Olen käynyt tosi mukavan miehen kanssa muutamilla treffeillä
Olen aivan hämmästynyt että tuollaisia miehiä on vielä vapailla markkinoilla. Mies on siis todella kohtelias, ystävällinen ja kiltti. Ei mikään tuppisuu vaan osaa keskustella. Harrastaa kulttuuria, on sivistynyt, kuntoilee. Tähän mennessä tarjonnut kaikki treffit, sillä minä olen meistä huomattavasti köyhempi (opiskelija) ja mies on halunnut tehdä asioita jotka maksavat. Maksaminen on ollut miehelle ok, vaikka sanoin ettei hänen tarvitse joka kerta maksaa. Mies on todella huomioiva, hymyilee paljon, ei valita mistään.
Voiko tämä olla totta? Onko tässä joku koira haudattuna? Löysin miehen siis tinderistä. Olen itse kolmekymppinen ja mies nelikymppinen.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee katkeroituneet laa sa set huutelemaan mikropenistä, kun joku on tavannut mukavan miehen. Suorastaan koomista.
En ollut tuo huutelija, mutta mulle on käynyt niin. Tapailin muutama vuosi sitten n. 40v miestä, joka vaikutti mukavalta ja oli varsin hyvin toimeentuleva, ihan hyvännäköinen jne. Ihmettelin kun ei halunnut kiirehtiä sänkyhommissa ja aikanaanhan se selvisikin että miksi. Voihan se olla, että ap on törmännyt kultakimpaleeseen, mutta valitettavasti on myös ihan realistinen mahdollisuus, että miehessä on jotain hyvin pahasti vialla (mikropenis, päihdeongelmat, koprofilia, vaimo, väkivaltaisuus...) Eli aina uuteen suhteeseen red flag -antennit herkkinä ja silmät auki!
Oliko siis minimuna?
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo musta miltään satuhahmolta kuulosta. Ihmettelen millaisia tyyppejä te ootte tapailleet jotka pidätte tuota epätodellisena.
Valitettava fakta on, että kolmekymppisistä lähes kaikki parisuhdekelvolliset on jo parisuhteessa. Olen monenmoista todella kummallista tyyppiä onnistunut tapailemaan tinderin kautta.
Näin on, sekä miehistä että naisista.
Ei pidä paikkaansa. Helsinki on täynnä korkeakoulutettuja, itsestään huolta pitäviä naisia ja heille kaikille ei todellakaan löydy vastaavanlaista miestä partneriksi. Miehissä on enemmän esimerkiksi väkivaltarikollisia, alkoholisteja, elämäntapapummeja jne.
Nuohan ne juuri saa naiset lääpälleen. Murhaajillekkin tulee jätesäkillisiä kirjeitä vankilaan naisilta. Näin on ollut aina.
Niin usein kiltti kiva mies on osoittautunut väkivaltaiseksi ja inhottavaksi ihmiseksi.
Minulla on tuollainen työkaveri, olen monesti miettinytkin, miten on aina vain sinkku. Urheilu hänellä ehkä vähän fanaattistakin välillä, ja kun on pitkään ollut yksin, huonona puolena on se, että asioiden pitää aina olla tietyllä tavalla. Siinäkin suhteessa vähän neuroottinen.
Sinkkuuteen on ehkä syynä se, että pitkä suhde päättyi useampia vuosia sitten. Olen ymmärtänyt, että tuli aika pahastikin loukatuksi, eikä siitä heti toipunut. On ehkä siksi ollut aika varovainen. Sanoisin, että jos joku hänet bongaisi, niin aika hyvän löydön tekisi kyllä. Eli ei sinkku nelikymppinen välttämättä mitenkään outo ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin usein kiltti kiva mies on osoittautunut väkivaltaiseksi ja inhottavaksi ihmiseksi.
Samoja kokemuksia itselläkin. Jos on oikeasti ns. liian hyvää ollakseen totta, niin jotain siellä pinnan alla kytee... Toki joitain poikkeuksia varmasti on, mutta yleensä pidemmän päälle sitten paljastuu jotain ikävää.
Yleensä joku persoonallisuushäiriöinen tekee kaikkensa, jotta saa toisen täysin hullaantumaan itseensä. Toivottavasti ap osaa erottaa mikä on normaalia kohteliaisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on mukava, niin pakko olla mikropenis? :D
Kyllä. Mikäli ei ole tuohon ikään kelvannut kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla totta. Itse en kyllä pitäisi tuon ikäistä miestä kovin hyvänä saaliina eli varmaan mieskin pitää itseään onnekkaana kun vaikutat hänestä kiinnostuneelta. Ja sehän se pointti on että jos kumpikin kokee että nyt on lykästänyt niin sitten on. Viis meistä ulkopuolisista jotka ei nää sitä samaa.
