Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille vaimoille ja tyttöystäville: 14.3. hivuttautuu lähemmäksi

Vierailija
11.03.2019 |

Eli 14.3. on Steak and Blowjob -päivä, joka on tapana pitää kuukausi ystävänpäivän jälkeen. Siinä missä ystävänpäivänä naisia hemmotellaan, on Steak and Blowjob -päivä tarkoitettu miestä hemmottelemaan.
Lisätietoa tässä: https://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day

Kommentit (185)

Vierailija
21/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.

Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.

Onneksi sulla ei ole muijaa ollenkaan. Saat olla rauhassa yksin.

Ikäväksesi voin ilmoittaa että kyllä on ja on vähän huumorintajuisempi tapaus kuin sinun kaltaisesi käntyt.

Vierailija
22/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.

Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.

Kukahan se huumorintajuton on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänpäivänä mies ei muistanut minua mitenkään, joten 14.3. menee samalla tavalla, elettömästi ja huomaamatta.

Miten sinä muistit miestäsi ystävänpäivänä? Vai olitko vain käsi ojossa silloinkin? 

Vierailija
24/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävänpäivänä mies ei muistanut minua mitenkään, joten 14.3. menee samalla tavalla, elettömästi ja huomaamatta.

Miten sinä muistit miestäsi ystävänpäivänä? Vai olitko vain käsi ojossa silloinkin? 

Jaa että naisen tartteis muistaa miestä niin ystävänpäivänä kuin jonain  pihvi/suikkaripäivänä? Kukas tässä mahtaakaan olla käsi ojossa koko ajan.....

Vierailija
25/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naiset.

Vierailija
26/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naiset.

Ja niin vaan tämänkin illan vietit kanssamme <3

Vierailija
27/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän huusholliin ei kuolleen eläimen lihaa kanneta.

Ja bloukkaria toi yks ❤️ saa multa useinkin. Maistuu lutkussa muuten paremmalta, kun siemennesteen tuottajan ruokavaliona on kasvis. Vink vink teille lihanmussuttajille. Sehän siis mätänee mahassa, yök.

Vierailija
28/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäväksesi voin ilmoittaa että kyllä on ja on vähän huumorintajuisempi tapaus kuin sinun kaltaisesi käntyt.

Äiti nyt tykkää aina poikansa vitseistä. Sitä ei lasketa muijaksi.

Vierailija
29/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naiset.

Ja niin vaan tämänkin illan vietit kanssamme <3

Juu, sen koko puoli tuntia kestäneen illan.

Vierailija
30/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pläskipalstamamma sivaltaa sanan säilällä.

Vierailija
31/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muistanut miestäni ystävänpäivinä, syntymäpäivinä, jouluina, vappuina, vuosipäivinä jne. Kokkaan, teen itsestäni ja kodista nätin, käytän paljon aikaa ja rahaa ja koitan piristää ja osoittaa arvostusta.

Kolmesta vuodesta ja kaikista juhlapäivistä ensimmäisenä yhteisenä jouluna sain lahjan. Mies osti mulle telkkarin jota en halunnut ja jota oli viemässä mukanaan aina riidellessä. Onneksi rikkoi sen.

Kun täytin 30 niin se osti pullon kallista viinaa lahjaksi, kumosi sen itse ja hävisi moneks päivää. Yhtenä naistenpäivänä lähti kavereiden kanssa syömään ja uimaan. Ystävänpäivänä ollaan yleensä riidelty ja muina päivinä on riittänyt tekstiviesti häneltä.

Ihan vapaasti lisää päiviä miehille jolloin ne voi ohittaa kokonaan tai keksiä itselle jotain kivaa.

Vierailija
32/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ystävänpäivänä nauttia itse tekemästäni ateriasta jälkkäreineen ja viineineen. Miehelle siis tein. Ehkä mies sitten nuolee mua torstaina ja paistaa vielä pihvinkin!

Tuo olisi todella tasavertainen tilanne. Sinä saisit maistella pihviä ja mies silakkalootaa.

Vierailija
33/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muistanut miestäni ystävänpäivinä, syntymäpäivinä, jouluina, vappuina, vuosipäivinä jne. Kokkaan, teen itsestäni ja kodista nätin, käytän paljon aikaa ja rahaa ja koitan piristää ja osoittaa arvostusta.

Kolmesta vuodesta ja kaikista juhlapäivistä ensimmäisenä yhteisenä jouluna sain lahjan. Mies osti mulle telkkarin jota en halunnut ja jota oli viemässä mukanaan aina riidellessä. Onneksi rikkoi sen.

Kun täytin 30 niin se osti pullon kallista viinaa lahjaksi, kumosi sen itse ja hävisi moneks päivää. Yhtenä naistenpäivänä lähti kavereiden kanssa syömään ja uimaan. Ystävänpäivänä ollaan yleensä riidelty ja muina päivinä on riittänyt tekstiviesti häneltä.

Ihan vapaasti lisää päiviä miehille jolloin ne voi ohittaa kokonaan tai keksiä itselle jotain kivaa.

Kertoo jotain sinusta jos olet vielä tuollaisen miehen kanssa.

-m34

Vierailija
34/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskiksi nimittely on surkea yritys loukata koska se kosketa minua millään lailla. Sinuun taisi sen sijaan säilä osua. Menepä nyt mamman valmistamalle iltapalalle. Sen jälkeen uni maistuu. 😊

Vierailija
35/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskiksi nimittely on surkea yritys loukata koska se kosketa minua millään lailla. Sinuun taisi sen sijaan säilä osua. Menepä nyt mamman valmistamalle iltapalalle. Sen jälkeen uni maistuu. 😊

Sinun yrityksesi loukata on vielä surkeampi. Mieti nyt vähän itsekin.

Vierailija
36/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäs hivuttautui lähemmäksi kun sua teki.

Vierailija
37/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Me juhlittiin yhdessä ystävänpäivää, tehtiin mitä molemmat haluttiin, mutta kyllä kunnon pihvi maistuisi. Voitaisiin tuo tehdä!

Vierailija
38/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hemmoteltu ystävänpäivänä.

Vierailija
39/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas naisilla on tuo suklaarasia ja nuole pillua päivä? En ole sellaista vielä nähnyt. 

Vierailija
40/185 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu paljastaa palstan mammojen älyllisen tason todella heikoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi