Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärin älyttömät kilarit

12.03.2019 |

Mieskeroti että ei ole käyttänyt kahteentoistavuoteen hänen määräämiään lääkkeitä. Lääkäri oli pitänyt puhuttelun kuinka tarpeellisia jne ne on. Mies vain oli todennut että hyvin olen pärjännyt ilmankin

Kommentit (84)

61/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n mies! Ei kannata uskoa mitään, mitä vaimoni kirjoittaa. Hänellä on vakavia henkisiä ongelmia, on ollut jo vuosia.

No jos kerta kuvittelet olevani mieheni niin kerro koko nimesi . Syntymäpäiväsi. Lempiruokasi. Olohuoneemme tapettien väri.

Vierailija
62/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin jättänyt montakin minulle määrättyä lääkettä pois. Itsehän sitä on elämästään päätettävä, ei sitä lääkäri tee.

Ja jotain kolesterolilääkkeitä en tule ikinä huolimaan missään tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman viikon päästä mies kuolee taas ja sitten tehdäänkin uusi blogi ja nimimerkki. Meinasin kirjoittaa persoona, mutta sehän on tällä satutädillä ollut aina sama hurmaava.

Ainoa mikä tällä sarjabloggaajalla pysyy on nolot kuvat koirien ruuista ja markettikosmetiikasta. Varsinainen beautylifestyleblogger....

64/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitteko hyvät rahat, kun myitte lääkkeet narkeille?

Emme myy niitä. Vedämme WC pöntöstä alas

ettekö tiedä, miten lääkkeet hävitetään?

Kaikki jätteet jo vedetään pöntöstä alas tai poltetaan mökillä. Emme kuljeta lääkkeitä apteekkiin takaisin

Vierailija
65/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n mies! Ei kannata uskoa mitään, mitä vaimoni kirjoittaa. Hänellä on vakavia henkisiä ongelmia, on ollut jo vuosia.

No jos kerta kuvittelet olevani mieheni niin kerro koko nimesi . Syntymäpäiväsi. Lempiruokasi. Olohuoneemme tapettien väri.

Eikö me voitaisi keskustella nämä asiat kotona? Minusta on hirveän noloa, että sä kirjoittelet musta kaikkia tällaisia kummallisia juttuja keskustelupalstoille ja blogiin. Joo, eiväthän ne totta ole, mutta ei se silti kivalta tunnu.

Vierailija
66/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö AP:lle antaa peukut että jaksaa trollata niin sitkeästi, vai todeta että kyseessä on sittenkin mielenvikainen ihminen ja tuntea sääliä. Kummin päin vain, inkkarit on selkeästi  tipahtanut kyydistä jo ajat sitten.

No mutta hei, mä sentään joudun asumaan samassa kaupungissa tämän sekopään kanssa. Pelottavaa.

Vierailija
67/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman viikon päästä mies kuolee taas ja sitten tehdäänkin uusi blogi ja nimimerkki. Meinasin kirjoittaa persoona, mutta sehän on tällä satutädillä ollut aina sama hurmaava.

Ainoa mikä tällä sarjabloggaajalla pysyy on nolot kuvat koirien ruuista ja markettikosmetiikasta. Varsinainen beautylifestyleblogger....

Noh noh, onhan hänellä myös epätarkkoja lähikuvia sukista, karkeista ja ruuista!

Vierailija
68/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö AP:lle antaa peukut että jaksaa trollata niin sitkeästi, vai todeta että kyseessä on sittenkin mielenvikainen ihminen ja tuntea sääliä. Kummin päin vain, inkkarit on selkeästi  tipahtanut kyydistä jo ajat sitten.

No mutta hei, mä sentään joudun asumaan samassa kaupungissa tämän sekopään kanssa. Pelottavaa.

Tunnetko tai tiedätkö häntä? Vai oletko vain saanut hänen oikean henkilöllisyytensä selville netistä, kuten minä?

Vierailija
69/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, onhan hänellä myös epätarkkoja lähikuvia sukista, karkeista ja ruuista!

Aah, totta. Anteeksi.

Vierailija
70/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkun potilas ei odota toistakymmentä vuotta, jos huomaa, että määrätystä lääkkeestä on merkittäviä haittavaikutuksia, vaan menee vastaanotolle ja kertoo, että lääke ei oloe sopiva, joten olisiko jotain muuta vaihtoehtoa. Typeryksiä kasvaa kyntämättä ja kylvämättä.

Vierailija
71/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla vieraillessa on kyllä ihan onnellinen että asuu kaukana kaikesta ja kaikista. Ellei tää oo trolli, kirjoittaja kuuluis osastolle, ja jonkun henkilöt tuntevan pitäisi käräyttää epileptikko autokuski lähimmälle poliisille.

