Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi saisi tietää sinun googlanneen exääsi, jättäisikö hän sinut?

Vierailija
15.03.2013 |

olisiko se hänen mielestään pettämistä, jos uteliaisuuttasi googlettaisit exääsi (ilman tarkoitusta ottaa yhteyttä tms)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin vastata, etten pitäisi tuota minään. Uteliaisuus on ihan normaalia.

Vierailija
2/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Olen googlaillutkin monesti, ihan vain uteliaisuuttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 10:50"]

Ei tietenkään. Olen googlaillutkin monesti, ihan vain uteliaisuuttani.

[/quote]

oletko kertonut aina miehellesi :)?

Vierailija
4/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Olen ex-aviomieheni kanssa hyvä ystävä ja viikottain puhutaan puhelimessakin. Ihan miehen ollessa paikalla. 

Aika sairaalloisen mustasukkainen saa ihminen olla, jos suorastaan jättää tai edes harkitsee jättämistä siksi että toinen tsekkaa mitä ehkä vuosia toisen elämässä tärkeänä olleelle ihmiselle kuuluu... 

Vierailija
5/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoiko joku oikeesti kaikki googlailutkin miehelleen? Ei kai. Ja kuka semmosia raportointeja jaksaisi edes kuunnella?

Vierailija
6/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jättäisi. Kerran miehen google haussa näkyi yks sen entinen tyttöystävä nuoruusvuosilta. Oli siinä miehellä selittämistä kun siinä alkurakkauden huumassa ja tuskassa sain mustasukkaisuuskohtauksen...

Vierailija
7/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sentään jättäisi, mutta saattaisi kyllä ihmetellä, että minkä takia. Eipä ole kummallakaan tarvetta sellaiseen.

Vierailija
8/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Epäilen vahvasti, että hän veisi eropaperit käräjäoikeuteen ja heittäisi meidät ulos moisen asian takia.

Tietysti jos tässä vain seukattaisiin, avioituminen ei olisi tärkeää koskase on vain paperi ja lapsia ei nykymaailman pahuuteen voisi tehdä, niin ehkä tuo voisi olla syy erota. :D

Vierailija
9/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh hoijaa. Ei jättäis.

Vierailija
10/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt kukaan tollasesta jätä? Ei mun mielestä ole kovin kummallista, että välillä tulee mieleen, että oispa kiva tietää mitä vanhat kaverit ja seurustelukumppanit mahtaa nykyään tehdä. En muutenkaan ymmärrä, miksi exät olis joku tabu, nehän on osa sen toisen aikaisempaa elämää. Kyllä mua ainakin kiinnostaa mun miehen historia, enkä seurustelis sellaisen tyypin kanssa, jonka kuvittelisin haikailevansa exänsä perään. Ja on mulla facebookissakin kavereina sekä omat että miehen exät, ja saatan ihan hyvin itse sanoa miehelle, että kato, sun ex on nykyään töissä *paikassa*, tai kato, sun ex on ottanut uuden kissanpennun jne.

Vierailija
11/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa outo kysymys, ei tietenkään. Miehelleni ei kyllä olekaan mitenkään epäselvää, mitä ajattelen exästäni ja onpa hän päässyt itsekin muodostamaan livenä käsityksen exäni omituisesta käytöksestä.

Vierailija
12/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään jättäisi. Pientä mustasukkaisuutta hänessä kyllä on, mutta ei hän sentään noin pimee ole. Jos tuon takia toisen jättää, niin syy on kyllä ihan muualla!

Vierailija
13/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä suuttuisi. Eikä jättäisi. Enkä ole kyllä googlannutkaan eksiä, ei ole tarvetta sellaiseen. Minua ei kiinnosta mitä heille kuuluu.

Vierailija
14/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus on ihan normaalia. Itsekkin googlaan joskus exiä, eikä siihen liity mitään muuta kuin uteliaisuutta. Harmittaa kun en ole koskaan löytänyt tuoretta kuvaa yhdestä nuoruuden heilasta. En kaipaa häntä muuten, mutta olisi kiva nähdä miltä hän näyttää keski-ikäisenä.

Se on sitten eri asia jos ottaa yhteyttä exiinsä ja alkaa ehdotella tapaamisia.

Mies +40v

Vierailija
15/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättääköhän mun mies mut, kun googlasin sen ex-vaimon? ihan hyvin näyttää menevän, lihonut vaan on.

Vierailija
16/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 14:12"]

Se on sitten eri asia jos ottaa yhteyttä exiinsä ja alkaa ehdotella tapaamisia.

Mies +40v

[/quote] Ja pitää sivusuhdetta.

Vierailija
17/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvä perustelu pitäisi olla. en minäkään innostuisi jod mieheni olisi googlaillut exäänsä. meillä toki on vähän mustasukkaset luonteet molemmilla.. 

Vierailija
18/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jättäisi. Olen exän kanssa fb-frendi, ja samoin mies on myös exänsä fb-frendi. Exämme ovat tahoillaan onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on, meillä yhteistä taivalta takana 15 v ja lapsia meilläkin. Exiin pidetään harvakseltaan yhteyttä, lähinnä jutellaan jos satutaan samaan paikkaan ja satunnaisesti perus-fb-kommunikointia mutta siinä se. Mustasukkaisia ei olla, koska sille että ovat exiä on syynsä.

Vierailija
19/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostaa siksi, että haluan nauraa partaani jos näen, ettei heillä ole mennyt elämässä kaikki niinkuin strömsössä. Ihan vain pönkittääkseni olematonta itsetuntoani ... ://

silloin on kiva huomata, etten sentään tuhlannut loppuelämääni tuollaiseen...

Vierailija
20/20 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensinnäkään minun ei tarvitse googlettaa exiäni (eikä miehenkään omiaan), koska olemme ihan juttuväleissä, jopa kavereita, joten voin kysyä mieltäni askarruttavat faktat hänen elämästää ihan kasvotusten.

Tämä aloitus sai minut kyllä - ja ilmeisesti muutaman muunkin - aika hämilleen: siis MILLAINEN on sellainen parisuhde, jossa kumppanin voi olettaa JÄTTÄVÄN sinut, jos googletat jonkun ihmisen? Siis millainen on sinun käsityksesi parisuhteesta, ap, ja millaiset pelisäännöt suhteessanne on?

Minusta jo se, että jotkut ovat niin mustasukkaisia existä, että eivät siedä yhteydenpitoa exiin, on omituista. Eikä menneisyys ole menneisyyttä, ja jos on varma nykyisyydestä, ei ole mitään syytä olettaa, että kumppani haikailisi exän perään. Ja eikö se, että on hyvissä väleissä exiinsä, kerro vain hyvää ihmisestä: että on osannut hoitaa asiansa kunnialla ja toista tarpeettomasti loukkaamatta myös silloin, kun romanttinen rakkaus syystä tai toisesta loppui? - Mutta että jopa satunnainen mielenkiinto exään liittyviin asioihin sähköisesti googlaamalla voisi olla riidan, jopa eron, arvoinen asia?!? Kuulostaa kerta kaikkiaan järjettömältä ja suunnattoman ahdistavalta tavalta olla parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi