Voi helvetti! Mies osti säkillisen keltaista halpisvessapaperia
Siis kun eihän se mätsää ollenkaan meidän vessan sisustukseen. Nyt pitää erikseen ostaa vieraille valkosta, ja pistää keltaiset kaappiin ja käyttää ite salaa.
Kuin tyhmä mies voi oikeen olla? Onko muilla tällaista ongelmaa?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:24"]
Meillä taas ostetaan sitä osittain siksi kun on halpaa ja osittain myös siksi että miehen mielestä on parhaimman tuntuista! Ilmeisesti jotenkin tarpeeksi karkeaa ja paksua, sanoo että ne pehmolambit sun muut vaan luistaa sormista..
[/quote]
Meillä 2 vessaa. Toiseen ostetaan miehen paperia ja toiseen lambia. En käytä keltaista liian karheeta!
Pyhkikää sanomalehdellä, ennen sitä käytettiin huussissa?
Onneksi meidän Penan peppu on niin herkkä, ettei keltaista paperia VOI ostaa.
Voisiko ap ajatella, että se vessapaperi olisikin PÄÄSIÄISEN keltaista? Siis ikään kuin vuodenaikavessapaperia?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:24"]
Meillä taas ostetaan sitä osittain siksi kun on halpaa ja osittain myös siksi että miehen mielestä on parhaimman tuntuista! Ilmeisesti jotenkin tarpeeksi karkeaa ja paksua, sanoo että ne pehmolambit sun muut vaan luistaa sormista..
[/quote]
Heiii, mulla on samanlainen ahteri kun sun miehelläs!
Mieti, meillä varastetaan vessapaperit työpaikoilta. Itse teen kaupparatsun töitä ja haen vessapaperia ympäri maata. Mitä pohjoisempana, sitä heikompilaatuisempaa on tarjolla.
Tämä vasta on noloa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 13:13"]Voisiko ap ajatella, että se vessapaperi olisikin PÄÄSIÄISEN keltaista? Siis ikään kuin vuodenaikavessapaperia? [/quote]
niin että eikun piirtelemään koko säkilliseen vielä tipunkuviakin? Juu, mikä ettei :D
ap
Joo meilläkin kävi näin, mutta onneksi koko perhe sairastui viikoksi rajuun vatsatautiin ja saatiin käytettyä koko jättisäkillinen!
Luonnonvarojen tuhlausta ostaa valkaistua paperia. Ne valkaisuaineet saastuttaa, siksi ostan aina sitä keltaista.
Luonnonvarojen tuhlausta ostaa valkaistua paperia. Ne valkaisuaineet saastuttaa, siksi ostan aina sitä keltaista.
No mutku ne valkoiset SAASTUU ihan keltaiseksi tai ruskeeksi kun niitä käyttää. :/
Miksi oi miksi se pitää olla keltaista. Sellaista ruman kukertavan kellervää. Olis vaikka sinertävää! Tai ihan vaan harmaata. Istuis ainaki niihin mein kaakeleihin.
Ap
Valkoisella paperilla saa varmasti pyyhittyä puhtaaksi, kun siitä näkee vielä haalean ruskeat viirutkin. Keltaista paperia käyttämällä tämä ei onnistu.
Mua häiritsee kusenkeltainen vessapaperi ja samoin halpis. Siis, että saa nyhtää puolirullaa, että lähtee irti ja sitten sellasta höttöä. Meillä käytetään vain Emboa ja jo kauan ollut näin. Kerran osti mieheni jonkun pläjäyksen tarjouksesta halpis-Serlaa (sitä keltasta) ja vein tallille, jossa tytär ratsastaa. Josko lienee sielläkään kelvannut.
Valkoinen, pehmeä, kolminkertainen Embo, aah...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 14:07"]
Joo meilläkin kävi näin, mutta onneksi koko perhe sairastui viikoksi rajuun vatsatautiin ja saatiin käytettyä koko jättisäkillinen!
[/quote]
Käy tartuttamassa se ripuli ap:n niin saa paskakaperit tuhlattua.
ole onnellinen,mun mies on kerran hankkinut sitä laitospaperia..siis sellaista jättiläisen kokoisessa rullassa olevaa harmaata!!!!!!!!!
Euroshopper on kyllä tosi, tosi huonoa :( Ei kyl kannata väärässä paikassa säästää.
minä taisin käydä teillä eilen kylässä. rullasin sitä rullaa muutaman metrin ja pyyhin siihen. rullasin sitten takaisin. keltasessa ei onneksi näy niin selkeästi ne jarruttelut. kevyesti vain hinkkaisin, koska meillä on kihomatoja. muulloin vetäsen kunnon rannut.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:39"]
No niin köyhä ei voi olla että joutuu sitä keltaista ostamaan. Mielummin jätän pyyhkimättä!
[/quote]