En seuraa lainkaan uutisia
Se on mulla tietoinen valinta. Aikoinaan kun seurasin telkkarista ja lehdistä niin ne aiheutti mulla ainoastaan ahdistusta ja pelkoa. Lopetin siinä vaiheessa, kun uutisissa oli paljon juttua lintuinfluenssasta (v.2005?). Olin ihan varma että lapset kuolee siihen, kun linnut palaa keväällä etelästä.
Sen jälkeen en ole katsonut yksiäkään tv-uutisia, en lukenut kertaakaan nettisivuja joissa uutisoidaan (mtv3 ym.). En lue myöskään iltasanomia enkä iltalehteä, koska niissä kerrotaan ainoastaan kauheuksista joita tapahtuu Suomessa ja maailmalla.
Pelko ei hallitse mun elämää eikä tämä ole mulle mikään ongelma. En edes ajattele koko asiaa. Musta tuntuu aivan luonnolliselta etten seuraa mediaa juurikaan. Ohimennen radiosta kuulin että nyt on ilmeisesti valittu uusi paavi.
Koska en seuraa mediaa, en tiedä myöskään mitään urheilu-uutisia. Suomen jäkis mestaruudesta vuonna 2011(?) kuulin joskus jälkeenpäin enkä koskaan tiedä missä ja milloin esim. olympialaiset pidetään.
Oonko ihan ainoa laatuani? :D
Kommentit (3)
No sitten sinun ei tarvitse muodostaa mielipidettäkään mistään ajankohtaisesta asiasta, kun et ole niistä kuullutkaan. Et kiitä etkä varsinkaan kiukuttele poliittisista päätöksistä, kun et niistä mitään tiedä. Jos jostain suutut, niin kirjoitat presidentti Koivistolle kipakan kirjeen. Melko erikoisena pidän elämääsi, mutta se on sinun elämääsi se.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 10:53"]
No sitten sinun ei tarvitse muodostaa mielipidettäkään mistään ajankohtaisesta asiasta, kun et ole niistä kuullutkaan. Et kiitä etkä varsinkaan kiukuttele poliittisista päätöksistä, kun et niistä mitään tiedä. Jos jostain suutut, niin kirjoitat presidentti Koivistolle kipakan kirjeen. Melko erikoisena pidän elämääsi, mutta se on sinun elämääsi se.
[/quote]
suodaa ihmisille erilaisuus
joo eipä noi uutiset ole mitää mieltäylentävää katsottavaa, et jää kyllä mitään paitsi, en mäkään seuraa kun jotain tiedeuutisia.