Missä kaupassa myydään Ras El hanout-mausteseosta?
Ei ollut S-marketissa eikä K-supermarketissa. Pitääkö Lähi-Idän marketeissa käydä, että saa tuota Marok-kolaista mausteseosta. Mistä olet ostanut/löytänyt tuota? :)
Kommentit (20)
Cittarista itse oon ostanut. Ei ole kovin harvinainen mausteseos joten ihan normikaupoista pitäs löytyä.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Cittarista itse oon ostanut. Ei ole kovin harvinainen mausteseos joten ihan normikaupoista pitäs löytyä.
Joo täytyypä sieltä katsoa. Ehkä näissä isommissa marketeissa on enemmän kysyntään :) kiitos vinkistä!
Litistä ostin ja netistä toista.
Sinccis
Venaas maistan kumpi on parempaa.
Ventta liten
Vierailija kirjoitti:
Litistä ostin ja netistä toista.
Sinccis
Venaas maistan kumpi on parempaa.
Ventta liten
Anteeksi vain Zorbas
mutta se liti olikin Taginea ja jos mulla on joku toinen purnu (pitäis olla) niin se on pakattuna johonkin poijens. Se ei ollut niin hyvä. Toi litin Tagine sekoitus oli/on ok.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Joo täytyypä sieltä katsoa. Ehkä näissä isommissa marketeissa on enemmän kysyntään :) kiitos vinkistä!
Tuossa aiemmin mainittiin etnokaupat, kantsii ihan muuten vaan käydä siellä kurkkaamassa. Vasta kävin yhdessä ja yllätyin hintatasosta. Tottunut siihen että vähäkään erikoisempi maksaa niin siellä oli jos ei halpaa niin ainakin  erittäin edullista.
Valikoima oli myös sellainen että jos tykkää ruuanteosta niin kantsii varata aikaa, vaikka mitä kummaa ja mielenkiintoista 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Diibadaiba, mulla on netistä tilattua Raselin Hanuria ja olen myös tehnyt itse sekoitusta, eli
herätys ap nyt!
Kun tekee itse, niin voi tehdä juuri sellaista kuin halua, mun mielestä tossa valmiissa sekoituksessa on liikaa kanelia.
IMHO
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Etnokaupoissa on halvemmat hinnat.
Tietysti kun jätetään verot maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Diibadaiba, mulla on netistä tilattua Raselin Hanuria ja olen myös tehnyt itse sekoitusta, eli
herätys ap nyt!
Kun tekee itse, niin voi tehdä juuri sellaista kuin halua, mun mielestä tossa valmiissa sekoituksessa on liikaa kanelia.
IMHO
Sinccis
Kiitos vinkistä.
Paprika (20%), korianteri (20%), mustapippuri, kardemumma (10%), inkivääri, muskottipähkinä, kurkuma, maustepippuri, neilikka, cayennepippuri.
Vierailija kirjoitti:
Etnokaupoista löytää. Sieltä kannattaa muutenkin ostaa mausteet, ovat paljon edullisempia.
Saako kuitin?
Taitaa olla ihan Prismasta oma purkkini. Myös Cittarissa todennäköisesti on.
Saa kuitin etnokaupasta. Olen itse ajatellut, että koska suuntaavat tarjontansa etnoihmisille, yrittävät pitää hinnat kohtuullisina.
Vierailija kirjoitti:
Missä on etnokauppoja?
Siellä, missä on etnoasukkaita.
Citymarketin etnisestä hyllystä pitäisi löytyä. Joskus Lidlissä oli lähi-idän viikot ja sieltä ostin omani.
Matsmart verkkokaupassa oli joskus, muutenkin suosittelen kauppaa koska auttaa maailmaa myymällä hävikkiruokaa halvalla:
https://www.matsmart.fi/santa-maria-mausteet
Olen tilannut ja tilaus tuli suht nopeasti.
Etnokaupoista löytää. Sieltä kannattaa muutenkin ostaa mausteet, ovat paljon edullisempia.