Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatteko diabeteksen oireet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin hengitys haisi oudolle, ja kun soitti että hänellä todettiin diabetes, olin tiennyt jo hajusta vaikken sitä ääneen sanonut.

Vierailija
2/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin hengitys haisi oudolle, ja kun soitti että hänellä todettiin diabetes, olin tiennyt jo hajusta vaikken sitä ääneen sanonut.

Et sitten sanonut siitä. Eikö nykyään kavereiden kanssa voi puhua mistään hengityksen hajustakaan, kun ollaan niin hienovaraisia ja pelätään koko ajan että toinen loukkaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi kannattanut kertoa. Kaverihan ois voinu vaikka kuolla jos ei ois osannu hakeutua hoitoon!

Vierailija
4/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syytä mutta ihmetyttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten sanonut siitä. Eikö nykyään kavereiden kanssa voi puhua mistään hengityksen hajustakaan, kun ollaan niin hienovaraisia ja pelätään koko ajan että toinen loukkaantuu.

Se oli jokatapauksessa menossa labraan sillä samalla viikolla.

Vierailija
5/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syytä mutta ihmetyttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli jokatapauksessa menossa labraan sillä samalla viikolla.

Hyvä, että kerkisi hoitoon. Silloin kun henki haisee asetonille on jo tilanne kiireellinen. Voi mennä koomaan koska tahansa. On toki muitakin oireita.

Vierailija
6/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan terveydenhuollossa tunnistettaisiin myös.

Vierailija
7/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vaan terveydenhuollossa tunnistettaisiin myös.

Tämä!

Menin oireiden kanssa lääkäriin. Kerroin, että vettä menee päivittäin useita litroja ja tuntuu kuin pissaisin vielä senkin tuplasti. Mulla oli tullut ihoon muutama tumma läikkä ja hengityskin haisi oudolle. Infernaalinen väsymys.

Sattui olemaan hellekesä, joten kuittasi sen sillä. Niitä läikkiä sanoi mustelmiksi ja pahaan hengitykseen määräsi stydimpää suuvettä apteekista. Piti myös nukkua kunnon unia.

Kun lääkäri noin sanoi, enpä mäkään asiaa sitten kummosemmin miettinyt. Meni vuosi. vaihdoin duunia ja siellä oli tulotarkastus. Kerroin noista oireista silloin, ehkä ne oli vähän lieventyneet. Terveydenhoitaja heti kysäs, että onko sulla kakkostyypin diabetes. Eipä ole... mutta sitten olikin ja olen saanut hoitoa silloin. Onneksi oli maltillinen sairaus ja nyttemmin olen sen selättänyt.

On mulla useita vastaavia tarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi