Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävä Joel Hallikainen

Vierailija
12.03.2019 |

Tämän päivän Iltasanomissa esittää taas niin marttyyriä kierrellen ja kaarrellen. Väittää ettei välirikkoa Koivusalon kanssa ole, mutta kun Koivusalo ehdotti muutama vuosi sitten yhteisiä työkuvioita, oli Hallikainen tyrmännyt ne täysin. Mikä ihme voi saada aikuisen ihmisen kiukuttelemaan noin? Jos syynä oli Koivusalon eroon päätynyt liitto ja uusi kumppani, sanoisi sen edes suoraan eikä jatkaisi vuosikausia tuota "sanon, mutta en sano mitään" leikkiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se on kateellinen Koivusalo lle. Sillä on vissiin oma avioliitto paska kun on vaimoaan pettänyt mutta ei uskalla erota.

Vierailija
2/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on oikeasti hyvä tyyppi, tiedän. En pidä ärsyttävänä. Huumorintajuinen ja välittää heikoimmistakin ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan, aivan turhaan

Minä yöllä hamuan sua viereltäin

Turhaa, aivan turhaa

On sitä kieltää, ikävöin jo lähteissäin

Vierailija
4/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että välirikko olisi johtunut Koivusalon uudesta vaimosta?

Tällaiset riidat johtuu 99% varmuudella rahasta ja niin tässäkin tapauksessa. Hallikaisen ahneudesta on kuullut monenlaista juttua ja vuoranantajanakaan ei sieltä parhaasta päästä. 

Vierailija
5/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallikainen on epämies. Jos sitä julkisuudessa näkee, niin se nillittää, selittää ja puhuu hurjasti, sanomatta yhtään mitään.

Vierailija
6/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä-Koivusalo ansaitsee kaiken paskan niskaansa.

Vierailija
7/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistelisin, että olen lukenut artikkelin Hallikaisesta, jossa selitti tuota välirikkoa. Jossain naistenlehdessä se oli. Luin äidin luona, koska se on ainoa paikka, jossa luen moisia lehtiä.

He olivat hyvä kaverinelikko. Joel+vaimo ja Timo+vaimo. Sitten Timo meni ja petti. Tuntui, että olisi pettänyt koko porukkaa. Joten erossa Joel + vaimo valitsi vaimon, ei timoa.

Vierailija
8/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistelisin, että olen lukenut artikkelin Hallikaisesta, jossa selitti tuota välirikkoa. Jossain naistenlehdessä se oli. Luin äidin luona, koska se on ainoa paikka, jossa luen moisia lehtiä.

He olivat hyvä kaverinelikko. Joel+vaimo ja Timo+vaimo. Sitten Timo meni ja petti. Tuntui, että olisi pettänyt koko porukkaa. Joten erossa Joel + vaimo valitsi vaimon, ei timoa.

eikö tämä Joel sitten pettänyt, ylempänä väitettiin että teki niin.

Vierailija
9/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitähän mä en tiedä. Sitä artikkelia en ole nähnyt. :)

Vierailija
10/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko mä oikein, että kauan sitten jossain lehtijutussa oli, että Joel ja Timo tapasivat Joelin häämatkan aikana ekan kerran?

Vierailija
11/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko mä oikein, että kauan sitten jossain lehtijutussa oli, että Joel ja Timo tapasivat Joelin häämatkan aikana ekan kerran?

saatto kyllä olla telkkarissakin, en muista.

Vierailija
12/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pettänyt mutta sitä ei Joelin mukaan varmaan lasketa miksikään kun ei ole eronnut vaimostaan. Koivusalo erosi ja se oli paha juttu.

13/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kari Tapion pitänyt laulaa kuurankukka mutta Joelin esitettäväksi se päätyi sattumalta kun muuten ei olisi ollut esiintyjää illan Tuttu Juttuun

Vierailija
14/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hallikaisella muita biisejä kuin se kuurankukka? jotain lapsuuspunkkia?

15/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aikanaan ollut kovia hittejä hallikaiselta myös Antaa surun mennä ja Entäs sitten

Vierailija
16/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Entä sitten....

Vierailija
17/18 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se joka lauloi nakeista ja muusista 70-luvulla?

Vierailija
18/18 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel on oikeasti hyvä tyyppi, tiedän. En pidä ärsyttävänä. Huumorintajuinen ja välittää heikoimmistakin ihmisistä.

Luepa F1-forum.fi, ei ole kovin välittävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi