Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille vaimoille ja tyttöystäville: 14.3. hivuttautuu lähemmäksi

Vierailija
11.03.2019 |

Eli 14.3. on Steak and Blowjob -päivä, joka on tapana pitää kuukausi ystävänpäivän jälkeen. Siinä missä ystävänpäivänä naisia hemmotellaan, on Steak and Blowjob -päivä tarkoitettu miestä hemmottelemaan.
Lisätietoa tässä: https://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran vuodessa? Miesparat.

Vierailija
2/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mielestä miehilläkin saa ja pitää tasavertaisuuden nimissä olla päivä, jonka olemassaolo unohdetaan tai vaan sivuutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.

Vierailija
4/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreessa suhteessa suikkaria on tarjolla aina kun haluaa. Yeah!

Vierailija
5/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasit tällä kertaa kirjoittaa oikein sanan 'steak'! Puolisoni saa joka viikonloppu haluamaansa ruokaa, myös niitä pihvejä (viikolla en ole kovin usein kokkaamassa, kun teen matkatyötä ja toimistopäivinä olen niin myöhään kotona). Blowjobeja saa joka kerta kun meillä on seksiä ja seksiä on aina, kun molempia haluttaa.

Aika surullista elämää elät, jos teillä on tuollaista vain kerran vuodessa.

Vierailija
6/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”The observance has no official status, being a popular Internet meme rather than an actual holiday, but various souvenirs and video clips have been produced about it.”

Vierailija
7/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesvihapalstalla on miesvihapalstan vastaukset. 

Vierailija
8/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävänpäivänä sain suklaarasian, koen että pihvi ja bj olisivat kyllä liian paljon panostusta siihen verrattuna.

Vierailija
9/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.

Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.

Vierailija
10/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesvihapalstalla on miesvihapalstan vastaukset. 

Vihaamme vain ja ainoastaan sinua, joka jaksat jankuttaa miesvihasta ihan joka ketjussa.

Vierailija
11/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.

Onneksi sulla ei ole muijaa ollenkaan. Saat olla rauhassa yksin.

Vierailija
12/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivänä mies ei muistanut minua mitenkään, joten 14.3. menee samalla tavalla, elettömästi ja huomaamatta.

Vierailija
13/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin ne vastaavat tarjoilut. Kukat ja suklaakin ois ollu kivoja. Ehkä se on sit pihvit ja suklaa päivä.

Vierailija
14/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Jos mies edes yhden kerran muistaisi vaikka synttärinä niin asenne voisi olla vähän vähämennän nuiva.

Vierailija
15/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Jos mies edes yhden kerran muistaisi vaikka synttärinä niin asenne voisi olla vähän vähämennän nuiva.

*vähemmän

Vierailija
16/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraavan kerran kotona vasta 15.3. Molemmat todennäköisesti silloin olemme ihan poikki työviikosta. Lauantaina sitten kokkaan ihan omaksi iloksenikin ja suuseksi on meillä kyllä ihan normaali osa seksiä puolin ja toisin.

Sinulle tällainen elämä on jotenkin erikoista?

Vierailija
17/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehellä (tai minullakaan) ei ole tapana reagoida ystävänpäivään mitenkään, samoin saa tämäkin päivä jäädä huomioimatta. Oltiin jo aikuisia ystävänpäivän rantautuessa Suomeen eikä ole jaksanut koskaan kiinnostaa.

Vierailija
18/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimeininkiä meillä sekä bloukkarit että pihvit, 15 vuoden jälkeenkin. Terveiset pitkästä, onnellisesta liitosta.

Vierailija
19/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ystävänpäivänä nauttia itse tekemästäni ateriasta jälkkäreineen ja viineineen. Miehelle siis tein. Ehkä mies sitten nuolee mua torstaina ja paistaa vielä pihvinkin!

Vierailija
20/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä munkin mielestä miehilläkin saa ja pitää tasavertaisuuden nimissä olla päivä, jonka olemassaolo unohdetaan tai vaan sivuutetaan.

Entäs nunnan mielestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi