Lue keskustelun säännöt.
Mitä ajattelet jos joku todella huonovointinen ihminen kävelee vastaan kadulla?
28.06.2026 |
Mitä ajattelet jos joku todella huonovointinen ihminen kävelee vastaan kadulla?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattelen, että kas, siinäpä kulkee huonovointinen ihminen.
Säälin. Haluan parempaa elämää tietysti kaikille. Yhdellä miehellä meinas vaatteet tippua oli hajoavaa huonoa.
Kotipihani vieressä oli juuri noin tunti sitten joku kuusikymppinen äm mä juhlamekossa polvet mullassa kontallaan ja kun kuljin ohi, hän alkoi huudella "herra, olisiko sinulla heittää kyytiä?". Totesin että ei ole, olen jalkamies (niin kuin olinkin) ja kävelin pois. Uskomattoman röyhkeää alkaa jostain pusikosta huutelemaan ohikulkijalle.
Vaikea ajatella mitään koska se huonovointisuus ei näy välttämättä päällepäin
Millä tavalla huonovointinen? Sairas vai krapulainen?