitä sitten selvisi, että Saara itsehän siellä valheiden takana oli ja että muutenkin oli moraalitonta toimintaa.

Minä ainakin luin jutun, jonka mukaan useat suomalaiset olivat antaneet asiasta palautetta. Lienevätkö kaikki sitten toimittajia?

Vierailija
12/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko tälle Väyryselle antaa palstatilaa?

Äläs ny. Väyrysellä on meriittejä.

Vierailija
13/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla ylpeä huomiosta, joka on tullut valheellisin perustein?

Vierailija
14/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin luin jutun, jonka mukaan useat suomalaiset olivat antaneet asiasta palautetta. Lienevätkö kaikki sitten toimittajia?

Tarkoitat varmaankin sitä Saaran uhriutumissepustusta?

No yhtä kaikki, saahan sinne palautetta antaa kuka vaan - tässä tapauksessa se oli enemmän kuin aiheellista. Törkeitä valheita koko teksti täynnä.

Vierailija
15/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas uusi aloitus. Olet kyltymätön vihassasi.

Jollakin on joku paha päähänpinttymä jostain yhdestä tietystä ”Saara-vihaajasta”.

Vierailija
16/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen kakkonen. Mitähän se seuraavaksi yrittää. Mäkihyppyä. En ole noin epätoivosta julkisuuden tavoittelijaa ja edes jossain asiassa onnistuvaa ihmistä nähnyt. Kun on pakko niin on pakko, mutta kun ei vaan onnistu.

Vierailija
17/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ikävä ja kateellinen Suomi tarjoile taas pian jonkun mahdollisuuden esim. vaikka jonkin laulukilpailun tuomaristossa (se edellinen yritys ei kai ollut mikään kovin onnistunut), jonkin uuden levysopimuksen tai juontajan pestin uudessa Tuttu jutussa.

Yleensä se ”ikävä Suomi” kuitenkin aina mahdollisuuden tarjoaa, uudenkin. Meillä on hieno maa!

Vierailija
18/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ikävä ja kateellinen Suomi tarjoile taas pian jonkun mahdollisuuden esim. vaikka jonkin laulukilpailun tuomaristossa (se edellinen yritys ei kai ollut mikään kovin onnistunut), jonkin uuden levysopimuksen tai juontajan pestin uudessa Tuttu jutussa.

Yleensä se ”ikävä Suomi” kuitenkin aina mahdollisuuden tarjoaa, uudenkin. Meillä on hieno maa!

Suomihan kutsui Euroviisuedustajaksikin. Britannia ei.

Vierailija
19/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomihan kutsui Euroviisuedustajaksikin. Britannia ei.

Dancing on Iceen oli muuten myös audition.

Meri olisi joutunut palaamaan vanhaan ammattiinsa taksikuskiksi, jos kotomaa ei olisi tarjonnut Saaralle töitä X Factorin jälkeen. Englannissa kun ei ollut tyrkyllä kuin takahikiän joulukadun avajaiset ja pari homobaaria.

Vierailija
20/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Euroviisuihinkin Saara oikein kutsuttiin, ja sen takia YLE muutti kilpailun kesken kaiken. Monet jyrättiin tämän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme