Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän parisuhteen nainen: häiritseekö sinua että nuoret naiset katselevat avoimen kiinnostuneena miestäsi?

Vierailija
11.03.2019 |

Vai hyväksytkö sen eikä aiheuta ongelmia sinulle

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se tavallaan oikeastaan ajatuksena kiehtoo minua.

Vierailija
2/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä alkoi asiasta huomautella kun treenasin itseni kuntoon 35+ ikäisenä

Vierailija
4/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kasvoissa tatuointeja ja sillä on 20 kiloa ylipainoa.

Katsoisin minäkin jos en tuntisi.

Vierailija
5/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naise alko oikeesti käydä aika kuumana muhun kun täytin  42v. Oma vaimo on 40v. ja ne naiset jotka alko flirttailemaan ole n.20-25v.

Vierailija
6/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rillipäinen, partainen keski-ikäinen. Mulle kelpaa edelleen, samoin minä hänelle, mutta olisi älyllistä epärehellisyyttä väittää nuorten lepuuttavan silmiään meissä kummassakaan.

Vierailija
7/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun katselisivatkin! Antaisin mielihyvin tuon pois. Haluaisin erota, ja olisi paljon kätevämpää, jos mieskin haluaisi.

Vierailija
8/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei häiritse. Ihan hänen oman ikäisensä häntä katsovat ja silmää vilkuttavat ja juttusille tarjoutuvat (jos eivät tajua että minä olen mukana). Mutta jos nuoremmat joskus katsovat niin eipä sekään häiritse, koska vain sillä on merkitystä, miten puolisoni minun läsnä ollessani käyttäytyy. Jos on fiksu ja mukava ja filmaattinen, kuten luonnostaan on, niin miksi se olisi ongelma kenellekään?

Vierailija
9/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin vaimo on ottanut sen aika huonosti on mustasukkainen 20-30v. nuorempien naisten antamasta huomiosta.

Vierailija
10/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin naiset katselevat miehiä avoimen kiinnostuneina. Yleensä nainen yrittää piilottaa kiinnostuksensa jos sellaista on.

Vierailija
11/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos miehellä on omituiset vaatteet päällään tai muuten hölmöilee, niin voivat katsella avoimen kiinnostuneesti mitä seuraavaksi tapahtuu ja mihin on menossa.

Vierailija
12/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vaimo on ottanut sen aika huonosti on mustasukkainen 20-30v. nuorempien naisten antamasta huomiosta.

Kirjoittaa mies, joka trollaa vapaa-aikansa vauvapalstalla.

Pateettista, niiiiin pateettista.

Vierailija
13/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se häiritsisi? Katson minäkin mielelläni kaikkea esteettisesti viehättävää, niin naisia kuin miehiä iästä riippumatta. Sitäpaitsi naisille on visuaalisuus tärkeää.

Vierailija
14/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Mieheni on nykyään komea, hauska ja hyvin käyttäytyvä herrasmies, ja hänestä kiinnostuvat sekä vanhemmat että nuoremmat naiset. Toista oli parikymmentä vuotta sitten, kun hän oli rillipää laiheliini nörtti. Yhdessä ollaan kasvettu tällaisiksi kun nyt ollaan, ja yhdessä ollaan vapaaehtoisesti. Muitakin voidaan huomioida ja olla kaikille mukavia.

Tosi ylpeä olen miehestäni!

Vierailija
15/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, katselenhan itsekin avoimen kiinnostuneena nuoria miehiä.

Vierailija
16/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse millään tavalla. Ehkä huvittaa joskus. Siinäpähän katselevat. Ei häiritse myöskään jos mies flirttailee muiden kanssa. Sekin on mulle vain hilpeää hupia kun kassatädit on sulaa vahaa. Mun itsetunto kestää kyllä. Jos tuo kimpaleeni joskus lähtisi tai joka hänet kaappaisi mukaansa, niin mulle käy jotain muuta uutta kivaa. Rakastetaan toisiamme lujasti, joten ei ole hätäpäivää.

Vierailija
17/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun katselisivatkin! Antaisin mielihyvin tuon pois. Haluaisin erota, ja olisi paljon kätevämpää, jos mieskin haluaisi.

Vain id. ootit kuten sinä jäävät huonoon suhteeseen

Vierailija
18/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse, katselenhan itsekin avoimen kiinnostuneena nuoria miehiä.

Ja ne nuoret sekä vanhat miehet katselevat avoimen kiinnostuneina nuoria naisia...

Vierailija
19/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hämmästyksestä voivat katsoa miestäni ja minua. Nimim. Fossiloituneet.

Vierailija
20/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mun exää nuoremmat naiset ei katselleet ainakaan silloin kun mä olin näkemässä. Mutta exä kyllä kuolasi niitä nuorempia naisia. Olin niin naiivi että ajattelin ettei se haittaa, saapihan sitä katsella. Ja niin kävi, että ensimmäinen nuori nainen, joka soi exälleni vastakaikua, sai hänet rakastumaan itseensä ja eromamaan minusta. En kylläntiedä, olisiko edes auttanut, jos olisin harmistunut ja puhutellut exää asiasta joskus aikaisemmin.