Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille vaimoille ja tyttöystäville: 14.3. hivuttautuu lähemmäksi

Vierailija
11.03.2019 |

Eli 14.3. on Steak and Blowjob -päivä, joka on tapana pitää kuukausi ystävänpäivän jälkeen. Siinä missä ystävänpäivänä naisia hemmotellaan, on Steak and Blowjob -päivä tarkoitettu miestä hemmottelemaan.
Lisätietoa tässä: https://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa jenkkipelleilyä tämä 🤣

Vierailija
62/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesvihapalstalla on miesvihapalstan vastaukset. 

Jos noin itkettää, miksi käyt täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin askarrella ”Happy S & BJ day! xx”-kortin

Vierailija
64/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että ystävänpäivänä pariskunnat huomioivat toisiaan vastavuoroisesti, ei niin että tarttis kuukausi sen jälkeen miehelle jonkun oman päivän...

Vierailija
65/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.

Tää oli paras! :D Pystyn näkemään sieluni silmillä tämän! :D :D

Mutta entäs kun maha tulee tielle, mitä kautta sitten yritetään kurkotella?! :D

Vierailija
66/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.

Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.

Onneksi sulla ei ole muijaa ollenkaan. Saat olla rauhassa yksin.

Ikäväksesi voin ilmoittaa että kyllä on ja on vähän huumorintajuisempi tapaus kuin sinun kaltaisesi käntyt.

Äiti nyt tykkää aina poikansa vitseistä. Sitä ei lasketa muijaksi.

Pläskipalstamamma sivaltaa sanan säilällä.

Läskiksi nimittely on surkea yritys loukata koska se kosketa minua millään lailla. Sinuun taisi sen sijaan säilä osua. Menepä nyt mamman valmistamalle iltapalalle. Sen jälkeen uni maistuu. 😊

Äitivainaani kuoli jo vuonna 98 ja oli totisesti niin upea nainen ettei sinun kaltaisesi siihen ikinä kykenisi.

Ja silti olet naisvihainen, vaikka sinulla oli upea äiti? Mietipä aina tästälähtien, kun haukut naisia tälläkin palstalla, että miltä äidistäsi tuntuisi, jos haukkuisit häntä niillä sanoilla. Äitisikin kun oli nainen ja naisia haukkuessasi haukut myös aina häntä. Miltä sinusta tuntuu jos ätisikin olisi pitänyt pakolla ottaa isältäsi suihin ja vielä paistella pihvejä vaikka ei olisi halunnut ja isäsi olisi sitten haukkunut äitiäsi muijaksi, joka saisi lähteä ja äkkiä?

Vierailija
67/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av-meininkiä. Av-mamma ei suihin ota, eikä varmaab edes osaisi. Saati paista pihviä miehelleen, mutta auta armias, jos mies unohti naistenpäivän.

Vierailija
68/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ystävänpäivänä nauttia itse tekemästäni ateriasta jälkkäreineen ja viineineen. Miehelle siis tein. Ehkä mies sitten nuolee mua torstaina ja paistaa vielä pihvinkin!

Tuo olisi todella tasavertainen tilanne. Sinä saisit maistella pihviä ja mies silakkalootaa.

Mikäs heteromies sä muka oot ku et rakasta pildeä yli kaiken? Ei hetero noin rumasti puhu maailman kauneimmasta(ja herkullisimmasta) asiasta.

Vierailija
69/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua av-meininkiä. Av-mamma ei suihin ota, eikä varmaab edes osaisi. Saati paista pihviä miehelleen, mutta auta armias, jos mies unohti naistenpäivän.

Älä höpise. Kuinka moni mies oikeasti sitä naistenpäivää mitenkään noteraa? Varmaan tosi harva. Ja ei ne naiset siitä ole moksiskaan. Ei meillä ainakaan mies ole koskaan mitenkään naistenpäivää huomioinut, enkä ole sitä koskaan odottanutkaan. Ja luulen, että olemme enemmistönä. Naiset ehkä toivottelee toisilleen hyvää naistenpäivää töissä ja kavereilleen, mutta harva, hyvin harva odottaa mieheltään yhtään mitään. 