72/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö me voitaisi keskustella nämä asiat kotona? Minusta on hirveän noloa, että sä kirjoittelet musta kaikkia tällaisia kummallisia juttuja keskustelupalstoille ja blogiin. Joo, eiväthän ne totta ole, mutta ei se silti kivalta tunnu.

No jos kerta olet mieheni niin nuo asiat voit kertoa täällä. Aika epeli saat muuten olla että käytät puhelultasi jo äsken kun kysyin niin autossasi ja itse roikut rentoutumis rätissäsi olohuoneen katosta ja pyrit herraties mihinkä vegetatiiviiseen tilaan

73/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolkun potilas ei odota toistakymmentä vuotta, jos huomaa, että määrätystä lääkkeestä on merkittäviä haittavaikutuksia, vaan menee vastaanotolle ja kertoo, että lääke ei oloe sopiva, joten olisiko jotain muuta vaihtoehtoa. Typeryksiä kasvaa kyntämättä ja kylvämättä.

Haittavaikutuksista kerrottiin mutta niihin ei puututtu

Vierailija
74/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla vieraillessa on kyllä ihan onnellinen että asuu kaukana kaikesta ja kaikista. Ellei tää oo trolli, kirjoittaja kuuluis osastolle, ja jonkun henkilöt tuntevan pitäisi käräyttää epileptikko autokuski lähimmälle poliisille.

Siis tämä tyyppi on jo vuosia perustanut blogeja uusilla henkilöllisyyksillä. Niissä läheiset sairastuvat vakavasti ja kuolevat, ja empatiaa ja iloisuutta pelätään ja viha on ainoa hyvä tunnetila. Joo, varmasti on jotain vikaa korvien välissä, mutta ei kauheasti kannata uskoa, mitä tyyppi kirjoittaa.

Vierailija
75/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerta olet mieheni niin nuo asiat voit kertoa täällä. Aika epeli saat muuten olla että käytät puhelultasi jo äsken kun kysyin niin autossasi ja itse roikut rentoutumis rätissäsi olohuoneen katosta ja pyrit herraties mihinkä vegetatiiviiseen tilaan

Sä et huomaa, mitä teen, kun olet aina kirjoittelemassa blogiisi tai tänne palstalle, tai sitten julkaiset instagramissa. En ymmärrä, miksi pitää keksiä niitä juttuja. Muuten, voin opettaa sua ottamaan parempia kuvia, jos haluat!

76/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et huomaa, mitä teen, kun olet aina kirjoittelemassa blogiisi tai tänne palstalle, tai sitten julkaiset instagramissa. En ymmärrä, miksi pitää keksiä niitä juttuja. Muuten, voin opettaa sua ottamaan parempia kuvia, jos haluat!

Vierailija
77/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No trollihan tää on, sillä oikeassa elämässä epileptikolta otetaan kortti pois heti eikä 12 vuoden päästä.

Vierailija
78/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No trollihan tää on, sillä oikeassa elämässä epileptikolta otetaan kortti pois heti eikä 12 vuoden päästä.

Tämän saman kirjoittajan yhdessä suht tuoreessa aikaisemmassa blogissa kirjoittajahahmon mies sai jonkin aivoverenvuodon ja sille määrättiin epilepsialääkkeitä. Sitten se mies kuoli johonkin muuhun. Onkohan nyt sitten "Silpunkin" mies ole kohta vainaa.

Vierailija
79/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän saman kirjoittajan yhdessä suht tuoreessa aikaisemmassa blogissa kirjoittajahahmon mies sai jonkin aivoverenvuodon ja sille määrättiin epilepsialääkkeitä. Sitten se mies kuoli johonkin muuhun. Onkohan nyt sitten "Silpunkin" mies ole kohta vainaa.

Suht tuoreessa? Vastahan se mainosti kuinka oli menossa vierailulle miehensä luo elokuvailtaa viettämään karkkiläjä viemisinään? Vai oliko tuo mun näkemä vanha postaus, kun en sitä päivämäärää tarkistanut?

Vierailija
80/84 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Lääke ei ole tarpeellinen kun ilman sitäkin pärjää. Lääkkessä on vain haittavaikutuksia. 

Euhän se ole pärjännyt, jos on nyt leikkaukseen joutumassa. Lääkkeitä syömällä ongelman olisi saanut kuriin, niin, että leikkausta ei olisi tarvittu. Leikkauksessa on paljon lääkettä enemmän harmillisia sivuvaikutuksia ja riskejä.

Mutta toki mä tunnistan tämän provon. Tämä on se tyyppi, joka on samoilla yksilauseisilla provoilla taivastellut miehensä joutumista tajuttomuuden jälkeen sairaalaan

Ei ihme, että joutuu tajuttomana sairaalaan, jos jättää epilepsialääkkeet syömättä. Vika ei tarvitse olla paha, jos se on päässä ... mutta ehkä epilepsiakin korjaantuu leikkauksen jälkeen.