Onko kellään ollut raskauden alussa tuhruvuotoa ja silti raskaus sujunut hyvin loppuun asti?
Itselläni edellinen raskaus alkoi tuhruvuodolla, ts. alussa oli valemenkat ja raskaus päättyi keskenmenoon rv 14. Nyt vaikuttaisi siltä, että olen jälleen raskaana, mutta tuhrua taas kuukautisten paikalla ja paniikki kova eli meneekö tämäkin kesken tai onko vauvalla muuten joku häikkä..
Kommentit (7)
Mulla esim. oli paljon ruskeaa tuhruvuotoa ja ny parivuotias lapsi.
Tätä jatkui ehkä kolme kertaa ja joka kerta pelästytti. Hyvin meni raskaus ja tuolla nyt nukkuu tyttö 1v3kk.
Nyt viisi vuotias tyttö nukkumasa =) Älä vielä hätäile. Kaikki voi mennä hyvin.
Välillä tuli ihan kirkkaan punaista veristä vuotoa. Olin ihan varma että kesken menee. Mutta masussa oli sitkeä kaveri, nyt puolivuotias :-)
oli tullut ja olin varma keskenmenosta. Mutta se oli kai joku hyytymä tai sitten kaksosraskaus, koska lapsi on nyt 6v. Mitään kipuja ei kyllä ollut, joten veikkaan hyytymää.
kävin lääkärillä, ultrasivat alapään, ei näkynyt mitään poikkeavaa... lapsi voi hyvin, ikää jo 2 vuotta ja edelleen joskus tuhruvuotoa ja kaikki kokeet otettu ja kaikki on ok, tiä sit mistä vuoto johtuu....