Mies on siis hoikka, treenaa ja näyttää ikäistään nuoremmalle, ei ole mikään rupsahtanut. Toki mietin sitä että itse haluan vielä perheen, onko siitä näkökulmasta liian vanha...
Ei ollut Salekaan liian vanha.
Exästä luulin löytäneeni maailman ihanimman, upeimman ja täydellisen miehen... Hän siis teki kaikkensa, jota sai annettua sellaisen kuvan itsestään. Ehdittiin vuosi olla yhdessä, kun kännissä äkkiarvaamatta nappasi hiuksistani ja haukkui minua h**raksi ja syytti pettämisestä... Ensiksi meni kännin piikkiin, mutta syyttely ja mustasukkaisuus jatkui selvinpäinkin... Ei olisi IKINÄ uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Exästä luulin löytäneeni maailman ihanimman, upeimman ja täydellisen miehen... Hän siis teki kaikkensa, jota sai annettua sellaisen kuvan itsestään. Ehdittiin vuosi olla yhdessä, kun kännissä äkkiarvaamatta nappasi hiuksistani ja haukkui minua h**raksi ja syytti pettämisestä... Ensiksi meni kännin piikkiin, mutta syyttely ja mustasukkaisuus jatkui selvinpäinkin... Ei olisi IKINÄ uskonut.
Itse erosin myös vähän aikaa sitten maailman ihanimmasta ja huomaavaisimmasta miehestä. Hänen kohdallaan alkoholismi ja masentuneisuus nousivat esille vasta lapsen saamisen jälkeen.
Sanotaan, että jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta.
Vaikka haluaisi olla positiivinen, niin kyllä sieltä jokin syy löytyy.
Jos ei, niin mies on yksi miljoonasta, eli melkein satuhahmo.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä juuri omistushaluinen ja mustasukkainen ihminen on tällainen, joka aluksi tekee kaikkensa, ettei toinen vaan lähde mihinkään... On koko ajan miellyttämässä, tekee ja sanoo ihania juttuja, välttelee vaikeita asioita... Sitten, kun arki astuu kuvaan ja alkuhuuma hälvenee, niin jopas muuttuu ääni kellossa. Normaali ihminen ymmärtää, että suhde ei voi olla koko ajan vain ruusuilla tanssimista ja mielipiteet asioista voivat olla erilaisia, mutta tällainen omistushaluinen ihminen ei kestä sitä.
Varokaa siellä tinderissä. Julminkin psykopaatti ja narsisti osaa esittää jonkin aikaa herrasmiestä.
Olin naimisissa yhden sellaisen kanssa. Erottiin ja ajattelin, ettei kukaan nainen tule kestämään tuollaista miestä. Heti eron jälkeen löytyi sinisilmäinen nainen tinderistä. Haluaisin varoittaa naista, mutta ei ole oikeastaan minun asiani. Ja onneksi naisella ei ole lapsia.
Ja voihan olla, että mies on erilainen uudessa suhteessa. Toivon, että heidän suhde kestää, eikä nainen joudu kokemaan samoja julmuuksia, kuin minä ja lapseni.
Olen onnellinen, että lapsilleni ja minulle tuli rauha kotiin.
No semmostahan se on alkuun. Varmasti näytät itsestäkin alkuun vain hyvät puolet. Totuus paljastuu vasta, kun arki astuu suhteeseen. Se voi olla hyvä tai paha.
Pitää antaa aikaa. Ei voi sanoa muutamien treffien jälkeen vielä mitään.
Ex mies löysi nelikymppisen, lapsettoman naisen tinderistä ja luulen, että siinä on aikapommi. Miehen luonne tulee vielä esiin ja mies on luonteeltaan hyvin räjähdysaltis. Raha asiat päin peetä ja luurangot kolisee kaapissa. Se on näyttelijän lahjoista kiinni, millaisen ensivaikutelman onnistuu antamaan.
Nainen luulee löytäneensä prinssin, mutta saakin lopulta sairaan tyrannin.
Liian vanha sulle jos lapsia haluat.
En ollut tuo huutelija, mutta mulle on käynyt niin. Tapailin muutama vuosi sitten n. 40v miestä, joka vaikutti mukavalta ja oli varsin hyvin toimeentuleva, ihan hyvännäköinen jne. Ihmettelin kun ei halunnut kiirehtiä sänkyhommissa ja aikanaanhan se selvisikin että miksi. Voihan se olla, että ap on törmännyt kultakimpaleeseen, mutta valitettavasti on myös ihan realistinen mahdollisuus, että miehessä on jotain hyvin pahasti vialla (mikropenis, päihdeongelmat, koprofilia, vaimo, väkivaltaisuus...) Eli aina uuteen suhteeseen red flag -antennit herkkinä ja silmät auki!