Miksi mies, joka on kihloissa ja menossa kesällä naimisiin
yrittää luoda katsekontaktia, katselee pitkään perään, hymyilee minulle kun katseet kohtaa ym. ym. Samainen mies teki pari vuotta sitten tapaamisehdotuksen, mutta juttu ei edennyt mihinkään, kun olen naimisissa eikä minusta ollut silloin siihen että lähtisin tapaamaan tuota miestä. Välissä oli vuosi ettemme nähneet toisiamme ollenkaan, nyt olemme jälleen alkaneet näkemään toisiamme viikottain erään asian yhteydessä ja mies käyttäytyy noin. B:n juttujen perusteella mies on menossa naimisiin kesällä, joten mielestäni mies käyttäytyy vähän oudosti. Mitä mieltä olette?
Kommentit (16)
No kyllä kihloissa olevat miehet voivat pettää ihan yhtä hyvin kuin seurustelevat tai naimisissa olevatkin. Minunkin exä oli kihloissa minun kanssa kun petti. Ei ole enää.
Hohhoijaa. Sinä tarjosit vain salmiakkia...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:13"]
Hohhoijaa. Sinä tarjosit vain salmiakkia...
[/quote]
Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat tällä?
ap
Se on mies. Mulla oli yks hoito, joka ilmestyi mun oven taakse omana polttariyönään. Eli oli menossa viikon päästä naimisiin.
Mistä päin Suomea tämä mies on? Missä yhteydessä tapaatte?
Murun mies vauhdissa? Kostomielialalla? ;)
se on murun mies tietty. oikein sille.
Eli se hakee katsekontaktia ihmiseen jonka tuntee eli sinuun, ja hymyilee. Se on siis tervepäinen normaali ihminen. Miksi sen pitäisi ruveta käyttäytymään rumasti ja huonosti vain siksi että on kihloissa? Joidenkin suhteet ovat niin heiveröisiä että niille on kauhea uhka jos mies vaikka tervehtii tuntemaansa naista kadulla. Ehkä tällä miehellä on hyvä suhde kihlattuunsa ja hän on muutenkin sinut itsensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:20"]
Eli se hakee katsekontaktia ihmiseen jonka tuntee eli sinuun, ja hymyilee. Se on siis tervepäinen normaali ihminen. Miksi sen pitäisi ruveta käyttäytymään rumasti ja huonosti vain siksi että on kihloissa? Joidenkin suhteet ovat niin heiveröisiä että niille on kauhea uhka jos mies vaikka tervehtii tuntemaansa naista kadulla. Ehkä tällä miehellä on hyvä suhde kihlattuunsa ja hän on muutenkin sinut itsensä kanssa.
[/quote]
totta, näin asia varmaankin on. Olenpas tyhmä kun ajattelin asian olevan toisin.
ap
"Sinä tarjosit vain salmiakkia, minä koko elämän..." tms. Tuo taitaa olla sitaatti jostakin Ultra Bran laulusta. En ole varma,muistinko täsmälleen oikein.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:17"]"Sinä tarjosit vain salmiakkia, minä koko elämän..." tms. Tuo taitaa olla sitaatti jostakin Ultra Bran laulusta. En ole varma,muistinko täsmälleen oikein.[/quote]
Ei kun vanhempaa tuotantoa kuin Ultra Bra. Kasaribiisi. Yhtye on Tavaramarkkinat ja biisi on kevät:
Joillakin ihmisillä on tapana olla flirttejä. Itsekin olen sellainen; heitän läppää sekä miehille että naisille, katson pitkään ja hymyilen jne. Olen onnellisesti naimisissa enkä kevyttä flirttiä pidemmälle haluaisi koskaan viedä mitään.
Toki voihan asia sun kohdalla olla toisinkin. Voihan se mies ollakin suhun rakastunut, sitähän sä toivoit vastaukseksi?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:17"]"Sinä tarjosit vain salmiakkia, minä koko elämän..." tms. Tuo taitaa olla sitaatti jostakin Ultra Bran laulusta. En ole varma,muistinko täsmälleen oikein.[/quote]
Ei kun vanhempaa tuotantoa kuin Ultra Bra. Kasaribiisi. Yhtye on Tavaramarkkinat ja biisi on kevät:
[/quote]
Eikös Tuula Amberlan versio ole vielä vanhempi kuin toi?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:27"]
[/quote]
Eikös Tuula Amberlan versio ole vielä vanhempi kuin toi?
[/quote]
Enpä luule, kun se kerran on Tavaramarkkinoiden biisi (ja heidän ainoita hittejään). En edes ollut kuullut, että Amberla olisi tätä levyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:20"]
[/quote]
totta, näin asia varmaankin on. Olenpas tyhmä kun ajattelin asian olevan toisin.
ap
[/quote] Oho. Onko tuo ivaa, vai ajatteletko tosiaan että olen oikeassa? Tämä on kyllä ennenkokematonta av:lla. :-)
pukki