Olen käynyt tosi mukavan miehen kanssa muutamilla treffeillä
Olen aivan hämmästynyt että tuollaisia miehiä on vielä vapailla markkinoilla. Mies on siis todella kohtelias, ystävällinen ja kiltti. Ei mikään tuppisuu vaan osaa keskustella. Harrastaa kulttuuria, on sivistynyt, kuntoilee. Tähän mennessä tarjonnut kaikki treffit, sillä minä olen meistä huomattavasti köyhempi (opiskelija) ja mies on halunnut tehdä asioita jotka maksavat. Maksaminen on ollut miehelle ok, vaikka sanoin ettei hänen tarvitse joka kerta maksaa. Mies on todella huomioiva, hymyilee paljon, ei valita mistään.
Voiko tämä olla totta? Onko tässä joku koira haudattuna? Löysin miehen siis tinderistä. Olen itse kolmekymppinen ja mies nelikymppinen.
Kommentit (55)
Voi se olla totta. Itse en kyllä pitäisi tuon ikäistä miestä kovin hyvänä saaliina eli varmaan mieskin pitää itseään onnekkaana kun vaikutat hänestä kiinnostuneelta. Ja sehän se pointti on että jos kumpikin kokee että nyt on lykästänyt niin sitten on. Viis meistä ulkopuolisista jotka ei nää sitä samaa.
Tuohan on ihanaa! Nauti siitä ja tutustu mieheen rauhassa :)
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla totta. Itse en kyllä pitäisi tuon ikäistä miestä kovin hyvänä saaliina eli varmaan mieskin pitää itseään onnekkaana kun vaikutat hänestä kiinnostuneelta. Ja sehän se pointti on että jos kumpikin kokee että nyt on lykästänyt niin sitten on. Viis meistä ulkopuolisista jotka ei nää sitä samaa.
Mies on siis hoikka, treenaa ja näyttää ikäistään nuoremmalle, ei ole mikään rupsahtanut. Toki mietin sitä että itse haluan vielä perheen, onko siitä näkökulmasta liian vanha...
Olette te naiset hulluja. Löytynyt ihana mies ja silti jotain valitettavaa.
Fantasiat on fantasioita!
Onko mieskin porvoolainen?
Vierailija kirjoitti:
Olette te naiset hulluja. Löytynyt ihana mies ja silti jotain valitettavaa.
Niinpä, en voi sille mitään että tilanne tuntuu epäilyttävälle. Niin monta sammakkoa tullut vastaan ennen tuota miestä. Voihan hän ihan oikeasti ja aidosti olla tosi hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Fantasiat on fantasioita!
Onko mieskin porvoolainen?
Ihan kuule helsinkiläinen.
Minäkin tapasin aikoinani juuri tuollaisia ihania miehiä. Heissä oli poikkeuksetta yksi yhteinen nimittäjä: he unohtivat kertoa olevansa ukkomiehiä. Jotkut vain jättivät kertomatta, jotkut näkivät tosissaan vaivaa peitelläkseen merkit parisuhteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tapasin aikoinani juuri tuollaisia ihania miehiä. Heissä oli poikkeuksetta yksi yhteinen nimittäjä: he unohtivat kertoa olevansa ukkomiehiä. Jotkut vain jättivät kertomatta, jotkut näkivät tosissaan vaivaa peitelläkseen merkit parisuhteestaan.
Hmm, tämä kuulostaa todella ikävältä ajatukselta mutta valitettavasti myös mahdolliselta. Miehen kanssa on yhteisiä tuttuja jonkin verran, mutta emme siis tunne mistään ennen tinderiä.
No ei tuo musta miltään satuhahmolta kuulosta. Ihmettelen millaisia tyyppejä te ootte tapailleet jotka pidätte tuota epätodellisena.
Mä tapasin myös kuvailemasi kaltaisen miehen kolmekymppisenä - tosin mies oli minua muutaman vuoden nuorempi. Nykyään ollaan onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Yhtä ihana mies on edelleen. Kyllä niitä hyvä miehiä on oikeasti olemassa. :)
Kuulostaa ihan normaalilta, täysjärkiseltä mieheltä. Mä en muunlaisia treffailekaan. Valitettavasti parisuhteeseen vaaditaan myös jotain tunnepuolen sytyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Voisitko kuule kuule olla kommentoimatta "meidän ulkopuolisten" nimissä, mä en ainakaan allekirjoita sun mielipiteitä.
Sitäpaitsi olet ihan järkyttävän kateellinen, kun ap on löytänyt kivan miehen.
Oletko tiukka ja miten rintojen kiinteys?
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo musta miltään satuhahmolta kuulosta. Ihmettelen millaisia tyyppejä te ootte tapailleet jotka pidätte tuota epätodellisena.
Valitettava fakta on, että kolmekymppisistä lähes kaikki parisuhdekelvolliset on jo parisuhteessa. Olen monenmoista todella kummallista tyyppiä onnistunut tapailemaan tinderin kautta.
Varaudu siihen että housuissa on katkarapu.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin myös kuvailemasi kaltaisen miehen kolmekymppisenä - tosin mies oli minua muutaman vuoden nuorempi. Nykyään ollaan onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Yhtä ihana mies on edelleen. Kyllä niitä hyvä miehiä on oikeasti olemassa. :)
Kuulostaa hienolle tilanteesi, onnea että olet hyvän miehen löytänyt :)
Lisään vielä että mies on huumorintajuinen. Miten tuo mies voi olla sinkku?