Turha vääntää tuota loputonta draamaa naistenpäivästä. 

Vierailija
70/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpise. Kuinka moni mies oikeasti sitä naistenpäivää mitenkään noteraa? Varmaan tosi harva. Ja ei ne naiset siitä ole moksiskaan. Ei meillä ainakaan mies ole koskaan mitenkään naistenpäivää huomioinut, enkä ole sitä koskaan odottanutkaan. Ja luulen, että olemme enemmistönä. Naiset ehkä toivottelee toisilleen hyvää naistenpäivää töissä ja kavereilleen, mutta harva, hyvin harva odottaa mieheltään yhtään mitään. 

Turha vääntää tuota loputonta draamaa naistenpäivästä. 

Kyllä meillä noteeraa. Minun mieheni kyllä on semmoinen että tykkää hemmotella minua vaikkei syytä olisikaan, kukkia siis tulee töihin tai kotiin miltei joka kuukausi :D

Vierailija
71/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviä ja pissavehkeitä.

Vierailija
72/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että ystävänpäivänä pariskunnat huomioivat toisiaan vastavuoroisesti, ei niin että tarttis kuukausi sen jälkeen miehelle jonkun oman päivän...

En kyllä saanut omalta vaimolta ystävänpäivänä mitään. Itse annoin hienon suklaarasian, kortin ja kukkia.

Vierailija
73/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni voi itse vaikuttaa siihen, paljinko ja millaista seksiä hän saa.

Nyt hän on kieltäytynyt viime päivinä, sitä ennen suostui ehdotukseeni pikananosta kerran ja sitä ennen kieltäytyi taas useamman viikon.

En siis ajatellut palkita pihtaaja- miestä yksipuoleisella suihinotolla. Odotan ensin ylipäänsä halukkuutta molemminpuoliseen seksiin kanssani.

Vierailija
74/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltäkin löytyy samanlainen.

Vierailija
75/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä ei oo oikea verrokki tähän vaan naistenpäivä. Kertoo vähän yhteiskunnasta, jos miehille ei ole omaa päivää vaan pelkkä vitsipäivä. Eipä sinänsä, eipä noita päiviä meillä tule juhlittua muutenkaan.

Vierailija
76/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta muistui mieleen eräs tutkimus, missä todettiin, että suomalaisilla naisilla alapään epähygienisyys johtuu siitä, kun kädet eivät enää yllä puhdistamaan paikkoja.

Vierailija
77/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänpäivä ei oo oikea verrokki tähän vaan naistenpäivä. Kertoo vähän yhteiskunnasta, jos miehille ei ole omaa päivää vaan pelkkä vitsipäivä. Eipä sinänsä, eipä noita päiviä meillä tule juhlittua muutenkaan.

Ei miehet tarvitse semmosia päiviä. Naiset on jumalattaria ja niille täytyy omistaa päivä hemmottelua varten jos vaikka miehet ei muuten tajua.

Vierailija
78/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta muistui mieleen eräs tutkimus, missä todettiin, että suomalaisilla naisilla alapään epähygienisyys johtuu siitä, kun kädet eivät enää yllä puhdistamaan paikkoja.

Linkki tähän tutkimukseen?

Vierailija
79/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kerran vuodessa? Miesparat.

Älä muuta sano. Kerran vuodessakin alkaa olla jo ihme. Toisaalta vaimo ei ole edes kovin hyvä tuossa hommassa, joten eipä tässä paljoa menetä.

Vierailija
80/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Niin harvoi tulee rouvalta mitään huomiota ystävänpäivänä. Itse olen joka vuosi jonkun lahjan hänelle hankkinut. Tuskin edes tietää tulevan huumoristisen päivän olemassa olosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi