Kaikille vaimoille ja tyttöystäville: 14.3. hivuttautuu lähemmäksi
Eli 14.3. on Steak and Blowjob -päivä, joka on tapana pitää kuukausi ystävänpäivän jälkeen. Siinä missä ystävänpäivänä naisia hemmotellaan, on Steak and Blowjob -päivä tarkoitettu miestä hemmottelemaan.
Lisätietoa tässä: https://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.
Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.
Onneksi sulla ei ole muijaa ollenkaan. Saat olla rauhassa yksin.
Ikäväksesi voin ilmoittaa että kyllä on ja on vähän huumorintajuisempi tapaus kuin sinun kaltaisesi käntyt.
Äiti nyt tykkää aina poikansa vitseistä. Sitä ei lasketa muijaksi.
Pläskipalstamamma sivaltaa sanan säilällä.
Läskiksi nimittely on surkea yritys loukata koska se kosketa minua millään lailla. Sinuun taisi sen sijaan säilä osua. Menepä nyt mamman valmistamalle iltapalalle. Sen jälkeen uni maistuu. 😊
Äitivainaani kuoli jo vuonna 98 ja oli totisesti niin upea nainen ettei sinun kaltaisesi siihen ikinä kykenisi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä hemmoteltu ystävänpäivänä.
Ai ystävänpäiväkin on naislasten lahjomispäivä?
Vai vaimoille ja tyttöystäville. Kyllähän se koskettaa esimerkiksi homopariskuntiakin tai muita jotka tuntee olevansa miehiä :D
Tää on ihan hauska idea jossain jenkeissä, jossa ystävänpäivä tosiaan tarkoittaa sitä että mies hemmottelee naista. Suomessa ystävänpäivä on nimensä mukaisesti ystävänpäivä.
Ps. Minä ostin miehelleni lahjan 14.2. Itse sain puolet tupla-patukasta.
Miestäni ei kiinnosta seksi, minulta saisi kyllä nuo molemmat. Ja ei, en ole läski vaan hoikka ja nätti. No, me ollaankin eron partaalla tuon seksiasian takia..
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas naisilla on tuo suklaarasia ja nuole pillua päivä? En ole sellaista vielä nähnyt.
15.3. "Chicken and licking"-päivä
Milloin ystävänpäivästä on tullut ”naisten päivä”? Se kuuluu rakastavaisille. Ja yleensä siihen vaaditaan 2 osapuolta, ei vain nainen. Hemmotelkaa silloin tasapuolisesti toisianne, tai älkää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.
Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.
Nuiva ja huumotintajuton?
Naiselle annetaan joku surkea kukka (mitå ihmettä nainen kukilla tekee eikä ne ainakaan minua ilahduta ehkä miehiä?)tai jotain suklaata miksi ihmeessä ja miehelle naisen pitäisi antaa jotain joka nöuryyttää tai oksettaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas naisilla on tuo suklaarasia ja nuole pillua päivä? En ole sellaista vielä nähnyt.
15.3. "Chicken and licking"-päivä
14.4. on cake and cunnilingus day.
Vierailija kirjoitti:
Jos ystävänpäivänä sain suklaarasian, koen että pihvi ja bj olisivat kyllä liian paljon panostusta siihen verrattuna.
Jos ystävänpäivänä sain vain toivotuksen että hyvää ystävänpäivää, niin koen että 14.3. voin myös vain toivottaa hyvää steak & bj daytä.
Mies ottaa pakkasesta jonkun sapuskan kun tulee töistä ja minä tulen suoraan lämpimän ruuan ääreen. Miehellä on torstaisin aina koko ilta koulutusta ja mulla koko ilta menee oman harrastuksen parissa. Sen jälkeen nukkumaan. Näin meillä aina torstait menee.
Vierailija kirjoitti:
Miestäni ei kiinnosta seksi, minulta saisi kyllä nuo molemmat. Ja ei, en ole läski vaan hoikka ja nätti. No, me ollaankin eron partaalla tuon seksiasian takia..
Sama täällä, mutta erosuunnitelmat jäissä siihen saakka että lapset isompia...
Mies ei muistanut ystävänpävää eikä naistenpäivää ja oli krapulassa äitienpäivänä. Hääpäivänä sain pusun ja ukko paineli nukkumaan. En aio vaivata päätäni pihvipäivillä, olen jo isänpäivän ja syntymäpäivät rontille järjestänyt
14.3. on tosiaan bussikorttini latauspäivä, kiitos kun muistutit.
Tykkään itse sekä pihveistä että ottaa suihin. Mies ei välitä kummastakaan. Mites nyt sitten?
No, mies on työreissulla. Jos meinaa tämän saada, niin antaja on joku muu kuin minä.
Minun mieheni odottaa enemmän sitä pihviä koska hän on meillä se kokki ja minä en oo vuoteen taas pihviä tehnyt :D suuseksiä meillä harrastetaan niin usein ettei se sitä niinkään odota, ei ole niin harvinaista herkkua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ystävänpäivänä sain suklaarasian, koen että pihvi ja bj olisivat kyllä liian paljon panostusta siihen verrattuna.
Jos ystävänpäivänä sain vain toivotuksen että hyvää ystävänpäivää, niin koen että 14.3. voin myös vain toivottaa hyvää steak & bj daytä.
Itse sanoin miehelle, että tänään on ystävänpäivä ja toivotin hänelle hyvää ystävänpäivää. Katsotaan, muistaako mies itse, mikä päivä torstaina on, minä en aio muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla itselläsi ei ole huumorintajua. Ja sen kyllä huomaa. Siksi sinulla ei olekaan sitä "muijaa"jonka voisit laittaa "äkkiä" lähtemään.
Hyvähän siellä on isotella, kun et tule sitä vaimoa koskaan saamaan. Tosikko.
No lähestulkoon joka päivä se olisi jos se teistä olisi kiinni.