Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eineksistä - mitä syötte?

Vierailija
15.03.2013 |

Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen, että mitä eineksiä syötte? Ja kuinka yleistä on ylipäätään einesten syönti ja missä ikäluokassa?

Itse syön kerran vuodessa Saarioisten (ja vain saarioisten) maksalaatikkoa ja kerran vuodessa Jalostajan hernekeittoa. Joskus ostan  pinaattilettuja pojalle (15 v) ja koiralle ;) Mies haluaa joskus verilettuja. Mutta muita eineksiä en nyt ainakaan muista. Ai joo, Jalostajan purkkilihapulliin tulee joskus himo :D

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 09:20"]

Meillä syödään aika vähän eineksiä, mutta jotain joskus. Hälsans kökin palleroita, pihvejä ja nakkoja, tuorepastaa (eiköhän sekin eines ole), valmispastakastiketta, pakastepizzaa, ranuja, karjalanpiirakoita. Noita nyt ainakin.

[/quote]

No eiköhän tuorepasta ole eines vain jos kuivattu pastakin on - eli vaikea keksiä, minkä määritelmän mukaan olis.

Muuten tossa listassa olikin ne ainoat einekset, joita meillä käytetään, eli noi soijanakit jne., joita mies ja lapsi syö (mä en pysty syömään mitään, mikä tollei etäisestikään muistuttaa lihaa) ja joskus valmispastakastiketta, ja välillä mies syö pakastepizzan. Näistä mikään ei ole viikoittain käytössä.

Pakastevihanneksia käytetään, mutta ei niitä nyt mitenkään eineksiksi voi laskea.

Niin, ja vauvan hedelmäsoseet ostan yleensä tölkissä, vihannessoseet teen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla