Paras blogi ever!
Tässä uusi hieno blogimme, tervetuloa lukijoiksi! <3
Kommentit (25)
Nyt kun zoomaan uudestaan, niin saattaa olla että toi pillutausta tekee yleisvaikutelmasta suttuisen, se jotenkin "syö" kaikelta muulta tilaa, on niin äkeen värinen ja sekava. Mut hei tää on vaan yks mielipide, ite oon aika visuaalinen, oikeesti oon monta blogia jättäny seuraamatta ihan pelkän ulkoasun takia. Outoo, mut en voi sille mitään. Mut fontti on kyl ihan karsee! :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 10:32"]
Nyt kun zoomaan uudestaan, niin saattaa olla että toi pillutausta tekee yleisvaikutelmasta suttuisen, se jotenkin "syö" kaikelta muulta tilaa, on niin äkeen värinen ja sekava. Mut hei tää on vaan yks mielipide, ite oon aika visuaalinen, oikeesti oon monta blogia jättäny seuraamatta ihan pelkän ulkoasun takia. Outoo, mut en voi sille mitään. Mut fontti on kyl ihan karsee! :)
[/quote]
Musta toi pillutausta on hyvä, muutetaan sen huono maine voiton merkiksi :D fonttia mietittiin itekkin.
kiitos tästä :)
xx BD
Mitäs tuohon nyt sanois. Hieman väkisin väännetyn hauska? Hämmentävä, ehkä sen voi tulkita toki hyväksikin asiaksi että herättää jotain tunteita. Tuli vaan vähän semmonen myötähäpeä -fiilis lukaistessa. Yksi kuva sentään herätti ihan aitoa naurua, se missä esittelette kainalokarvojanne ja olitte meikanneet viikset. Jostain syystä siinä oli semmosta oikeeta heittäytymisen meininkiä, itsensä reilusti nolaamista. Kaikki muikistelut ynnä muut poseeraukset kannattaa unohtaa. Mainostamalla ei blogia saa lentoon, vaan siellä pitää olla aidosti hyvää sisältöä jotta jaksaisi käydä toistekini. Ulkoasu on todella tärkeä, nyt tuli vähän halpa ja nuhjuinen vaikutelma.
Paitsi (25 vielä lisää) nyt noi uusimmat postaukset herätti jo vähän mielenkiintoa, kun olitte kertoneet henkilökohtaisempaa. Ei oltu enää niin kreisibailaus-linjalla :) Tsemppiä jatkoon.
Kiitoksia palautteesta. Tarkoititko kuvia bannerissa vai itse tekstissä? Osa niistä on otettu kamerakännykällä mutta osa ihan digijärkkärillä, Canon EOS 50D:llä. Fonttia vähän itsekin mietimme, täytyy sitten vielä katsoa sitä.