Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko gynekologi koskaan koskettanut sinua liian hellästi

Vierailija
15.03.2013 |

jestas kun mä aloin hirveesti kostumaan kerran

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa eilen. Paitsi, että lääkäri ei ollut erikoistunut gyne. Oli todella epämiellyttävä kokemus. Ja vaikea tilanne kun teki mieli karju, että hoida vittu hommasi ripeästi. Ei ollut mitään sellaista käytöstä, josta olisin voinut suoraan huomauttaa. Mutta samalle lääkärille en mene. Laskin, että mua on ronkkinut ainakin 25 lääkäriä, joista useampi on mies, ja tämä ensiminen kerta kun tunsin että lääkäri ylitti jonkun rajan mitä ei olisi saanut.

Vierailija
2/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teki tarkalleen ottaen?

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:02"]

No itse asiassa eilen. Paitsi, että lääkäri ei ollut erikoistunut gyne. Oli todella epämiellyttävä kokemus. Ja vaikea tilanne kun teki mieli karju, että hoida vittu hommasi ripeästi. Ei ollut mitään sellaista käytöstä, josta olisin voinut suoraan huomauttaa. Mutta samalle lääkärille en mene. Laskin, että mua on ronkkinut ainakin 25 lääkäriä, joista useampi on mies, ja tämä ensiminen kerta kun tunsin että lääkäri ylitti jonkun rajan mitä ei olisi saanut.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tässä:

Ei mitään sellaista, josta olisin voinut sanoa. Mutta liian hellä on ehkä paras kuvaus. Tutki kohdunkaulan pituutta lähinnä. 

Vierailija
4/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopa joo, täällä on taas teinit liikkeellä, ilmeisesti.

A) sisätutkimuksen ei pidäkään sattua tai olla niin "ripeää", että se tuntuu ikävältä

B) sisätutkimuksessa ei ole mitään eroottista kuin kenties teinipoikien kuvitelmissa. Kuvitelkoot itsensä housut kintuissa, kun lääkäri tutkii pippeliä kolposkoopilla ja ronkkii sisältä solunäytettä raapivalla tikulla...

Vierailija
5/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vanha kunnon pervoprovo.

Vierailija
6/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, mä en kyllä määrittelisi lääkärin seksuaalista lähentelyä "hellyydeksi". Saisin ihan järjettömät hepulit jos lääkäri yrittäisi käyttäytyä asiattomasti.

Vierailija
7/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vielä: Aloin epäilemään, että ap on mies? Kostumista nainen tuskin itse huomaa kun lääkärit käyttää aina liukastetta tutkimusta tehtäessä. Ja tilanne on kaikkea muuta kuin kiihoittava. Naisella on yleensä jokin vaiva, joka ei ole mieleinen.  Mun on vaikea antaa vieraan ihmisen koskea. Ja voin paljastaa, että jos kostumista tapahtuu niin kyse on fysiologisesta reaktiosta, mitä ei voi itse hallita. Se ei tarkoita, että nauttisi siitä mitenkään.

Vierailija
8/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on se ongelma että innostun kovemmista otteista.

Eli normaali tai rajumpiotteinen tutkimus alkaa kiihottaa.

Kumpa vaan osuis kohdalle joku helläkätinen lääppijä, niin ei tartteis nolostella kostumista.

Vierailija
9/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ikinä miespuoliselle gynelle. Olkoon vaan lääkäri, mutta minuun ei vieraat miehet koske.

Vierailija
10/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:15"]

No huh, mä en kyllä määrittelisi lääkärin seksuaalista lähentelyä "hellyydeksi". Saisin ihan järjettömät hepulit jos lääkäri yrittäisi käyttäytyä asiattomasti.

[/quote]

2 tässä: Näin mäkin olen aina ajatellut. Ammattigynet on vain riuskempia otteissaan ja toimenpiteet ei silti satu. Ehkä olen siis tottunut liian hyvään palveluun kun olen käynyt lähinnä erikoislääkäreillä.

Vierailija
11/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:16"]

Mulla taas on se ongelma että innostun kovemmista otteista.

Eli normaali tai rajumpiotteinen tutkimus alkaa kiihottaa.

Kumpa vaan osuis kohdalle joku helläkätinen lääppijä, niin ei tartteis nolostella kostumista.

[/quote]

edelleen epäilen tätä kommenttia miehen kirjoittamaksi. Ei voi huomata kostumista kun on tuutti täynnä liukkaria....

Vierailija
12/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vastaajana. Siis minä joka innostun.

Ei välttämättä pelkkää kostumista huomaakaan, mutta häpäreiden turpoaminen ja klitoriksen paisumisen huomaa taatusti. 

Olen muutenkin ilmeisesti harvinaisuus naiseksi, kun kiihotun herkästi, haluan seksiä päivittäin ja pitkät (ja varsinkin hellät) esileikit on minusta vaan ärsyttäviä.

Vierailija
13/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee valitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi