Ajatelkaa jos 8 viikon päästä taas alkaa helteet
Viimeksihän ne alkoivat toukokuun 10.päivän paikkeilla.
Kommentit (34)
Eiköhän me kestetä se!
Sinccis
Teen mitä vaan mikä edesauttaisi "ilmastonmuutosta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan hommata jostain syanidipilleri jos sattuu tulemaan samanlaiset pitkäkestoiset helteet kuin viime vuonna.
Heh!
Jos et ole ottanut opiksesi ja hankkinut ilmastointilaitetta niin sinun kuuluukin kärsiä typeryydestäsi.
Itse odotan helteitä, viime kesä oli ehkä kaikkien aikojen paras ikinä.
Miksi pitää aina olla ilkeä jos ei tykkää samoista asioista kuin sinä. Kyllähän minä hommasin viilentimen, mutta kun sillä ei tee yhtään mitään ja tuskin ilmalämpöpumppua saa kerrostaloon asentaa.
Kylmä vs. kuuma yhtä vttumainen ketju kuin margariini vs. voi. Parempi lähteä vttuun tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan hommata jostain syanidipilleri jos sattuu tulemaan samanlaiset pitkäkestoiset helteet kuin viime vuonna.
Heh!
Jos et ole ottanut opiksesi ja hankkinut ilmastointilaitetta niin sinun kuuluukin kärsiä typeryydestäsi.
Miksi pitää aina olla ilkeä jos ei tykkää samoista asioista kuin sinä. Kyllähän minä hommasin viilentimen, mutta kun sillä ei tee yhtään mitään ja tuskin ilmalämpöpumppua saa kerrostaloon asentaa.
Sitten voi muuttaa ok-taloon ja asentaa sinne sen pumpun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh!
Sitten voi muuttaa ok-taloon ja asentaa sinne sen pumpun.
Niinpä, harmi kun en tätä silloin viime kesänä tajunut. :)
Olisipa ihanaa! Sitä toivoessa ja odotellessa jaksaa jotenkin kestää nää pakkaset
Tuuletin olis tosiaan hyvä hankinta nyt jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Vanhuksia ja sairaita kuolee tavallista enemmän. Luonnonvalintaa.
Viime kesän saldo on laskettavissa yhden käden sormilla, joten ei tässä nyt mitään suurta katoa ole odotettavissa.
Taitaa Ranskassa pyöriä käräjät vieläkin noiden syyllisten selvittämiseksi.
Ne halvatun tuulettimet ei ole vielä edes tulleet kauppoihin...joskus ensi kuussa kai. Ostan kyllä piru vie kalliin Dysonin jos sitä pystyisi pitämään päällä myös yöllä, hiljaisuuden takia. Toivottavasti jää tämä kallis vekotin kuitenkin käyttämättä ja tulee normaali suomalainen kesä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh!
Koska asialle voi tehdä jotain: siirrettävän ilmastointilaitteen voi laittaa minne vaan, asui sitten omassa tai vuokralla. Ja jos rahat ovat vähissä niin käytettyjäkin saa.
No nyt tämän ketjun takia aloin pelätä että ensi kesänäkin tulee hurja helleaalto ja tein tilauksen kahteen tuulettimeen. Niitä ei tosiaan ole vielä kauppojen varastoissa (ainakaan verkkokauppojen), mutta kyllä niitä näköjään voi jo varata / tilata etukäteen.
Viime kesänä kuuluin niihin, joilla ei ollut edes pöytätuuletinta, kun ne olivat loppu kaikkialta.
Jotkut sanovat ettei tuulettimista ole mitään hyötyä, mutta kyllä minua auttoi viime kesänä, kun yhdessä paikassa oli pöytätuuletin. Pitää vain oleilla sen välittömässä läheisyydessä. Myös tuulisuus ulkona auttoi, vaikka muuten oli pilvetön taivas ja 31 astetta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mä niin toivon että tuleva kesä on samanlainen kuin viime vuonna!
Ei, ei, eiiiiiii. Olisi hirveää :(
Heh!