Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit jännittää - liikunnallinen mies ja minä taas en.

Vierailija
11.03.2019 |

Mies on komea ja todella urheilullinen. Hän on myös luonteeltaan mukava eikä ehdottele mitään typeryyksiä.
Itse en hae seksiä enkä useimmiten välitä niinkään ihmisen ulkomuodosta, se ei ole tärkein kriteeri vaan, että elämä on itsellään hallinnassa ja persoona miellyttää sekä juttu luistaa.
Tietysti kaikki muut vähän pinnallisemmat piirteet on plussaa useimmiten.

Minä itse kuitenkin koen hieman epävarmuutta, sillä jos minusta saadaan tietty kuva ja ensinäkemä ei miellytäkkään toista osapuolta. En kyllä ole antanutkaan itsestäni mitään urheilullista kuvaa, päinvastoin ja olen iloinen jos saan seuraa ja asioista perehtyneen urheilemaan kanssani. Olen hyvin avoin myös itse muuttamaan elämäntapoja aina parempaan.
Haen enemmänkin ystävyyttä ja yhteisiä harrastuksia ensisijaisesti, siitä sitten eteenpäin jos hyvin menee.

En kyllä ole mikään lihavakaan mutta parannettavaa on. On hieman outoa siis olla itse keskiverto mutta ehkä mies sitten siinä tapauksessa etsisi toisenlaista seuraa jos olisi niin ulkonäkö keskeinen.
Rakastan itseäni ja pidän seurastani, toisten näkökulma kuitenkin mietityttää tällaisissa tapauksissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siitä nyt on murehtia. Kato ensin mitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan