Mieheni on ehdottanut parinvaihtoa, lähtisikö mukaan?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 12:40"]
Kaverin miehen kanssa olin kun ystävä halusi hänelle kolmenkimppa-yllätyksen ja nyt ollaan samaisen miehen kanssa viidettä vuotta yhdessä kun rakastuttiin. Kaveri jäi siihen. En leikkisi näillä asioilla.
[/quote]
Voidaan siis todeta, että kolmen kimppa ei sopinut teistä kummallekaan, koskapa päätit ottaa itselle kaverisi miehen. Oletko koskaan kuullut periaatteesta "kaverin miehiin tai ex-miehiin ei kosketa"?
[/quote]
Olen kuullut, mutta ei mahdettu tunteille mitään. Heillä ei ollut lapsia ja en rikkonut kenenkään kotia. Sain hyvän miehen ja ihanan lapsen ja oli sen arvoista. Ilman sitä kaverin siunaamaa seksikertaa en olisi ikinä kajonnut tähän mieheen, mutta kun se raja ylitettiin, ei paluuta enää ollut.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 12:52"]
Olen kuullut, mutta ei mahdettu tunteille mitään. Heillä ei ollut lapsia ja en rikkonut kenenkään kotia. Sain hyvän miehen ja ihanan lapsen ja oli sen arvoista. Ilman sitä kaverin siunaamaa seksikertaa en olisi ikinä kajonnut tähän mieheen, mutta kun se raja ylitettiin, ei paluuta enää ollut.
[/quote]
Ei, ei, ei ja vielä kerran ei. VALITSIT ajaa juttuanne eteenpäin, vaikka TIESIT ettei kaverin miehiin tai ex-miehiin kosketa. Tunteitaan ei voi valita, mutta sen mitä tunteilleen TEKEE, voi valita. Juuri kaltaisesi aiheuttavat tilanteen, jossa monet eivät uskalla kokeilla kolmen kimppaa tai parinvaihtoa. Ja kuten huomaamme: pelko on hyvin aiheellinen.
Teidän nyt ainakaan ei koskaan kannata kokeilla kolmen kimppaa: kumppani on kerran vaihtunut lennossa uuteen sen seurauksena => Voit tehdä sen uudelleenkin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 12:46"]
Kaverin miehen kanssa olin kun ystävä halusi hänelle kolmenkimppa-yllätyksen ja nyt ollaan samaisen miehen kanssa viidettä vuotta yhdessä kun rakastuttiin. Kaveri jäi siihen. En leikkisi näillä asioilla.
[/quote]
Voidaan siis todeta, että kolmen kimppa ei sopinut teistä kummallekaan, koskapa päätit ottaa itselle kaverisi miehen. Oletko koskaan kuullut periaatteesta "kaverin miehiin tai ex-miehiin ei kosketa"?
[/quote]
[/quote]
Siis meinaatko, ettei sillä sun kaverilla ja sen miehellä ollut yhteistä kotia..? Vittu mikä urpo ja horo!
On nämä jotkut swingerit ja parinvaihtajat ihan naiiveja ressukoita: totta kai siinä tulee houkutus vaihtaa paria pysyvästi, jos jonkun toisen naisen/miehen kanssa seksi onkin parempaa. Oma vika, jos ehdoin tahdoin päästää ja usuttaa vaimonsa tai miehensä kokeilemaan, ketä olisi kaikkein kivoin panna. Jos on oikein hyvä tekninen suoritus, niin kyllä siinä voi mennä tunteetkin perässä.
Itse en lähtisi. En usko että pystyisin elämään asian kanssa. Uskon että jäisi vaivaamaan ja hiertämään mieltä.
En usko, että sen jälkeen paluuta entiseen olisi. Millä saisi mielestään näyn, jossa oma ukko innolla panee vierasta? Seksiä voi piristää niin monin eri tavoin muutenkin kuin vierailla ihmisillä. Itse ainakin kokisin oman seksuaalisuuteni täydeksi mitätöinniksi, jos minulle moista ehdotettaisiin. Että täysin tunteeton pano tuikituntemattoman vosun kanssa olisi niin tärkeää.
"totta kai siinä tulee houkutus vaihtaa paria pysyvästi, jos jonkun toisen naisen/miehen kanssa seksi onkin parempaa"
Siis tämän viestisi perusteella, parisuhde tarkoittaa pelkkää seksiä, aika heikoissa kantimissa on suhteesi jos se kaatuu pelkkään parempaan seksiin...
[/quote]